2020-10-10, 03:41
Medlem
Hur hårt ska man trycka vid bonepressed?
Citera
2020-10-10, 06:55
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Finns det kvinnor/tjejer som tänder på att bli rejält dunkade av större kukar? Fantiserar ofta om detta utan att ännu träffat någon tjej som gillar det. Vart kan man träffa en sån kvinna? Som gillar att ta emot allt man ger. skulle vilja knulla någon till roten utan större motstånd. Har ni någon erfarnehet kring detta? Behöver de vara väldigt slyniga? Mina tjejer hittills har varit rätt pryda och inte gillat stor kuk överhuvudtaget = ganska sopiga sexuell utveckling senaste 6 åren med mina flickvänner.

Nu när jag är singel vill jag hitta någon som är riktigt kåt på kuk. Men är det något som finns, eller är det bara vi killar som tänker så?

Lägg upp en annons på Bodycontact. Många kvinnor söker rejäla doningar där.
Citera
2020-10-10, 08:15
Medlem
fittslems avatar
Fan Grekland, det är ju nästan "Asien-size" där
Citera
2020-10-10, 08:18
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Haha. Det är väl det sista stället som man kan hitta en sexpartner på. För är man kristen ska man ju vänta tills man gifter sig. Det är svårt att hålla det men.

Dom kan inte motstå den förbjudna frukten
Citera
2020-10-10, 10:29
Medlem
Jordgubbes avatar
Hur liten cerebrum måste man ha för att tro att det heter "eroderad", svar under 15 kubikcentimeter.
Citera
2020-10-10, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Hur hårt ska man trycka vid bonepressed?

Vad betyder det?
Citera
2020-10-10, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dave
En god vän till mig som nyligen blivit singel, vill passa på att testa en riktigt stor kuk. Hon har testat tinder, men tydligen har de som påstått sig ha lätt 22+, i verkligheten haft 20-.
Jag har tipsat om detta forum där det dräller av fb-dasar 😉 Men det borde ju finnas bättre vägar?

Har hon hittat ngn?? Hur stor vill hon pröva? Jag träffar gärna henne. Skickar bevis vb
Citera
2020-10-10, 11:36
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Kukstorlek gäller varken slak eller eroderad penis, det gäller erigerad penis.

[url="https://www.flashback.org/t1090622"]
The research by the 'Institut fuer Kondom-Beratung' measured penises in their erect state belonging to 10,477 brave volunteers from all 25 countries in the EU.

Man kan fråga sig om det representerar ett tvärsnitt av befolkningen när det bygger på ett urval av folk som anmält sig frivilligt till en sån undersökning. Kanske finns en viss tendens att folk som är mer självsäkra (-större) anmäler sig som frivilliga. Eller tvärtom folk som är mer oroliga (-mindre) och vill få en korrekt mätning.

Ett annat problem är väl att man kanske inte får den fullt hård i en sån steril kontrollmiljö.

Nu är jag ingen expert på statistik men är inte 10477 fördelat på 25 länder, dvs cirka 419 per land ett litet urval dessutom för att säkerställa statistiskt? I opinionsmätningar över partisympatier frågar man 1000 personer i alla fall och det är inte ens tillförlitligt helt. Nog för att opinionsmätningar av sin natur är något annat än kukmätningar men i alla fall.

Att t ex finländare och irländare skulle ha signifikant mindre kukar än svenskar och fransmän låter lite sjukt med.
Senast redigerad av GusFring 2020-10-10 kl. 11:59.
Citera
2020-10-10, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag kan svara åt dig. Om inte tjejen är väldigt trång föredrar hon en grov penis med ett väldefinierat grovt ollon med markanta"vingar" på sidorna. Längden är inte jätte viktig så länge vi håller oss på rätt sida "normallängd".

Kvinnan vill känna att hon blir påsatt.

Allt annat är skitsnack och dimridåer från små-kukade män och eller dom som vill försvara små-kukade män.

Mvh Conny med kuken.

Intressant. Antar att din kuk är grov, hur vanligt är det att du träffar en tjej som är ”för tight”? Vad gör du då?
Citera
2020-10-10, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Humor: du har haft taskigt sex i sex år och felet är helt tjejernas… Du kanske ska börja med män i stället.

Nej det kanske framstod så? Jag tror inte att det är kvinnornas fel att jag haft dålig sex. Jag tycker om att tillfredsställa tjejen på alla sätt och jag och mitt ex hade rätt bra sex på slutet. Men hon betedde sig aldrig riktigt kåt av sig, eller hade några fantasier som hon ville genomföra. Penetration alltid mycket långsamt och aldrig särskilt djupt. Full respekt för det. Men då blir man lite hämmad själv ju och till slut spelade vi bara på hennes planhalva när de kom till sex, eftersom jag hela tiden ville mer än hon
Citera
2020-10-10, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Lägg upp en annons på Bodycontact. Många kvinnor söker rejäla doningar där.

Jag prövade en gång förut utan framgång, mest män där.
Men jag ger det ett nytt försök. Försökte öppna ett konto där idag men verkar inte funka... Funkar det för dig?

- Läste nu i en annan tråd att BC håller på att gå sönder. Man har tydligen inte kunnat registrera sig där på ett tag.
Senast redigerad av Bigdickproblems 2020-10-10 kl. 12:04.
Citera
2020-10-10, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Jag tror att du ljuger och är oskuld.

Vad skulle jag ljuga om menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto