Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-22, 17:53
  #205
Medlem
Jag är en kille på 19 år som tänder extremt mycket på äldre kvinnor och skulle gärna vilja pröva att vara med en äldre kvinna runt kanske 35-50 år. Vart ska man gå för att hitta dessa äldre kvinnor att ragga upp? Blir det nätsidor eller är det verkligheten som gäller?
Citera
2018-10-22, 18:23
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Jag är en kille på 19 år som tänder extremt mycket på äldre kvinnor och skulle gärna vilja pröva att vara med en äldre kvinna runt kanske 35-50 år. Vart ska man gå för att hitta dessa äldre kvinnor att ragga upp? Blir det nätsidor eller är det verkligheten som gäller?

Verkligheten.

Gå på krogar a la "Jurassic Park", alltså krogar där medelålders hänger. Känner en som är i din ålder som lyckas med hemsläp väldigt ofta; damer i den åldern du söker. Vanligare än man tror att damer i 35-50 vill ha tonåringar i säng.
Citera
2018-10-22, 18:53
  #207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Verkligheten.

Gå på krogar a la "Jurassic Park", alltså krogar där medelålders hänger. Känner en som är i din ålder som lyckas med hemsläp väldigt ofta; damer i den åldern du söker. Vanligare än man tror att damer i 35-50 vill ha tonåringar i säng.
Tack för svar. Får väl ta och pröva detta nån gång
Citera
2018-10-27, 21:18
  #208
Medlem
BC är övergivet, inte av användarna men av administratören vad det verkar. Min senaste premium-inbetalning för 10 dagar fungerar fortfarande efter v och räknar inte ner. Fotouppladdningen har varit "tillfälligt avstängd" ett par månader nu... tyvärr. Kollade här efter ett bra alternativ och hittade K6 i tråden här, verkar vettigt. Några andra tips på bra sexkontakt-sidor?
Citera
2018-10-30, 14:53
  #209
Medlem
Är 18 år och oskuld har ej hittat nån än. Har någon råd?
Citera
2018-10-30, 15:45
  #210
Medlem
ziriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleDale
BC är övergivet, inte av användarna men av administratören vad det verkar. Min senaste premium-inbetalning för 10 dagar fungerar fortfarande efter v och räknar inte ner. Fotouppladdningen har varit "tillfälligt avstängd" ett par månader nu... tyvärr. Kollade här efter ett bra alternativ och hittade K6 i tråden här, verkar vettigt. Några andra tips på bra sexkontakt-sidor?

Fotouppladdningen har ju varit nere i drygt en månad på grund av knas med servern. K6 är stendött men bra om man vill ladda upp bilder/filmer nånstans. Finns väl Darkside annars om du gillar sånt, eller typ Happy Pancake. Badoo är ju lätt har jag hört.
Citera
2018-10-30, 17:07
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Fotouppladdningen har ju varit nere i drygt en månad på grund av knas med servern. K6 är stendött men bra om man vill ladda upp bilder/filmer nånstans. Finns väl Darkside annars om du gillar sånt, eller typ Happy Pancake. Badoo är ju lätt har jag hört.

En eller två månader, spela roll. Ingen info och inget händer, premium har också stannat som jag skrev. Siten är övergiven, omsättningen är flera miljoner årligen och vi betalar men får inget för pengarna just nu. HP är väl seriös dating och inte sexkontakt, eller funkar lite för allt möjligt? DS får klara sig utan just mig Får testa Badoo och Tinder... men de är väl mest seriösa med.
Citera
2018-10-30, 17:49
  #212
Medlem
ziriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleDale
En eller två månader, spela roll. Ingen info och inget händer, premium har också stannat som jag skrev. Siten är övergiven, omsättningen är flera miljoner årligen och vi betalar men får inget för pengarna just nu. HP är väl seriös dating och inte sexkontakt, eller funkar lite för allt möjligt? DS får klara sig utan just mig Får testa Badoo och Tinder... men de är väl mest seriösa med.

Jag gillar BC, det har funkat bäst för mig. Badoo hade för många desperata killar. HP vet jag inte så mycket om, bara att många använder sig av det, det är nog lite av varje som gäller där. Kan tänka mig att K6 funkar bättre om man bor i en hyfsat stor stad men det var fan öken sist jag var in där.
Citera
2018-10-30, 17:59
  #213
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejfej01
Är 18 år och oskuld har ej hittat nån än. Har någon råd?

jag kan ligga med dig om du är tjej
Citera
2018-11-22, 11:48
  #214
Medlem
Tips på bra sexdejting eller sexchatt på nätet

Ja som rubriken säger, något tips? :/
Citera
2018-11-22, 12:01
  #215
Medlem
note-its avatar
Måste den vara bra? Hahahaha
Nej sånt finns inte längre.
Citera
2018-11-23, 14:16
  #216
Medlem
joyces avatar
Bc funkar fortfarande bra. 👍
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback