Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Visst kan det vara så, även om jag inte har din enorma storlek. Halkade in här av nyfikenhet. Märker av samtalen att de flesta här är rätt unga. Inget fel i sig, men man måste skilja på önskningar och direkta krav. Att storleken spelar roll för kvinnor är ju självklart. Men då ska vi komma ihåg när det är så. Nummer ett är vid fantasier under onani; två är beroende hur stor tjejens vagina är; tre vid ett val mellan en mycket liten eller stor penis, fyra vid avsugning eller själva utfyllnaden av vaginan.
Givetvis kan graderingen skilja sig mellan olika kvinnor. Men nu har jag levt ett tag och träffat ett antal kvinnor som varit öppen med sina synpunkter. Sammanfattningsvis kan man säga att bra utseende och en charmerande kille med humor och med en mellanstor snopp går tusen mil före en vardaglig småfet kille med usel attityd men med mycket stor snopp. Lyssnar man på kvinnor under deras fester så skämtar de gärna om stora kukar och hur härligt det är att bli uppfylld. Men det är i regel under alkoholpåverkan och inte mer att ta på allvar än hur vi män pratar i bastun med var sin öl.
Ni kvinnor som vill ha stor penis: bejaka detta. Att vissa kvinnor drömmer om stora kukar är inget som vi män normalt blir provocerade av, inte ens de med liten. Vi normala män uppfattar er inte som promiskiösa av den orsaken. Ni är fullt normala och sårar ingen. Lycka till säger jag.
Orsaken till att jag märker att många här är unga beror på att ni inte talar om relationer. Har man haft en kvinna under flera år så blir det här med hennes utseende och hennes vagina mindre viktigt. skrik och bråk leder sällan till sex. Försoningsknull, javisst. Men konstant bråk sliter och är avtändande. Min erfarenhet är att bra sex kan uppstå vid oväntade tillfällen som vid morgonen under helgen när barnen är ute, när man åker i en hyrbil på semstern vid medelhavet, när tjejen solat på terrassen och kommer in alldeles brun och het av sol. Frågade själv min tjej vad hon ansåg om min storlek. Hon hade inte ens tänkt på det. När hon blev gravid blev jag också lite mullig. Hon tyckte det var manligt, omtänksamt och tände oerhört på detta. Det blev mycket sex just då.
De enda som berörs av det ämnet är ju egentligen de killar med mycket liten storlek. För dem finns det hjälp numer.
Eftersom du citerat mig och sen snackar om oerfarenhet och unga människor så bör jag väl bara snabbt tillägga att om du menar att jag verkar ung? så tar jag det som en komplimang, jag är närmare 40 än 30.
Sen håller jag med om att det finns mycket viktigare saker men det finns också en ORO bland de som har mindre, det jag vill mena är att om man har en kuk som når in i kvinnan så handlar det väl mest om henne och hennes smak/vilja alla är olika och gillar olika saker jag träffa ett par en gång där tjejen tände på grova och hennes man lät henne leka med killar med större, då blev det speciellt det enda hon var intresserad av hos mig var min grova kuk, det gick jag ju ingång på men i efterhand känndes det lite skumt och jag tror nog killen tyckte det var jobbigt egentligen.
Jag är övertygad om att om man pratar och älskar varandra (eller är väldigt sexuellt attraherade av varandra) så löser det sig sexuellt, klart har killen 45 cm lång och 23 i omkrets så kan det vara tufft likaså om killen har 2cm kort kuk.
Men då pratar vi ju om ett väldigt extremt läge, vill man så löser sig sånt med det är jag över.
det du pratar om passar inte i denna tråd då den specifikt handlar om KUKstorlekar.
det som jag förundras över är hur många det är som inte tror en när man till och med bildbevisar, som jag troligtvis sagt innan om jag snackar om min kuk här, tänk om man skulle få meddelande om att någon vill träffas och leka......så visar det sig att jag "skojat# om min size?
sen fördommen om att stora kukar inte blir hårda?!
Jag blir väldigt hård och håller mitt stånd löjligt länge om jag vill....dock beror det på. om jag leker med mig själv eller om nån leker med mig alltså suger runkar då kan jag lätt komma 4-6 ggr på raken utan att mjukna (det tror i stort sätt ingen på framför allt inte då jag inte är 15 längre, men det är kul när man bevisar det....)
det som sen brukar ta stop är att jag spänner kroppen och benen så mycket medans jag får orgasm och bygger upp dem att jag inte orkar fortsätta.
jag har i fornnordisk tidsrymd kommit 15 ggr på ca 10 min och totalt över 70 ggr på ett dygn
och jag har faktiskt funderat på att testa detta mer vetenskapligt och se om jag kan komma nära de där igen.
(nä jag sprutar inte alla dem ggr men de 2-4 första kan de komma en del ocg sen blir det enstaka droppar men om jag pausar ett tag emellan och bara leker med kuken utan att komma så byggs ju det upp nytt rätt snabbt men)