Citat:
Ursprungligen postat av
Milosebic
Och där sitter du på bussen i lokaltrafiken inklämd mellan två somalier och har åsikter om allt och alla.
Det är okej, det är din rättighet men det blir ibland plötsligt mer tydligt att det inte finns så mycket tyngd bakom tugget.
??? Är det MITT fel att det finns negrer på bussen? Man måste kunna använda sig av lokaltrafiken, i ett civiliserat land! Jag åker inte bil av klimat- och miljöskäl.
Citat:
Ursprungligen postat av
B-a-c-k-f-l-a-s-h
Då är problemet snarare segregationen och växande ekonomiska klyftor men du verkar hellre lägga skulden på hudfärgen eller etniciteten.
Jo, fast infödda européer har extremt sällan så många barn, och bor extremt sällan så många tillsammans i samma bostad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sir89
Du sprutar händerna i offentliga spritkiosker i butiken. Du åker samma busslinje som mörkhyade. Du är verkligen inte rädd för att bli smittad.
Jag lever i verkligheten. Jag har inte så j-vla mycket till val - och ärligt talat vet jag inte om jag skulle VILJA kunna gömma mig på gräddhyllan heller. Man tappar så lätt kontakten med realiteten, då...
För övrigt har jag antagligen redan haft skiten. Så jag tillhör dem som kommer att leva när det här är över...