2020-10-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Nei, jeg behøver ikke lese. Nå må du ta deg en pause og slappe av litt.
Synes du at det var et saklig svar på mitt svar til deg da du skrev dette som ikke stemmer? : " plattform for kommunikasjon ikke ga rom for spørsmål/ frågo".
Citera
2020-10-10, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Jo, jag kan se när skribenter här på forat försöker plantera trådsanningar. Dom smyger sig in här och där i inläggen. Det blir ju så när det saknas bevis mot TH, då måste man bättra på med rena lögner.

Du mener at det er veldig stor forskjell på om politiet tok med seg dørkarmen istedetfor døren?
Jeg mener at jeg stiller et ganske så enkelt spørsmål her.
Citera
2020-10-10, 17:41
Medlem
Gullkorn fra B.O.B på Vgd:
Politiet burde snart be TH om unnskyldning tenker jeg.
http://vgd.no/samfunn/aktuelt/tema/1852361/tittel/falkevik-hagen-kidnappet/innlegg/49775691/#49775691
Hvis det viser seg og hvis det også bevises at TH er 100% uskyldig i den forbrytelsen som han er siktet for å ha utført, tror dere at politiet kommer til å be TH om unnskyldning?
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-10 kl. 17:45.
Citera
2020-10-10, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Gullkorn fra B.O.B på Vgd:
Politiet burde snart be TH om unnskyldning tenker jeg.
http://vgd.no/samfunn/aktuelt/tema/1852361/tittel/falkevik-hagen-kidnappet/innlegg/49775691/#49775691
Hvis det viser seg og hvis det også bevises at TH er 100% uskyldig i den forbrytelsen som han er siktet for å ha utført, tror dere at politiet kommer til å be TH om unnskyldning?

Hvorfor skulle han være uskyldig?
Har du noe å sette fingeren på som kan tyde på at han er uskyldig?
Citera
2020-10-10, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekrus
Har du noe å sette fingeren på som kan tyde på at han er uskyldig?
Det er flere ting som kan tyde på at TH er 100% uskyldig. Mange brukere har skrevet om det i mange innlegg. Hvis du har lest innlegg her i diskusjonen det siste året, kan du ikke ha unngått å lest om de tingene.
Citera
2020-10-10, 17:56
Medlem
Citat:
Jeg synes at det er viktig at ting som ikke har blitt offentliggjort i media ikke fremstilles som fakta. Derfor kommenterer jeg slikt når noen fremstiller ikke-offentliggjorte ting (som er eller kan være helt feil) som fakta i sine innlegg.

Står det døra i media ? Dørkarmene er en del av døra akkurat som dørbladet så hva er problemet ?
Citera
2020-10-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Står det døra i media ? Dørkarmene er en del av døra akkurat som dørbladet så hva er problemet ?
De fleste omtaler et dørblad som en dør og de fleste omtaler en dørkarm som en dørkarm (og ikke som dør). I den artikkelen som jeg linket til var det nevnt en dør ja.
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-10 kl. 18:04.
Citera
2020-10-10, 18:04
Bannlyst
Citat:
Det er flere ting som kan tyde på at TH er 100% uskyldig. Mange brukere har skrevet om det i mange innlegg. Hvis du har lest innlegg her i diskusjonen det siste året, kan du ikke ha unngått å lest om de tingene.

Okei, men nå er det deg jeg spør først og fremst, og ikke andre. Andre brukere kan ikke svare på vegne av deg. Har du en eneste ting som du kan sette fingeren på som du mener virkelig kan vise at TH er uskyldig?
Citera
2020-10-10, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekrus
Okei, men nå er det deg jeg spør først og fremst, og ikke andre.
Det er flere ting som kan tyde på at TH er 100% uskyldig. Mange brukere har skrevet om det i mange innlegg. Hvis du har lest innlegg her i diskusjonen det siste året, kan du ikke ha unngått å lest om de tingene. Du kan starte med å lese hvis du ikke har lest de innleggene.
Hvorfor spør du meg, når andre har skrevet veldig gode innlegg om dette og du kan lese de innleggene hvis du ikke har lest de?
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-10 kl. 18:13.
Citera
2020-10-10, 18:23
Medlem
Citat:
Saken dreier seg ikke om TH`s skyld/uskyld, men å oppklare drapet på AE.
Er det fastslått at AE ble drept?
Mener du at det er uvesentlig for oppklaringen av saken om TH er skyldig eller om han er uskyldig?
Har du tenkt på at hvis TH er uskyldig og hvis politiet har valgt feil etterforskningsskritt pga mistanke mot feil person så kan det hende at de ikke finner GM fordi de har valgt feil etterforskningsskritt?
Citera
2020-10-10, 18:24
Medlem
Citat:
Er det fastslått at AE ble drept?
Mener du at det er uvesentlig for saken om TH er skyldig eller om han er uskyldig?
Har du tenkt på at hvis TH er uskyldig og hvis politiet har valgt feil etterforskningsskritt pga mistanke mot feil person så kan det hende at de ikke finner GM fordi de har valgt feil etterforskningsskritt?

Hvis ditt og hvis datt, politiet gjør den jobben de er satt til å gjøre.
Citera
2020-10-10, 18:26
Medlem
Citat:
Hvis ditt og hvis datt, politiet gjør den jobben de er satt til å gjøre.
Ønsket du ikke å svare på det som jeg spurte deg om?
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-10 kl. 18:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in