2020-10-09, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Kassa var tom. De var truet av konkurs. Kluppen appelerer til kommunen, sponsorene og innbyggerne om hjelp. Kommunen ville ikke hjelpe.

https://www.vg.no/sport/i/RxBQ1a/loerenskog-ishockey-trues-av-konkurs

Men det jeg ikke får til å passe inn er hvorfor de forlangte hele 90 millioner.

En Robin Hood killer altså.
Citera
2020-10-09, 23:49
Medlem
Denne artikkelen som Minnimus har linket til tidligere synes jeg peker mot GHH. Han var jo på besøk et par dager før forsvinningen. DNA fantes antakelig og hvem vet hva GHH og TH snakket om? https://www.nettavisen.no/nyheter/mann-i-tom-hagens-naere-krets-etterforskes-som-mulig-medvirker/3423961120.html
De fleste som nevnes her inne og i media i forbindelse med AEH`s tragiske skjebne er i lomma på TH på en eller annen måte. Jeg har vekslet mellom VE, RU, GHH og TEH! Magefølelsen min sier TEH, men logikken sier GHH:
Citera
2020-10-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Denne artikkelen som Minnimus har linket til tidligere synes jeg peker mot GHH. Han var jo på besøk et par dager før forsvinningen. DNA fantes antakelig og hvem vet hva GHH og TH snakket om? https://www.nettavisen.no/nyheter/mann-i-tom-hagens-naere-krets-etterforskes-som-mulig-medvirker/3423961120.html
De fleste som nevnes her inne og i media i forbindelse med AEH`s tragiske skjebne er i lomma på TH på en eller annen måte. Jeg har vekslet mellom VE, RU, GHH og TEH! Magefølelsen min sier TEH, men logikken sier GHH:

Ja GHH, har også vært en av mine teorier. Han sluttet hos TH fordi han "opplevde at de hadde en faglig uenighet"

Lurer på hva denne uenigheten besto i ?
Citera
2020-10-09, 23:58
Medlem
Citat:
Hva vet du om hva han bidro med? Vet du hva familien snakket om mellom seg? Hva han snakket med politiet om? Hva han skrev i mailene til politiet? Yngstedatter har skrevet noe om dette. Hvor ønsker man være under sjokk og sorg? Er ikke det i fred hjemme hos seg selv? Det ble dessuten påstått i trusselbrevet at kona ville bli drept hvis han kontaktet politiet. Han var tvunget til å leve som normalt for ikke å vekke misstanke overfor de som mente de overvåket han.
Det brevet handlet lite om mora og mye om det slemme politiet. Skulle tro de var gm. Det mest respektløse og skandaløse brevet jeg har lest. Lite om kidnapperne som drepte mora, men som ikke vil ha penger. For th var det viktigste å bli fremstilt som en kontrollert iskald helt som nekter å betale. Det å ikke betale var også svært viktig for barna. Litt av en familie dette.
Citera
2020-10-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det brevet handlet lite om mora og mye om det slemme politiet. Skulle tro de var gm. Det mest respektløse og skandaløse brevet jeg har lest. Lite om kidnapperne som drepte mora, men som ikke vil ha penger. For th var det viktigste å bli fremstilt som en kontrollert iskald helt som nekter å betale. Det å ikke betale var også svært viktig for barna. Litt av en familie dette.

Hva var respektløst med det brevet?

Hva var skandaløst?

Ingenting.
Citera
2020-10-10, 00:01
Medlem
Citat:
Ja GHH, har også vært en av mine teorier. Han sluttet hos TH fordi han "opplevde at de hadde en faglig uenighet"

Lurer på hva denne uenigheten besto i ?

Det kan være hva som helst, det at de var faglig uenige er fraser man sier for ikke å røpe den reelle årsaken.
Citera
2020-10-10, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Tenker du at Hettemannen er en hockey-spiller?

Nei, men hettemannen er definitivt god til å gå på skøyter, se hvordan han legger begge armene på ryggen da han stopper opp ved søppelkassene.
Citera
2020-10-10, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Nei, men hettemannen er definitivt god til å gå på skøyter, se hvordan han legger begge armene på ryggen da han stopper opp ved søppelkassene.

Kanskje han er skihopper
Citera
2020-10-10, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa

... og slik holder de på de som bruker livet sitt på å lage konspirasjonsteorier som bekrefter det de trodde på forhånd.
Citera
2020-10-10, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07

Jeg synes datteren virket oppriktig og jeg tror ikke hun hadde uttalt seg slik hvis hun hadde den minste mistanke til faren. De måtte selvfølgelig ha livsbevis først. Etter at kidnapperne sa de kunne gi livsbevis, gikk det hele 14 dager før politiet holdt pressekonferanse og "snakket" til kidnapperne. Mye kan ha skjedd underveis.

Saken er at vi ikke vet, mens mange her uttaler som om de vet. At dere tør å være så skråsikre.
Citera
2020-10-10, 00:15
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Kassa var tom. De var truet av konkurs. Kluppen appelerer til kommunen, sponsorene og innbyggerne om hjelp. Kommunen ville ikke hjelpe.

https://www.vg.no/sport/i/RxBQ1a/loerenskog-ishockey-trues-av-konkurs

Men det jeg ikke får til å passe inn er hvorfor de forlangte hele 90 millioner.
Bunnsolid motiv!
Hagen-saken handler om hvilken skøytesport som er best!

Ishockey-klubben hadde ambisjoner om opprykk - planla å kjøpe inn Zucca*rello

TH ble ikke med på dette - ville kun hjelpe den trauste skøyteklubben..
Senast redigerad av Legokatt 2020-10-10 kl. 00:28.
Citera
2020-10-10, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
... og slik holder de på de som bruker livet sitt på å lage konspirasjonsteorier som bekrefter det de trodde på forhånd.

Og slik lokker man en Don Quixote ut på banen for å kjempe mot sine vindmøller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in