2020-10-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
https://www.youtube.com/watch?v=PIlCLt2UuHE&ab_channel=BrianTylerCohen

Det finns tydligen flera orsaker varför man hemlighåller informationen om presidentens negativa testningar. När något döljs så här effektivt fast att alla ser att det hemlighålls så är det något extremt som döljs.

OKTOBER surpris

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Så Trump har totalt dominerat sin Coviddiagnos och vänstern är kränkta. Festligt.

Men varför kan inte Trump kampanjen vara ärliga om testerna som är gjorde på presidenten?

Titta du på det här klippet och kom med förklaringen på varför de hellre låter det se ut som om Trump är superdpridaren. *Men det kanske är bättre än att erkänna det.
Citera
2020-10-12, 23:21
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Men varför kan inte Trump kampanjen vara ärliga om testerna som är gjorde på presidenten?

Titta du på det här klippet och kom med förklaringen på varför de hellre låter det se ut som om Trump är superdpridaren. *Men det kanske är bättre än att erkänna det.

Trump verkar må bra och läkarna håller med. Konspirationsteorier kanske inte är så intressanta?
Citera
2020-10-12, 23:31
Medlem
Citat:
Trump verkar må bra och läkarna håller med. Konspirationsteorier kanske inte är så intressanta?

Vi får inte veta något alls som Trumps testning.

Jag är övertygad om att när man får veta det kan man dra en del intressanta slutsatser. För när man får veta datumet han testade positivt så får man veta vilka han kan vara ansvarig för att ha testat.

Har han inte testat sig alls på låt säga tre veckor så är det också intressant att veta.

Så jag ser denna uppgift som väldigt viktigt.

Vad är det för ointressanta konspirationsteorier du har?
Citera
2020-10-12, 23:35
Medlem
Citat:

För att slippa konspirationsteorierna så borde de lämna ut när han har ofta han har testats och vilka resultaten har varit. Enkelt så.

Men tänk om han ALDRIG har testats??

Och han verkligen är en superspridare?

DET vill de förstås inte ska komma ut. Så då förstår jag.
Citera
2020-10-12, 23:39
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
För att slippa konspirationsteorierna så borde de lämna ut när han har ofta han har testats och vilka resultaten har varit. Enkelt så.

Men tänk om han ALDRIG har testats??

Och han verkligen är en superspridare?

DET vill de förstås inte ska komma ut. Så då förstår jag.

Tänk om solen kretsar kring Nibiru?

Svårt att acceptera vetenskap och officiella dokument?
Citera
2020-10-12, 23:46
Medlem
Citat:

Nu tror jag att du är i fel tråd.

Jag menar att det faktumet att det inte att gå att få några uppgifter kring när Trump testades vare sig positivt eller negativt före tidpunkten för att man gick ut med att han hade corona.

Det vore väl det enklaste i hela världen att gå ut med det om man nu inte hade något att dölja. De tar hellre att folk fortsätter att prata och fundera på vad det kan bero på än att bara säger som det är.

Det är vad jag finner märkligt. Är det något konstigt med hans testning?
Citera
2020-10-12, 23:52
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Nu tror jag att du är i fel tråd.

Jag menar att det faktumet att det inte att gå att få några uppgifter kring när Trump testades vare sig positivt eller negativt före tidpunkten för att man gick ut med att han hade corona.

Det vore väl det enklaste i hela världen att gå ut med det om man nu inte hade något att dölja. De tar hellre att folk fortsätter att prata och fundera på vad det kan bero på än att bara säger som det är.

Det är vad jag finner märkligt. Är det något konstigt med hans testning?

Det finns ingenting märkligt med att USA inte officiellt går ut med presidentens testning eller reella hälsotillstånd. Om man tror att det brukar postats på Twitter är man helt enkelt en plattjordare.

Både Trump och officiella källor kommer med uppdateringar nästan dygnet runt. Om man misstror dessa så är man en särskild kretin.
Citera
2020-10-13, 00:00
Medlem
Citat:
Det finns ingenting märkligt med att USA inte officiellt går ut med presidentens testning eller reella hälsotillstånd. Om man tror att det brukar postats på Twitter är man helt enkelt en plattjordare.

Både Trump och officiella källor kommer med uppdateringar nästan dygnet runt. Om man misstror dessa så är man en särskild kretin.

Aha så om man tycker det är viktigt att få veta när USA:s president testade negativ före han insjuknade i en pandemi så är man en p l a t t j o r d a r e?

Det finns INGEN uppgift om när han testades negativt senaste för han insjuknade. Det finns INTE heller någon uppgift OM han ens har testats.

Vilket är konstigt för dessa uppgifter borde ha lämnats för länge sen om inget fishy pågår.
Citera
2020-10-13, 00:09
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Aha så om man tycker det är viktigt att få veta när USA:s president testade negativ före han insjuknade i en pandemi så är man en p l a t t j o r d a r e?

Det finns INGEN uppgift om när han testades negativt senaste för han insjuknade. Det finns INTE heller någon uppgift OM han ens har testats.

Vilket är konstigt för dessa uppgifter borde ha lämnats för länge sen om inget fishy pågår.

En president kan givetvis inte insjukna i en pandemi. Vore jättemärkligt om han var en pandemi.

Det finns mycket uppgifter via media och via det officiella kontot:

https://twitter.com/realDonaldTrump?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5E serp%7Ctwgr%5Eauthor
Citera
2020-10-13, 00:15
Medlem
Citat:

Trump campaign fundraiser, September 25

Amy Coney Barrett nomination events, September 26

Joint Chiefs of Staff exposed, September 27

First presidential debate, September 26–29

Joint Chiefs of Staff exposed, September 27

First presidential debate, September 26–29

Den sista punkten, den första debatten testades ingen i Trumpgänget av någon anledning.

Klart som fan att folk vill veta NÄR presidenten testades senast???

Vad är det de försöker dölja så här desperat? Det kan inte vara annat än att Trump inte testas på så länge att man kan peka ut honom som superspridaren?
Senast redigerad av sirup 2020-10-13 kl. 00:24.
Citera
2020-10-13, 00:23
Medlem
Citat:
En president kan givetvis inte insjukna i en pandemi. Vore jättemärkligt om han var en pandemi.

Det finns mycket uppgifter via media och via det officiella kontot:

https://twitter.com/realDonaldTrump?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5E serp%7Ctwgr%5Eauthor

Kan inte presidenter insjukna i sjukdomar det var värst.

Jag är intresserad av just den uppgiften om den senaste testningen var gjort på presidenten före han blev sjuk i corona. Som du ser ovan träffade han en väldigt massa människor där, så NÄR var han testad?
Citera
2020-10-13, 01:49
Medlem
Merwinnas avatar
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/trumps-laekare-presidenten-testats-negativt.1lL7AEPgX

Trump har redan testat negativt flera dagar. Så snabbt gick det - och i hans ålder! Trump är en kraftkarl, som förtjänar att få vara president i en mandatperiod till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in