Citat:
Ursprungligen postat av
MissRees
Sonen var frivilligplacerad men fick inte avsluta placeringen och Soc hade satt umgängesbegränsning på honom.
Så nej, hon hade inget val
Men du, var det inte som så att Rebecka själv som bad få sin son placerad? Då hon själv upplevde att han hade ett ickeadekvat beteende och att hon ej kunde hantera honom på eget bevåg? Det är iaf vad som framkommer från offentliga handlingar.
Vart i offentliga handlingar står d att Rebecka fick en psykos efter att Esmeralda föddes? Jag har gått igenom allt offentligt material flertal ggr o kan ej hitta d... Hänvisa mig gärna då du verkar mer än väl insatt i ärendet.
Min subjektiva tolkning utifrån sättet du skriver på är att du hamnar i affekt så fort Rebeckas föräldraförmåga ifrågasätts, hur kommer det sig? Upplever du dig själv som objektiv i den här diskussionstråden?
Egentligen hade jag ej velat bemöda mig att ens skriva till dig, men dina härskartekniker, vad avser vad folk får tro, tänka och tycka i denna tråd gör mig infernaliskt (ett uttryck Rebecka använder sig av i sms för övrigt) irriterad.
Jag upplever att Du är selektiv vad avser vilka frågor du vill besvara i denna tråd, men jag skulle bli mkt imponerad om du sakligt (gärna med källhänvisning till offentligt material) kunde
svara på ovanstående frågor. Utan att hamna i affekt. Mvh