Citat:
Ursprungligen postat av
superduck
Nu syftade jag då inte på J*rl på det sättet. Men saker han tydligen sysslade med kan ha hamnat i e-tuna via vissa personer som nämns i tråden... och då kan vi bilda oss ett annat motiv mot vad senast sagts, även om så inte är fallet kanske.
F.J & co (J.A?) —> J.A - R.H - (F.H?) —> Om*r & co - A.Y kan vara en teori som skapar ett motiv om det blir tugg... som sagt spekulationer.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------
En teori som skapar ett motiv? Ett motiv till vad?
Jag följer inte din tankegång till 100% men så bra insyn har jag i den pågående rättegången och livet som föregick den att F.J inte har några kopplingar till affärer eller konflikter i Etuna. Han umgicks ju tätt med J.A men efter det har han inte synts här alls knappt. Kanske eller säkerligen blev det inte lika roligt efter J.As bortgång?
Nog visste han vad en del om varför J.As öde blev som det blev, annat vore ju konstigt. Men upprinnelsen till allt är ju nu tämligen säkerställt och var ju privata angelägenheter mellan R.H o J.A.
Rättegången består såvitt jag vet enbart av folk stockholm och har inga? kopplingar till Etuna.
Eller har jag missat ngt?