2020-10-10, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det er flere ting som kan tyde på at TH er 100% uskyldig. Mange brukere har skrevet om det i mange innlegg. Hvis du har lest innlegg her i diskusjonen det siste året, kan du ikke ha unngått å lest om de tingene. Du kan starte med å lese hvis du ikke har lest de innleggene.
Hvorfor spør du meg, når andre har skrevet veldig gode innlegg om dette og du kan lese de innleggene hvis du ikke har lest de?

Jeg spør deg, siden du antydet nå nettopp at TH er 100% uskyldig. Men det ser ikke ut til at du klarer å hoste opp med en eneste ting som kan tale for at TH er uskyldig.
Citera
2020-10-10, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekrus
Men det ser ikke ut til at du klarer å hoste opp med en eneste ting som kan tale for at TH er uskyldig.
Andre har skrevet veldig gode innlegg om ting som kan tale for at TH er uskyldig og du kan lese de innleggene hvis du ikke har lest de.
Mente du at jeg skulle finne alle de linkene til innlegg for deg når du kan finne de selv her?
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-10 kl. 18:41.
Citera
2020-10-10, 18:51
Medlem
Citat:
Gullkorn fra B.O.B på Vgd:
Politiet burde snart be TH om unnskyldning tenker jeg.
http://vgd.no/samfunn/aktuelt/tema/1852361/tittel/falkevik-hagen-kidnappet/innlegg/49775691/#49775691
Hvis det viser seg og hvis det også bevises at TH er 100% uskyldig i den forbrytelsen som han er siktet for å ha utført, tror dere at politiet kommer til å be TH om unnskyldning?

Du må snu litt på flisa. I så fall måtte det være TH som skulle be politiet om unnskyldning for de løgner og villedninger han har presentert overfor politiet.
Citera
2020-10-10, 18:53
Medlem
Citat:
Det er flere ting som kan tyde på at TH er 100% uskyldig. Mange brukere har skrevet om det i mange innlegg. Hvis du har lest innlegg her i diskusjonen det siste året, kan du ikke ha unngått å lest om de tingene. Du kan starte med å lese hvis du ikke har lest de innleggene.
Hvorfor spør du meg, når andre har skrevet veldig gode innlegg om dette og du kan lese de innleggene hvis du ikke har lest de?
Du som forlanger link av alle og henger ut de som ikke gidder. Du er nesten nødt til å komme med link for å vise nøyaktig hva som gjør han uskyldig. Hvorfor skal det være andre regler for deg enn andre her. Kom igjen, link til hvorfor han er uskyldig. Herjer når andre sier noe, svarer ikke selv. Hver gang du blir spurt.

Du kan ikke forlange link om du ikke selv kommer med dine. Ellers tror jeg du er her for å trolle.
Citera
2020-10-10, 18:54
Medlem
Citat:
Er det fastslått at AE ble drept?
Mener du at det er uvesentlig for oppklaringen av saken om TH er skyldig eller om han er uskyldig?
Har du tenkt på at hvis TH er uskyldig og hvis politiet har valgt feil etterforskningsskritt pga mistanke mot feil person så kan det hende at de ikke finner GM fordi de har valgt feil etterforskningsskritt?

Har du noen eksempler på etterforskningsskritt som politiet har gjort som du mener er feil?
Citera
2020-10-10, 18:55
Bannlyst
Citat:
Andre har skrevet veldig gode innlegg om ting som kan tale for at TH er uskyldig og du kan lese de innleggene hvis du ikke har lest de.
Mente du at jeg skulle finne alle de linkene til innlegg for deg når du kan finne de selv her?

Nei, jeg mener om du kan sette dine egne ord på hvorfor du mener at TH er uskyldig.
Eller har du ingen egen mening? Mener du bare det samme som de andre, uansett hva de mener, så lenge de mener at TH er uskyldig? Kan jeg tolke det slik?
Citera
Medlem
Citat:
Ønsket du ikke å svare på det som jeg spurte deg om?
Ser du, hopper på andre. Nå er du i gang igjen. Men svarer ikke selv. Blir ikke diskusjon ut av det skjønner du.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Du må snu litt på flisa. I så fall måtte det være TH som skulle be politiet om unnskyldning for de løgner og villedninger han har presentert overfor politiet.
Takk for svar! :-) Du mener altså at hvis det viser seg og hvis det også bevises at TH er 100% uskyldig i den forbrytelsen som han er siktet for å ha utført, så måtte det være TH som skulle be politiet om unnskyldning for de (ifølge deg) løgner og villedninger han har presentert overfor politiet"?
Hvis TH er uskyldig: Hva mener du at han har løyet om og hva mener du at han har villedet om overfor politiet?
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-10 kl. 19:05.
Citera
2020-10-10, 18:59
Medlem
Citat:
Takk for svar! :-) Du mener altså at hvis det viser seg og hvis det også bevises at TH er 100% uskyldig i den forbrytelsen som han er siktet for å ha utført, så måtte det være TH som skulle be politiet om unnskyldning for de løgner og villedninger han har presentert overfor politiet?
Hvis TH er uskyldig: Hva mener du at han har løyet om og hva mener du at han har villedet om overfor politiet?

Man beviser ikke uskyld, såpass burde du vite.
Citera
2020-10-10, 19:00
Bannlyst
Citat:
Er det fastslått at AE ble drept?

Politiet mener at hun ble drept med kvelning i Sloraveien, noe som R.I. bygger under.
Politiet har oppført henne på listen over uoppklarte drap.
De må vel ha noe håndfast for å kunne sette noen opp på en slik liste?
Har du hørt om noen som har blitt fjernet fra en slik liste?
Citera
2020-10-10, 19:11
Medlem
Citat:
Takk for svar! :-) Du mener altså at hvis det viser seg og hvis det også bevises at TH er 100% uskyldig i den forbrytelsen som han er siktet for å ha utført, så måtte det være TH som skulle be politiet om unnskyldning for de (ifølge deg) løgner og villedninger han har presentert overfor politiet"?

TH fortalte at han var så bekymret for AEH fordi hun ikke tok telefonen. TH fryktet at noe kunne ha tilstøtt henne, at hun til og med kunne være død. For senere å mene at AEH hadde forsvunnet frivillig.

Begge deler kan ikke være sant.

Politiet har sikkert registrert titalls, kanskje hundretalls, lignende selvmotsigelser.

Du får nøye deg med dette ene eksempelet.

Du kan ikke forvente at alle brukere på diskusjonsforumet skal bruke tid på å drive voksenopplæring for deg.
Citera
2020-10-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Du som forlanger link av alle og henger ut de som ikke gidder. Du er nesten nødt til å komme med link for å vise nøyaktig hva som gjør han uskyldig. Hvorfor skal det være andre regler for deg enn andre her. Kom igjen, link til hvorfor han er uskyldig. Herjer når andre sier noe, svarer ikke selv. Hver gang du blir spurt.

Du kan ikke forlange link om du ikke selv kommer med dine. Ellers tror jeg du er her for å trolle.

Av mig har Z-z-z inte begärt länkar - och jag har sällan länkar, har svårt att hålla reda på allt jag läst - och var jag läst.

Jag upplever att Z-z-z har en grundkänsla av att TH är oskyldig och försöker verifiera med olika länkar för att understödja sin uppfattning.
Jag förstår inte felet med det, så vi alla är olika och skriver olika, vilket kan vara bra ...
Några har kritiserat Z-z-z men jag kan inte läsa någonstans att Z-z-z har mobbat någon,
bara svarat så detaljerat som möjligt på olika klagomål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in