2020-10-13, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsSnigel
Jamen exakt!! Samma desperata feeling förmedlar hon nästan med detta nu, som när hon lekte kontor i NY några dagar..

Precis! Tycker lite synd om henne, att hon liksom inte förstår.
Citera
2020-10-14, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
Jag tycker det är lite läskigt att titta just nu för mer och mer börjar hon gå tillbaka till sitt gamla beteende.

Och varför vill hon att någon filmar henne när hon går på stan.

När ska hon fatta att hon är körd i folks ögon?
Ja de där scenerna gjorde mig litet illa berörd. År 2020 räcker det inte att mekaniskt promenera snett förbi kameran eller att posta hundra selfies när man vrider huvudet hit och dit eller drar fingrarna stelt genom håret. Det krävs litet mer än så för att få uppmärksamhet.

Det hade knappt räckt om hon var vrålsnygg men nu är hon överviktig, översminkad och klär sig som en tant.
Citera
2020-10-14, 20:54
Medlem
CapsLock99s avatar
Kollar ej Instagram eller Twitter ofta men var hon inte sympatisk i Skavlan? Hade själv en positiv bild, medan jag trodde hon skulle vara helt borta. Bra Skådis ?
Citera
2020-10-14, 20:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Kollar ej Instagram eller Twitter ofta men var hon inte sympatisk i Skavlan? Hade själv en positiv bild, medan jag trodde hon skulle vara helt borta. Bra Skådis ?
Hon verkar mest fett obekväm av Skavlans ändå rätt oskyldiga frågor.
Citera
2020-10-14, 21:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
Precis! Tycker lite synd om henne, att hon liksom inte förstår.
Äh, är man för dum så går man skylla sig själv.
Citera
2020-10-15, 01:11
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hon verkar mest fett obekväm av Skavlans ändå rätt oskyldiga frågor.

Var det bästa gästen Skavlan kunde åstakomma?
Vaska fram någon jävla avdankad b, c eller i detta fallet d-kändis nu?
Till och med någon sönderknullad Paradise Hotell deltagare hade varit intressantare att se i rutan.
Citera
2020-10-15, 11:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Var det bästa gästen Skavlan kunde åstakomma?
Vaska fram någon jävla avdankad b, c eller i detta fallet d-kändis nu?
Till och med någon sönderknullad Paradise Hotell deltagare hade varit intressantare att se i rutan.
Inte fan vet jag, jag tittar generellt sett inte på TV utan kollade bara Bellsans insats eftersom jag gillar tågolyckor.
Citera
2020-10-15, 12:47
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99

Hon ljuger med ryggmärgen om allt. Och folk går på det. Har man följt henne ett tag vet man att det är lögner.
Citera
2020-10-16, 19:04
Medlem
Varför varför varför kan hon inte le vackert och naturligt? Istället gör hon nåt låtsasgrin, som nu på senaste instastoryn där hon förevisar läppstift. Skräckfilmsgrimas.
Citera
2020-10-16, 21:57
Medlem
Orkade precis kolla på Skavlan. Inte en enda känslig fråga ställs. Hon är pinsam.
”Jag var inlagd på sjukhus en månad”
”14 000 kr kvar på kontot”
Väldigt märkliga klipp i intervjun - man får liksom inga seriösa svar?!
Citera
2020-10-17, 00:22
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsSnigel
Varför varför varför kan hon inte le vackert och naturligt? Istället gör hon nåt låtsasgrin, som nu på senaste instastoryn där hon förevisar läppstift. Skräckfilmsgrimas.
Skräckfilm tycker jag är en överdrift, men skrämmande oattraktiv håller jag med om. Ogillar maskulina kvinnor med manliga händer och fingrar, det gillar väl ingen och lite ofräsch fet söndersminkad hy och fettvalkar, men det hör väl till åldern, liksom botox och silikonbröst.
Kan någon här influenser-branschen?
Jag fattar att hon inte är 16 år och konkurrenskraftig längre och att det är dödfött för henne, Linda Rosing och andra i deras generation att försöka igen, dom är för gamla. Folk tycker att dom ska vara hemma och ta hand om sina barn.
Men hur svängde trenden i branschen? Vad är det som gäller idag? Är det inte trendigt att hitta på och ljuga längre? Eller är det hennes ålder som gör att folk tycker att hon är galen när hon ljuger?
TicToc kan hon ju glömma, men är det verkligen totalt kört på alla sätt?
Senast redigerad av becko 2020-10-17 kl. 00:34.
Citera
2020-10-17, 09:44
Medlem
Verkar som om paret inte är så lyckliga. Isabella är väldigt svartsjuk och kontrollerande. Hon har plötsligt insett att hon behöver familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in