Citat:
Ursprungligen postat av
Ville815
Ja det lär bli mycket "impressiv", "remarcable", "outstanding", "I have worked as a doctor for xx years and never seen such a great..." osv
Insåg senare att det är en läkare ifrån FOX, låter redan klart vad detta kommer ge och typ det du skrev ovan.
Citat:
Ursprungligen postat av
pelle_snusk
Alldeles oavsett så är det störande att inte kunna lita på budskapen. Nu säger han själv att han varit jättesjuk. En annan dag så var det bara en bagatell. Läkarna och Vita huset är inte heller entydiga och ändrar sig fram och tillbaka.
Trump själv säger att han mår kanon idag. Samtidigt får inga resultat av COVID19-tester komma ut.
Vi pratar om att världens mäktigaste man beter sig som en barnrumpa (alldeles oavsett personlighetsförändrande medicin men den verkar inte göra saken bättre) och kan utgöra (har utgjort) en direkt fara för sin närmaste omgivning och en indirekt fara för andra.
Fattar som att han inte är friskförklarad än, och att ännu inte gett ett virusfritt prov.
Det är faktiskt intressant, för det betyder att det inte är över, för över verkar man ha satsat stenhårt på att det redan var.
Och det berättar kampanjralliet i vita huset gräsmatta, medan trumpen stå gasta ifrån balkongen som en "diktator"?
För Florida blev inställt, och det är inte svårt och räkna ut att det beror på att positivt test att det inte blev nått i Florida.
trumpen beter sig som han gör för han är en sjuklig narcissist.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madagascar
Ja, hur sjuk är han egentligen?
Det måste vara mycket påfrestande att ha denna charlatan och posör som President.
Alla ropar att det är över, det kanske det är och inte blir mer, men detta till trots så har man som jag förstår det ett positivt test fortfarande.
Och detta får mig direkt och tänka på de som en del de lagt i respirator, och hur dessa har sett helt normala ut och agerat normalt och suttit sms ända tills det var dags att intubera.
Men denna FOX läkare kommer bara ha en lång rad av superlativ är min gissning, och den friskaste personen på jorden.
Varför är då trumpen inte i Florida?