Citat:
De tre bildene er antakelig tatt rundt år 1992-93, det kan man se på bilene som står på parkeringsplassen der. Vi ser biler som Ford Sierra, Audi 80, Toyota Camry, Opel Ascona osv.
Det er nok jeg som har tatt litt feil her ja. Jeg fikk ikke med meg at det ble pusset opp til OL-94.
Den artikkelen jeg leste, så sto det: "Tom Hagen kan slippe mulkt likevel", og så var det bilde av et rødt hus, så jeg tenkte at det røde huset så slik ut etter at kommunen tvang gjennom oppussing.
Men likevel så må det ha vært bra nedsarvet innvendig og ha mye mangler siden dem tvinger gjennom noe slikt. Da må det ha vært beboere der som har varslet kommune og evt. riksantikvar.
At TH nekter så hardt at det må settes igang tvangstiltak, sier jo sitt.
Det kan virke som at det bor folk der ihvertfall. På bildene av det røde huset, så står det en bil klint inntil huset
Det er nok jeg som har tatt litt feil her ja. Jeg fikk ikke med meg at det ble pusset opp til OL-94.
Den artikkelen jeg leste, så sto det: "Tom Hagen kan slippe mulkt likevel", og så var det bilde av et rødt hus, så jeg tenkte at det røde huset så slik ut etter at kommunen tvang gjennom oppussing.
Men likevel så må det ha vært bra nedsarvet innvendig og ha mye mangler siden dem tvinger gjennom noe slikt. Da må det ha vært beboere der som har varslet kommune og evt. riksantikvar.
At TH nekter så hardt at det må settes igang tvangstiltak, sier jo sitt.
Det kan virke som at det bor folk der ihvertfall. På bildene av det røde huset, så står det en bil klint inntil huset
Dette er en by - folk parkerer der de finner en ledig plass! Det kan også ha vært håndverkere som jobbet i Monacohuset. Bare fantasien setter grenser
Men du ser altså bilen, og konkluderer med at da bor det folk der!
Det er enda ett eksempel på dine logiske kortslutninger. Når man ser dette resonnementet, er det forståelig at du er helt fastlåst i skyldspørsmålet.
Jeg har spurt deg om hvorfor du trekker inn "kurrasittmannen". Jeg vet ikke hvem denne mannen er, og hva han har med denne tråden å gjøre. Jeg spurte også om dette var ett nytt spor i saken.
Har du tenkt å svare?