2020-10-10, 01:10
Medlem
Ligger tyvärr lite under medel omkretsmässigt (ca 11,5 de flesta gånger jag mätt). Är det helt omärkbart för tjejer? Kan man kompensera genom vinkel/rytm/nåt?
Citera
2020-10-10, 01:17
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
i kyrkan. Stanna och prata med töserna som stannar kvar efter gudtjänsten på söndag är slut.
Haha. Det är väl det sista stället som man kan hitta en sexpartner på. För är man kristen ska man ju vänta tills man gifter sig. Det är svårt att hålla det men.
Citera
2020-10-10, 01:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pshyco
Det absolut bästa med att ha en stor dase är ju den psykologiska boosten, att man helt slipper oroa sig för att vara en besvikelse på kukfronten när man är med brudar och att man känner sig lite speciell. Och när brudar kommenterar det under akten lite sexigt "åhh vad stor du eeee" gör en jävligt kåt.

Självklart, men det krävs ju att ta sig dit också. Du får inte ligg lättare för att du har en stor kuk. Ett snyggt utseende, muskler och cool personlighet är det som gäller.

Visst vore det fantastiskt om man kunda fota sig naken och visa sin stora kuk och tjejer på tinder skulle klicka på dig, men det funkar inte så.

Själv har jag 17-18 cm i erigerat tillstånd, omkretsen har jag glömt bort men den är strax över medel den också. Det ger mig inga fördelar i livet (inga nackdelar heller förstås).
Citera
2020-10-10, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Ja det är min erfarenhet. Jag blir spanad på av män i duschen. Aldrig träffat en kvinna som gått igång på storleken på min kuk. Tvärtom.

Jag tror att du ljuger och är oskuld.
Citera
2020-10-10, 01:34
Bannlyst
De flesta, om den inte är för stor bara, stor på längden då alltså dvs lång , de är inte så skönt då men det går säkert att förminska den genom operation om det skulle bli nödvändigt
Citera
2020-10-10, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baast
Ligger tyvärr lite under medel omkretsmässigt (ca 11,5 de flesta gånger jag mätt). Är det helt omärkbart för tjejer? Kan man kompensera genom vinkel/rytm/nåt?

Det beror på vem du frågar som med mycket annat.
Det låter ungefär som dom mått jag tycker passar bra för mig.
Har två dildos, en med diameter 3.5 cm och en med diamtern 4 cm, klockrent ☺
Citera
2020-10-10, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Dom flesta vill det. De märker du när du fått lite erfarenhet.
Japp, det vill de flesta för att inte säga alla. Mer erfarenhet kommer att visa dig det.
Citera
2020-10-10, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det beror på vem du frågar som med mycket annat.
Det låter ungefär som dom mått jag tycker passar bra för mig.
Har två dildos, en med diameter 3.5 cm och en med diamtern 4 cm, klockrent ☺

Mätte upp till ~5 cm som mest. Bra i så fall!
Citera
2020-10-10, 02:20
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Finns det kvinnor/tjejer som tänder på att bli rejält dunkade av större kukar? Fantiserar ofta om detta utan att ännu träffat någon tjej som gillar det. Vart kan man träffa en sån kvinna? Som gillar att ta emot allt man ger. skulle vilja knulla någon till roten utan större motstånd. Har ni någon erfarnehet kring detta? Behöver de vara väldigt slyniga? Mina tjejer hittills har varit rätt pryda och inte gillat stor kuk överhuvudtaget = ganska sopiga sexuell utveckling senaste 6 åren med mina flickvänner.

Nu när jag är singel vill jag hitta någon som är riktigt kåt på kuk. Men är det något som finns, eller är det bara vi killar som tänker så?

Humor: du har haft taskigt sex i sex år och felet är helt tjejernas… Du kanske ska börja med män i stället.
Citera
2020-10-10, 02:21
Medlem
spermaoffrets avatar
Alla. Till och med mamma.

Nu sitter du här och undrar.
Citera
2020-10-10, 02:22
Bannlyst
Av dina alternativ skulle jag välja slak, då en eroderad penis innebär en nednött/bortslipad penis.

Erigerad penis är ett 3:e alternativ.

Betydelsen väger olika tungt för olika män, vissa är vad som kallas ”grovers” och andra ”showers”.

Där en grover är att liten kuk i slakt tillstånd bara är några procent av sin potential, medans en ”shower” bara styvnar till.

Å andra sidan är det ingen som bryr sig överhuvudtaget, kukstorlekens tillstånd och längd brukar inte anges i officiella sammanhang som på CVn m.m.

Men jag hade ialla fall valt mellan erigerad och slak!
Citera
2020-10-10, 03:03
Medlem
IbizaPizzas avatar
Medel är bättre än stor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in