Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Exakt, biltutor, skyltar och entusiasm räknas. Har du inte entusiasmen i ett Amerikanskt val vinner du inte. Att vinna ett val är en team-effort. Saknar du ett team finns du inte.
Tuta på. Tuta entusiasmiskt medan Don the Con förlorar mot en alzheimerspatient som är döende och som gillar att kladda på små barn. Och som stjäl pengar från ukraina och kina med hjälp av sitt ämbete.
Tuta entusiasmiskt medan hela världen skrattar åt Trump och hans performance artist-liknande sätt att regera.
Jag kan inte berätta hur skönt det kommer att bli, av att aldrig någonsin mer höra hans namn nämnas i media eller se hans tweets på mitt flöde, trots att jag inte följer honom.
Vi som lever i verkligheten tar stöd av polls. Speciellt de från
fake news media.
Det kom ut en ny CNN poll idag.
Den visar inte bara att Donald förlorar mot Biden med double digits nationellt och är bakom eller i bästa fall körd i praktiskt taget alla svingstater.
Mindre än 1 av 10 LVs säger att de kan ändra sig på en kandidat fram till nu när de röstar.
Faktum är att 10% av Trump-supportrarna sa att de skulle kunna ändra sig på en kandidat jämfört med 8% av Biden-supportrarna, enligt CNN
Det är också värt att notera här att inget som har hänt det senaste året har förändrat dynamiken i detta lopp i grunden. Trumps kämpar för att effektivt hantera coronaviruset
Men det som sänkte honom enligt denna poll,är att han framstod som en gapig crackhead under den senaste debatten mot biden.
#Tutututt
#MAGA-Rising
#TRUMP2020
#so-much-winning