Citat:
Ursprungligen postat av
Braddock
Jaa exakt, men det knepiga är att kvinnor funkar olika så vissa vill att man ska träffas direkt för då visar man att man vill, medan andra tycker att man inte ska vara för på.
Det är bland annat därför jag älskar äldre kvinnor, alltid raka puckar med hur de vill göra och även vad de gillar
Ja, än hur man vänder sig är ändan bak
Svårt då vi alla är olika, och tolkar saker olika, så enklast tycker jag om man tidigt säger hur man föredrar att ha det. Då är det upp till den andra att avgöra om det låter bra eller inte. Eller skriver det i sin profil om man vill ha kemiträff tidigt eller kolla av läget lite mera innan det är dags.
Jag är en sån som sagt tydligt att jag inte delar privata bilder, men ändå så skriver det någon emellanåt och låter intresserad, och som låter intressant för mig. Men så fort vi gått över till kik så frågas det om bilder, och så blir det tvärtyst då jag upprepar att jag inte gör så. Det är något som jag kan störa mig lite på, då jag redan sagt min ståndpunkt i den frågan, och så måste en del fråga ändå.
Men kan det vara så, att en del kvinnor gör saker som dom sagt att dom inte gör?
Så att en del män är vana att om dom frågar tillräckligt många kvinnor så är det någon som ger med sig? Observera, att jag säger att det är ett fåtal som gör så, dom allra flesta respekterar min inställning, och dom jag har träffat och fortsatt träffa, har inte tjatat om bilder. Men jag kan förstå också att för en del är privata bilder viktigt för att veta om dom vill ha en träff eller inte, men dom går bort för mig.
Jag vill ju inte bjuda på några bilder förrän jag vet att en träff är avverkad till belåtenhet, för en del är enbart ute efter bilder, men jag är inte till "allmänt beskådande".