2020-10-09, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yeo
Kan förklaringen till att Finland är två från slutet också bero på dopp i isvak?
Vadå tvåa från slutet?
Vet inte du att när finnar går till bastun i vinterkylan så sköljer de sina daser med några skopor varmvatten ur kitteln, 2 cm växer snabbt till 20 cm. Gammalt knep, har själv varit med om detta.
Senast redigerad av fasttrain 2020-10-09 kl. 23:45.
Citera
2020-10-09, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sskidr
Här tex:
https://cdn.buttercms.com/YaIWSDSsQJK61HNhRhhp
Svenska män har bara 15cm. Eller gäller det slaka kukar? Min kille påstår att det är eroderade och att hans 12cm pillesnopp inte är så illa. Själv är jag tveksam men jag hoppas förstås han har rätt.
I filmer ser man ju ofta slaka kukar som är betydligt större.
Ingen FB-dase direkt...
Citera
2020-10-10, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag har varit med om det med ett av mina ex, att jag slog mot livmodertappen vid doggy å tyvärr är det min favoritställning så hon fick rida istället å så hörde vi missionären men mest blev det ridturer så fick hon själv bestämma takten istället för att jag öste på bakifrån som en vilde, analsex vägrade hon men ett annat ex gick med på det samt mina kk:s jag har två å den ena är med på det mesta å den andra blir lite våghalsigare när hon blir full.

Har du lyckats få två kk som tar den i tvåan? Snyggt jobbat i så fall
Citera
2020-10-10, 00:42
Medlem
Vilka kvinnor gillar bli tagna hårt av stor kuk?

Finns det kvinnor/tjejer som tänder på att bli rejält dunkade av större kukar? Fantiserar ofta om detta utan att ännu träffat någon tjej som gillar det. Vart kan man träffa en sån kvinna? Som gillar att ta emot allt man ger. skulle vilja knulla någon till roten utan större motstånd. Har ni någon erfarnehet kring detta? Behöver de vara väldigt slyniga? Mina tjejer hittills har varit rätt pryda och inte gillat stor kuk överhuvudtaget = ganska sopiga sexuell utveckling senaste 6 åren med mina flickvänner.

Nu när jag är singel vill jag hitta någon som är riktigt kåt på kuk. Men är det något som finns, eller är det bara vi killar som tänker så?
Citera
2020-10-10, 00:45
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Finns det kvinnor/tjejer som tänder på att bli rejält dunkade av större kukar? Fantiserar ofta om detta utan att ännu träffat någon tjej som gillar det. Vart kan man träffa en sån kvinna? Som gillar att ta emot allt man ger. skulle vilja knulla någon till roten utan större motstånd. Har ni någon erfarnehet kring detta? Behöver de vara väldigt slyniga? Mina tjejer hittills har varit rätt pryda och inte gillat stor kuk överhuvudtaget = ganska sopiga sexuell utveckling senaste 6 åren med mina flickvänner.

Nu när jag är singel vill jag hitta någon som är riktigt kåt på kuk. Men är det något som finns, eller är det bara vi killar som tänker så?

i kyrkan. Stanna och prata med töserna som stannar kvar efter gudtjänsten på söndag är slut.
Citera
2020-10-10, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
i kyrkan. Stanna och prata med töserna som stannar kvar efter gudtjänsten på söndag är slut.

fan ingen dum idé. Min polare som får ligga mest är pingstvän eller ngt. Kanske ligger något i det där
Citera
2020-10-10, 00:48
Bannlyst
Ja det finns massor av kvinnor som vill bli knullade hårt när dom är på det humöret inte alltid men once in a while.
Citera
2020-10-10, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems

Tror de gillar medel. Blir ju gråtvärdiga när nån med en stor snorre kliver fram
Citera
2020-10-10, 00:50
Medlem
note-its avatar
Dom flesta vill det. De märker du när du fått lite erfarenhet.
Citera
2020-10-10, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmileoX
Tror de gillar medel. Blir ju gråtvärdiga när nån med en stor snorre kliver fram

Ja det är min erfarenhet. Jag blir spanad på av män i duschen. Aldrig träffat en kvinna som gått igång på storleken på min kuk. Tvärtom.
Citera
2020-10-10, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Dom flesta vill det. De märker du när du fått lite erfarenhet.

Jag hoppas det! Ganska nytt en typ s lös relation. Där det alltid kändes som en hon gjorde mig en tjänst om jag fick trycka in halva en liten stund.
Behöver träffa någon kåt kvinna för att kunna leva ut lite...
Citera
2020-10-10, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Det är säkert lättare att hitta en man som gillar att bli hårt tagen.
Enklast är att fråga runt bland kompisarna, du hittar säkert någon som ställer upp!

Jo, men jag tänder inte på män i första hand. Man ska ju aldrig säga aldrig, men så desperat är jag inte ännu...
vill bara ha en lite tåligare dam som vill leka lite mer utforskande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in