2020-10-16, 13:56
Medlem
WhaleMales avatar
[quote=vt420|73257797]
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems

Ingen bild i fullt stånd?

Vill man verkligen se det. Kan blir många terapitimmar för att hantera det traumat.
Citera
2020-10-16, 13:58
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Men visst är det ofta så, att en stor oftast inte blir så mycket större vid erektion, medans en mindre oftare växer mera procentuellt sett?
Jag har lärt mig, att inte bedöma en mans utrustning i slakt tillstånd, då det kan bli väldigt stor skillnad vad gäller slak eller i fullt stånd.
Inte för att jag väljer man efter utrustning heller, men den som gör det kan nog bli överraskad åt båda hållen.

Jo, så är det nog ofta.
Meeen sådär mycket växer man ändå inte. Han är stor.
Eller så luras han lite med bilden. Kanske eg. är hård, men böjer ner den.
Fast oavsett så är 24 cm mer än de flesta. Tror medel är typ 13.
Senast redigerad av WhaleMale 2020-10-16 kl. 14:22.
Citera
2020-10-16, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale

Hatten av, du har en rejäl drule. Lite avundsjuk faktiskt.

Hade du velat ha en sån?
Citera
2020-10-16, 23:41
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hade du velat ha en sån?

Om min var sådan ja. Inte ta emot en sådan. Fy fan. Är straight.
Citera
2020-10-17, 00:27
Medlem
Citat:

Rättade mina mått på omkrets slak. Menade inte att faara med osanning, kan inte bara varit helt slak. Ska mäta om erektion vid tillfälle också så det blir rätt.

Om det är ok att fråga, hur lägger du en sån batong i byxorna? Är inte det jobbigt att ha en sån stor? Och då menar jag inte problemet med att hitta en partner och det.
Citera
2020-10-17, 00:40
Medlem
Citat:
Jo, så är det nog ofta.
Meeen sådär mycket växer man ändå inte. Han är stor.
Eller så luras han lite med bilden. Kanske eg. är hård, men böjer ner den.
Fast oavsett så är 24 cm mer än de flesta. Tror medel är typ 13.

Ok. Jag luras inte med bilden. Det är min telefon framför min kuk. Jag har har haft den här diskussionen i en annan tråd. En man var absolut rasande över min kuk. Slutade med att jag lade upp bilder i liksom flera vinklar hård som slak för att ens kunna bli hörd. Tillslut när han trodde på mig så kunde han inte förstå vad jag var för person som visa kuken på FB. Jag har inte något emot att visa kuken om det är så. Men jag tycker inte det behöver gå till absurdum. Jag lovar att min kuk inte hänger ner när den är hård. Den står upp väl över 90 grader och är hård. Det finns ett tidigare inlägg i den här tråden där omkretsen också mäts på bild, slak. Den är helt slak på bilden. Lovar. Jag Tänker absolut inte traumatisera med fler kukbilder. Det var inte heller meningen med första bilderna... sorry om
Ngn blev obekväm
Citera
2020-10-17, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Om det är ok att fråga, hur lägger du en sån batong i byxorna? Är inte det jobbigt att ha en sån stor? Och då menar jag inte problemet med att hitta en partner och det.

Jooo. Det är ju besvärligt att den är så köttig slak. På jobb, rätt byxor. Måste ha Tighta
Briefs så kuken är mot töven. Gå i kallingar hos kompisar efter fest är ett satement. allt man gör i kallingar är ett statememt. Stora gym är en mardröm. Prövade SATS en gång - vilket jag Aldrig gjorde igen. Aldrig känt mig så smutsig av blickar haha

Kört fotboll i alla år. Stort sett är de flesta gamla kompisar. Där är det aldrig några problem. Alla har sett min kuk inästa. 8 år. Det kommenteras och skojas mest, men vi kan ju basta och bada efteråt tillsammans utan konstigheter och att Ingen har minsta tanke på kuken.

- det är nog det med att visa bild på kuken. Så kan vi snacka det praktiska sen?
Det är helt omöjligt att skrivs 24x18 slak på FB och vänta sig att ngn Tror på det. Jag diskuterar utifrån mig själv och är verkligen inte någon förespråkare för att stor kuk är bäst. Började snarare skriva för att jag inte fick ligga tillräckligt ofta pga just kuken haha
Citera
2020-10-17, 01:04
Medlem
[quote=WhaleMale|73268874]
Citat:
Ursprungligen postat av vt420

Vill man verkligen se det. Kan blir många terapitimmar för att hantera det traumat.

Haha lovar inte utsätta dig för det
Citera
2020-10-17, 01:10
Medlem
[quote=pingkong|73254663]
Citat:
Ursprungligen postat av muchurban

😂 Näe självklart inte pucko.. menar att han får ligga runt lite i sin bekantskapskrets och rent allmänt, så damerna börjar prata om hans pjäs.. har själv en stor kuk och har legat med 90% av tjejerna kring min krets och vet att min storlek diskuterats och vidarebefodrats till kvinnor jag har legat med och inte legat med ÄN
Har legat med mängder av tjejer som bara vill åt en stor kuk..
Denna snubbe har en enorm pjäs jämfört med min, och vet att han kan få till det pga storleken bara om ordet sprids lite..
Kanske inte lätt för män med minikukar som du att förstå..

Jag har ju gått med nu i BC... vilken grej alltså..
många tjejer få jag inte ens skriva till. (Ålder? Kukstl? Längd? Ingen aning?) Det är bara rött.

Det som är intressant är att jag har fått ligga nästan varje kväll. Men med par. Jag gillar par, men nästan alltid killen som bara vill se på eller joina på slutet. Träffat en tjej igår själv men bara vis kontakt med hennes man.
Jag undrar ibland om det är tjejerna som verkligen vill eller om det bara är
Deras snubbar som vill se dem knullade av en en enorm kuk?

tjejerna har alla varit väldigt vana eller är
Väldigt djupa i min åsikt. Verkligen njutit när jag gått djupt vilket är nytt för mig haha. Är detta rimligt? Mina svar på Bc är:
75%män (såklart) 15%par - skriven av mannen. 10% kvinnor som jag trycker på kontakt med och som
Svarar flyktigt och svävande alla frågor...

Oavsett så får jag ligga men undrar hur det är för er? Detta kanske r en annan tråd..?
Senast redigerad av Bigdickproblems 2020-10-17 kl. 01:20.
Citera
2020-10-17, 01:14
Medlem
Citat:
Om min var sådan ja. Inte ta emot en sådan. Fy fan. Är straight.

Nämen han hade väl inte velat ta emot någon kuk alls! Man måste kunna snacka OM kuk bland kilar utan att stå inför alternativet att ta emot den. Har svårt att se någon straight man ”sukta” över en annans mans kuk.
Citera
2020-10-17, 14:37
Medlem
Citat:
Jooo. Det är ju besvärligt att den är så köttig slak. På jobb, rätt byxor. Måste ha Tighta
Briefs så kuken är mot töven.

Vänta lite måste tyvärr ställa en följdfråga, är det så du gör? Är inte penisbärare själv så kan inte sånt där. Sitter inte du på k*ken då om du lägger ner mot rumpan? Ursäkta min nyfikenhet.

Var det i omklädningsrummet eller när du gymmade på SATS som du blev utstirrad? Kan tänka mig att du hade dragit till dig blickarna ifall du hade mjukisar och fick bånge.

Var du rädd i tonåren att den aldrig skulle sluta...växa?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-10-17 kl. 14:40.
Citera
2020-10-17, 14:45
Medlem
Frozenpills avatar
[quote=Findusofelix|73193238]
Citat:

Måste jag välja, så hellre då en aning under medel än för stor. Men allra helst den som är lagom för mig, så mellan 11-13 cm i omkrets och max 13-14 cm "införbar" längd. Är den nå mycket längre så gör det bara ont när han slår i botten, så för min del så finns ingen anledning till några större än så för min del.
En kk hade lite väl lång för min del, och det var mest besvärligt att parera för att inte slå i för hårt, för det är ju lite kul om det går att dunka på som man vill, men då måste längden stämma överens.

Hellre grov än lång om jag måste välja, men allra helst lagom för mig.
Lagom å lagom!? Ska det gå tungt eller lätt? Min är grövre än lång, hos en del fittor går den jäkligt tungt,i andra går den lättare. Dvs. Stora fittor ska ha stora kukar, små fittor ska ha små kukar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in