Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Ja, jag funderar om det ger honom någon slags känsla av att känna något. Eller att typ finnas till. Kanske görs närapå omedvetet, liksom inbyggt i hans person efter de år han har levt.
Påminner om sådant beteende serial-killers kan ha, då de lägger små ledtrådar eller skickar brev till polisen. Likt vad hette han nu; Ulf något som mördade Helene?
Det blir lätt obegripligt hur man kan sitta i förhör och svara "blodsmak i munnen" när Lenas obduktionsrapport från rättsmedicin läses upp.
Ja, det stämmer bra med hans njutning av en pinne in i någons cykeldäck, så det skadar sig.
Och att misshandla sin bror med pappas och mammas medgivande, mer eller mindre.
Och hans behov av att visa och prata blod hela tiden, samt exponera döda smådjur med tarmarna hängande ut ur magen.
Och planera ett mord på sin fru och deras små barn, samt hota LW och hennes barn med blodiga mord.
Och att förhöra sina barn och spela in dem, eller slå näven i en vägg för att skrämma dem och sedan skylla på en 8-åring.
Och ställa barnen vid raviner och elda när det är eldningsförbud. Och kanske stjäla instrument och verktyg från sin förra arbetsgivare (Exact? Var det inte där han tog sig in och åkte skateboard när de hade stängt och han inte jobbade där längre?) och köpa smycken och annat för att erövra henne och behålla kontrollen.
Och att iskallt leka med sin toabildskompis JG´s mentala tillstånd.
Och att filma och skrämma grannar.
Och hälsa flinande på LW´s barn som bor 60 meter från honom.
Kattens lek med råttan...det är nog det enda som kan väcka någon typ av känslor inom honom. Och efter detta mord så kommer behovet av att skada folk nog vara ännu större.
Han måste hela tiden tillfredsställa sig med nya adrenalinkickar och uppför sig som Ted Bundy i TR.
Hans karriär har nog bara börjat, trots att jag tror att den började redan med pinnen i cykelhjulet eller något liknade...?
Fortfarande, efter 2,5 år så dyker det inte upp en enda vän, klasskamrat eller någon annan som kan berätta något om honom. Hans familj verkar heller inte bry sig.
Jag hoppas att polisen och åklagaren får en chans att plocka in honom, innan det sker något nytt.
#TeamÅsaHiding
Den leende psykopaten.mp4
https://forumfiles.com/B2Zax8F5o2/De...psykopaten_mp4