2020-10-13, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Absolut. Frågor skall ställas.
Dock är nog läkare skickliga att se om haka i kombo med tänder är vållat av t ex porslin (handfat) eller en mänsklig hand i form av slag.
Det bör ju ha varit en seriehändelse där haka först slagit i porslinet och till följd av det bör då tänder mottagit våld. Och man bör kunna utreda en ganska exakt träffbild m konsekvenser vid fallet.

Ang ev misshandel.
Tiden på dygnet kan jag tycka talar mot våld i nära relation. I tid m tuppen för att prata morgonradio är en sömnig tid på dygnet för trad gräl.
Hade detta varit kväll/tidig natt ed ja då hade helt andra klockor ringt.

Men. Som sagt.
Utred. Hon känns som ”offertypen” som säkert skyddar och är tyst.

Om samma kvinna återkommer med att ha ”svimmat, sprungit in i dörren” m.m borde väll läkaren börja ställa frågor. En gång kan det ju förekomma men när det blir ett mönster...
Citera
2020-10-13, 12:54
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Kan hon vara tillsammans med ännu en slagskämpe?

Hennes boytoy är en slagskämpe, men i det här fallet tror jag att hennes historia stämmer. Hon segnade ihop och slog i handfatet. Orsaken var antagligen plötsligt blodtrycksfall. Långvarig stress med tidiga morgnar fullspäckat schema år ut och år in tär på hälsan. Vi lär få läsa mer om Laila framöver. Tycker för övrigt att hon saknar stil och finess, verkar rätt gapig och otålig. Lyssnar hellre bög-Roger som har mjukare stämma.
Citera
2020-10-13, 12:58
Medlem
På bilderna på instagram ser man ju även sår på halsen. Hur kan hon ha fått det av att svimma och slå hakan i handfatet?

Detta känns väldigt obehagligt. Jag hoppas att hon berättar sanningen för någon och får hjälp.
Citera
2020-10-13, 13:05
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om samma kvinna återkommer med att ha ”svimmat, sprungit in i dörren” m.m borde väll läkaren börja ställa frågor. En gång kan det ju förekomma men när det blir ett mönster...

Har hon ”svimmat” ”gått in i dörrar” och hamnat på akuten, med skador, förut?

Citera
2020-10-13, 13:14
Medlem
Citat:

Någon sida bakåt i tråden finns länk till gammal artikel om Laila med blåtira pga att hon svimmat...
Citera
2020-10-13, 13:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hennes boytoy är en slagskämpe, men i det här fallet tror jag att hennes historia stämmer. Hon segnade ihop och slog i handfatet. Orsaken var antagligen plötsligt blodtrycksfall. Långvarig stress med tidiga morgnar fullspäckat schema år ut och år in tär på hälsan. Vi lär få läsa mer om Laila framöver. Tycker för övrigt att hon saknar stil och finess, verkar rätt gapig och otålig. Lyssnar hellre bög-Roger som har mjukare stämma.
Ja jag gissar bara. Ligger nog mycket i det du säger.

Lyssnar också hellre på Roger än Laila, efter längre stunder med henne i radion blir hon väldigt jobbig att lyssna på.
Citera
2020-10-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Men man ser ju även sår på halsen?
Av handfatet de med?
Citera
2020-10-13, 13:39
Medlem
Bylwes avatar
Citat:

Livet med den unga hingsten erbjuder endera goa knull eller ett gott kok stryk.. Ömsom piska, ömsom morot för Lailai di dai!
Citera
2020-10-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Livet med den unga hingsten erbjuder endera goa knull eller ett gott kok stryk.. Ömsom piska, ömsom morot för Lailai di dai!

Tror du att han slagit henne?
Citera
2020-10-13, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja jag gissar bara. Ligger nog mycket i det du säger.

Lyssnar också hellre på Roger än Laila, efter längre stunder med henne i radion blir hon väldigt jobbig att lyssna på.

Hennes kropp orkar inte tidiga morgnar och fullspäckat schema hon verkar sova alldeles för lite och är uppe med tuppen tidigt snart fyller hon väl 50
Citera
2020-10-13, 13:50
Medlem
Citat:

En gång tidigare har hon väll berättat att hon svimmade och slog sig illa
Citera
2020-10-13, 13:57
Medlem
Jag har svimmat ett stort antal ggr i mitt liv och har aldrig krossat varken käke, tänder eller haka. Man faller lealös och dessutom slår man inte i handfatet. Det är inte ens någon fallhöjd och skulle på sin höjd bli en liten osynlig rodnad. Den här turken till fästman får nog ta på sig äran och det är ju inte första gången som Laila visat blåmärken då hon umgåtts med sina heros. Hon borde avsluta förhållandet omedelbart och anmäla sin fästman för misshandel. Helt sjuk historia och det kräver enorm kraft för att krossa både tänder, haka och käke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in