Citat:
Ursprungligen postat av
mr.demon
Just precis. Tänkte på det idag när jag såg den senaste "debatten". Han låter som vanligt, och överraskar inget. Liten överraskning var det väl att han tog avstånd från vit makt rörelsen. Men för mig är han underhållande, men för en vanlig amerikan så tror jag ej han är det. Samma sak gäller Biden. Helvete vilken tråkig jävel. Stackars USA. Det är dom två dom har att välja mellan. Jag hoppas på Trump. Skulle ju onekligen vara kul att se vad han kan ställa till med om han blir omvald.
Hans uppträdande som person har ju tappat enormt i chock value även om han fortfarande är underhållande eftersom han inte är riktigt klok.
Trump kommer dock att underhålla även som avsatt före detta president. Han kommer antagligen att vara underhållande för en hel del folk långt efter sin död. Hans eftermäle kommer det ju att krigas över. Uträttade han något politiskt? Lånade han för mycket pengar innan COVID och därmed inte hade det manöverutrymmet kvar på samma sätt som vid en försiktigare politik? Var det bra att gå ur alla exklusiva världsklubbar om miljöerna, pandemiförberedelser och annat samarbete? Lyckades han med Kina, NK? Ja det kan pågå i hundra år.
Kanske han till slut uppnår att var den näst mest kända personen efter Jesuspersonen.
Kan tänka mig de mustiga bibliografierna som ska skrivas om honom, om hans familj och filmerna. Och alla citat som kommer att finnas. Herregud, nu blev jag alldeles trött känner jag. Phu..
Hur som helst kommer de närmsta åren att handla om honom rätt så mycket oavsett om han vinner eller inte. Mig kvittar det då jag inte orkar investera på det sättet. I am here for the ride liksom.