Citat:
Ursprungligen postat av
Inthemiddle
Nja, fast du kan ju inte förneka att du inte känner/känt R väldigt väl med tanke på att du och en annan medlem lade tid på att försöka idenfiera mig. Ni tror dessutom att ni lyckats med det.
Eftersom jag växte upp med R så måste ju ni ha eller åtminstone ha haft en nära relation för att kunna lyckas med en sån sak eftersom jag inte skrivit några personliga detaljer om mig och mitt liv idag.
Med tanke på hur insatt du verkar vara gällande detaljer angående både umgänge, R:s "problem" med myndigheter och familjehemsmamman mm så talar det ju snarare för att din kontakt med R är nära idag och enbart varit tidigare.
Vad pratar du om?
För det första har jag inte försökt identifiera dig då jag inte har en aning om din relation till R eller vem du är. Och har ingen önskan att ta reda på det heller.
För det andra skriver du först att ”ni verkar tro att ni har lyckats” och sen ”för att lyckas måste du haft en nära relation”, det verkar onekligen som att dom som nu försökt identifiera dig har lyckats då? Eller vad menar du?
Jag vet inte vem någon i den här tråden är.
Moving on.
Om man är uppmärksam och vill förstå hela bilden av hur något sånt här kunde hända när allehanda myndigheter var involverade, så behöver man ha ett öppet sinne och inte förutsätta att bioföräldrarna var monster och familjehemsmamman var ett helgon.
Jag tar inte någons parti, jag försöker förstå.
Jag har lyssnat på de ljudfiler som finns från rättegången och jag har läst de dokument som finns tillgängliga.
Det framkommer där om umgänge, vad hon har för problem med myndigheter och varför det skurit sig mellan henne och familjehemmet.
Jag har ingen insiderinfo, jag har varit uppmärksam.