2020-10-10, 11:08
Medlem
321js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LDRsuperfan
Vet att det är patetiskt, men hur gör man för att hitta motivation till att jobba när man aldrig haft flickvän och har svårt för att hitta bra vänner. Känns verkligen inte bra just nu.

Du kommer att få allt du vill ha.
Citera
2020-10-10, 11:16
Medlem
Knaviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LDRsuperfan
Vet att det är patetiskt, men hur gör man för att hitta motivation till att jobba när man aldrig haft flickvän och har svårt för att hitta bra vänner. Känns verkligen inte bra just nu.

Även om man har vänner eller flickvän så är man fortfarande bara en slav, fast i ett evigt ekorrhjul.
Citera
2020-10-10, 14:31
Medlem
LDRsuperfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Du kommer att få allt du vill ha.

Det stämmer nog inte, men för att inte bli galen kan det faktiskt vara en bra idé att tro på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Knavius
Även om man har vänner eller flickvän så är man fortfarande bara en slav, fast i ett evigt ekorrhjul.

Så kan man se på det. En stark kontrast till det andra, tröstande, svaret jag fick. Optimism och cynicism, eller kanske realism. Jag håller med dig, men jag tror inte man överlever särskilt väl med en sån stark cynicism som styr ens tankar.
Citera
2020-10-10, 15:19
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matino35
Mjoo men lite dum har du ändå allt varit! Sluta lek dum! Är det bara för att jag manipulerade och drog dig i näsan som du är butter? Jävla troll är du allt men det är okidoki, vissa verkar ju gå på dina metoder..

Vad gör du för att må bättre och få bättre? Du sitter trollar på nätet och HATAR andra människor. Vad fan har njje, eller vad fina tjejen heter, gjort dig för något?
Manipulerade mig till vad? Du är så jävla kass på att ljuga. Hur tror du det känns för mig då om kontentan blir att alla ska se ner på mig och jag är ovärdig? Tror du det förändrar mitt beteende eller mående till det bättre? Hela min tid på FB har jag spenderat på att trycka ner andra och hata. Och det är jag fanimej stolt över. Om jag inte mår bra ska inga andra få göra det heller.
Citera
2020-10-10, 15:56
Medlem
Krackhauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knavius

Som löneslav är det sant. Den stora skillnaden är att man har något att komma hem till och därigenom gör slavlivet uthärdligt.
Citera
2020-10-10, 21:38
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Jag är den ensammaste människan i världen. Jag är så desperat och olycklig, jag hatar mitt liv. Det skär djupt in i själen att veta att ingen gillar mig det allra minsta ingenting kul att göra på en fredadskväll. Sitta hemma som vanligt. Det är så outhärdligt
Citera
2020-10-10, 22:04
Medlem
Matino35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Jag är den ensammaste människan i världen. Jag är så desperat och olycklig, jag hatar mitt liv. Det skär djupt in i själen att veta att ingen gillar mig det allra minsta ingenting kul att göra på en fredadskväll. Sitta hemma som vanligt. Det är så outhärdligt

Du är ingen kass! Du får mig att må bra där du vältrar dig i ångest. Du är bra!

Idag mår jag kasst, värdelöst dåligt mår jag då jag mår konstigt! Känner mig så där minimalt varm och febrig och har gjort i flera dagar. Pulsen är också förhöjd? Hoppas detta går över snart. Just nu har jag en snorkråka dinglandes i näsan.
Citera
2020-10-10, 22:30
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Du är ingen kass! Du får mig att må bra där du vältrar dig i ångest. Du är bra!

Idag mår jag kasst, värdelöst dåligt mår jag då jag mår konstigt! Känner mig så där minimalt varm och febrig och har gjort i flera dagar. Pulsen är också förhöjd? Hoppas detta går över snart. Just nu har jag en snorkråka dinglandes i näsan.
Varför hatar alla mig då, om jag nu är så bra?
Citera
2020-10-10, 22:32
Medlem
Matino35s avatar
Citat:
Nej Hellraiser du är inte alls kass, du är inte värdelös! Du är underbar! Nää nu skojar jag bara.

Jag skrev att du är bra för att du är något så tafatt och ömkligt som en ensam och misslyckad sadist. Till och med den medkännande medmänniskan kan gotta sig åt din misär! Nu är jag ingen filantrop dock!
Citera
2020-10-10, 22:41
Medlem
particulum1s avatar
Citat:

Du överdriver fruktansvärt mycket, alla hatar dig inte, det finns dock en person som hatar dig väldigt mycket och den personen är du.
Citera
2020-10-10, 22:50
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Nej Hellraiser du är inte alls kass, du är inte värdelös! Du är underbar! Nää nu skojar jag bara.

Jag skrev att du är bra för att du är något så tafatt och ömkligt som en ensam och misslyckad sadist. Till och med den medkännande medmänniskan kan gotta sig åt din misär! Nu är jag ingen filantrop dock!
Jag tar det du skriver med en nypa salt, jag vet inte riktigt vad som är skämt och inte. Plus att du typ ljuger om allting. Men sadist, vad fick du det ifrån? Är det din lilla analys? Känner inte helt igen mig i det, det kom lite som en chock. Men men.

Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Du överdriver fruktansvärt mycket, alla hatar dig inte, det finns dock en person som hatar dig väldigt mycket och den personen är du.
Nu är det så att jag känner mig väldigt ensam och det känns som jag inte gillar det som är jag. Tycker det känns som en hög av halvdanna saker som jag inte är nöjd med. Jag är utfryst av dom andra på jobbet, har ingen aning varför, känslor av skam kan ju göra att man går till attack mot jaget.
Citera
2020-10-10, 23:23
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
'

Det är för att du är en autisthater! En autist, du fattar fan ingenting som normalt folk förstår direkt. Hela tiden frågar du om man är seriös eller inte.
Kan du sluta skriva massa kränkande saker till mig? Det rimmar inte så väl med tråden, att skriva till någon som mår dåligt, känner sig ensam och verkligen behöver stöd, att få höra att man är dum efterbliven och värdelös. Du har till 100% förverkat ditt människovärde i mina ögon, med ditt sviniga beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in