Citat:
Ursprungligen postat av
Ollebolle1g
Värt att döda sina kunder? XD
Eller tvärtom men att det är en ouppklarad narkotikaaffär ligger nog ganska högt upp i min tankekedja.
Varför skulle inte en tidigare lurad försäljare kunna ge sig på en kund som han inte har förtroende för? Det är väl det som dagligen händer i Stockholmsområdet fast vanligtvis i andra bostadsområden.
Stämma möte för att enligt löfte ordna upp allt gammalt groll men tanken var i verkligheten någon helt annan.