Citat:
Ursprungligen postat av
Teevee
Vet du varför denna tråd engagerar så?
På grund av sånna som dig och alla andra som envisas att om och om igen motsäga fakta, förminska Esmeraldas lidande och försöka måla upp Rebecka som ett stackars offer.
Inte mycket nytt har tillkommit sedan rättegången men ni håller som sagt tråden i liv. Bravo...
Stackars, stackars Am*s och Sil*s som kommer att kunna se vad vuxna människor som du försvarat.
Vi glömmer ALDRIG vad Esmeralda fick utstå! Vi glömmer aldrig Rebeckas skuld!
Och vi fortsätter att hålla denna tråd städad för att hålla var sanningen här ✊🏻
Jag tror dessutom att Sila*s och Amo*s kommer vara tacksamma och glada den dagen det går upp för dem och de förstår vad deras biologiska föräldrar har gjort mot deras lillasyster. Att de bott i samma lägenhet där en liten flicka ligger gömd under sängen, av deras egen mor och far.
Jag tror Sila*s ser på sin biologiska mamma med avsky när han får veta att de drogade honom, vad de gjorde mot esmeralda. Vad han ev kommer läsa här är ingenting mot det avskyvärda hans mamma och pappa har gjort mot honom och övriga syskon. En vacker dag kommer Sila*s va tacksam för att han så tidigt kom ur den fruktansvärda miljön hans föräldrar försatte han i, jag hoppas i och med att han inte var så gamal, att han växer upp utan men för det fruktansvärda liv Rebecca lät honom leva. Amo*s däremot hopps jag får riktigt bra hjälp av proffsionella människor, det hans mor har gjort mot honom det har nog ärrat han för resten av hans liv. Hur kan en mamma bara vara så grym som hon i allt hon gjort och utsatt Amo*s för?
Rebecka är dömd av folket för alltid. Vare sig hon byter namn eller nåt, så kommer hon aldrig va trygg, aldrig kunna gå ut! För folk kommer aldrig glömma vad hon gjort!
Att behandla oskyldiga barn illa...
Tänk om Rebecka hade kunnat hålla sig till knarket och inte gett sig på att leka mamma.
Då hade lilla E levt i dag, ett värdigt liv hos sin mamma Melinda