2020-10-09, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mundur
Känner också igen detta även fast jag kanske inte har så extremt stor (19 cm, 13 omkrets) Har ofta fått tagit det lite lugnt speciellt bakifrån. Det finns tjejer som fått in hela vid avsugning men vid munknull har man fått nöja sig med att halva går in bara

Ja absolut. Jag tror inte tjejer överlag gillar stor kuk så mycket egentligen. Eller är det mest unga tjejer? Jag har bara varit med yngre tjejer. Ibland tänker jag att man borde gå till någon sån sunkig karaokebar i sundbyberg och plocka upp en Tamara, 45 som kommit in med brudarna för att ha kul. Tre vaginala födslar i bagaget. DÄR borde man väl kunna få ta för sig ordentligt och att de kanske t.om gillar det?
Citera
2020-10-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Ja absolut. Jag tror inte tjejer överlag gillar stor kuk så mycket egentligen. Eller är det mest unga tjejer? Jag har bara varit med yngre tjejer. Ibland tänker jag att man borde gå till någon sån sunkig karaokebar i sundbyberg och plocka upp en Tamara, 45 som kommit in med brudarna för att ha kul. Tre vaginala födslar i bagaget. DÄR borde man väl kunna få ta för sig ordentligt och att de kanske t.om gillar det?

Med risk för att låta som en papegoja, att en kvinna har fött tre barn är ingen garanti för att du kan dundra in det du har.

Det beror lite på hur hon är skapt anatomiskt, plus om hon gjort sina knipövningar som hon bör.
Men det finns säkert kvinnor som är lite större invändigt naturligt, och som kanske inte heller har knipit som hon borde, där kan du nog ha en väldig framgång.
Citera
2020-10-09, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Med risk för att låta som en papegoja, att en kvinna har fött tre barn är ingen garanti för att du kan dundra in det du har.

Det beror lite på hur hon är skapt anatomiskt, plus om hon gjort sina knipövningar som hon bör.
Men det finns säkert kvinnor som är lite större invändigt naturligt, och som kanske inte heller har knipit som hon borde, där kan du nog ha en väldig framgång.

Nej du har rätt, och de var inte meningen att låta respektlös... Funderar bara. Tänkte att det kanske var lättare... Men precis. Kanske då en kvinna som inte har knipit En jävligt märklig och avtändande sexannons på G nu.
Citera
2020-10-09, 21:54
Medlem
Citat:
Nej du har rätt, och de var inte meningen att låta respektlös... Funderar bara. Tänkte att det kanske var lättare... Men precis. Kanske då en kvinna som inte har knipit En jävligt märklig och avtändande sexannons på G nu.

Jag tog det inte så, ville bara vara tydlig då en del män felaktigt tror att det alltid hänger ihop

Du får skriva att du söker en kvinna som fött flera barn och inte skött sina knipövningar
Citera
2020-10-09, 22:20
Medlem
Citat:
Jag tog det inte så, ville bara vara tydlig då en del män felaktigt tror att det alltid hänger ihop

Du får skriva att du söker en kvinna som fött flera barn och inte skött sina knipövningar

haha, ja.. Nja. det får väl bli som det blir. Höjde min åldersgräns på Tinder med 20 år i varje fall. Vi får se. Kanske är det som är livet Bli plastfarsa åt tre tonåringar haha
Citera
2020-10-09, 22:27
Medlem
Citat:

Men ärligt. Var är en bra plats att hitta någon sån tror du? Skulle verkligen vilja träffa någon kvinna som liksom redan är töjd och lite van. Men vettefan vart det ska ske?? Drömmen är ju egentligen inte en 50-årig kvinna så direkt, även om jag absolut inte skulle ha något emot det osv. Men på sikt kanske någon lite närmre min egen ålder. 25-35. Om man nu bara snackar sex alltså.... Jag signade upp på BC fförra året men fick typ bara svar av massa män. Snackade länge med två olika kvinnor som hävdade gilla det jag erbjöd, men började långsamt förstå att även de var män. Såatteee.
Citera
2020-10-09, 22:27
Medlem
Citat:
haha, ja.. Nja. det får väl bli som det blir. Höjde min åldersgräns på Tinder med 20 år i varje fall. Vi får se. Kanske är det som är livet Bli plastfarsa åt tre tonåringar haha

Vet ju inte vad du söker, men har du testat sida för sexkontakt ifall det är mest sex du söker?

På en sån sida är det ju helt okej att saluföra sig som välutrustad, jag gissar att det inte är lämpligt/tillåtet på Tinder.
En del kvinnor och par på BC önskar just stor kuk, och att den ska kunna verifieras med bild ifall det ska bli något.
Men beror ju på om det i första hand är sex du söker eller en relation förstås...
Citera
2020-10-09, 22:30
Medlem
Citat:
Men ärligt. Var är en bra plats att hitta någon sån tror du? Skulle verkligen vilja träffa någon kvinna som liksom redan är töjd och lite van. Men vettefan vart det ska ske?? Drömmen är ju egentligen inte en 50-årig kvinna så direkt, även om jag absolut inte skulle ha något emot det osv. Men på sikt kanske någon lite närmre min egen ålder. 25-35. Om man nu bara snackar sex alltså.... Jag signade upp på BC fförra året men fick typ bara svar av massa män. Snackade länge med två olika kvinnor som hävdade gilla det jag erbjöd, men började långsamt förstå att även de var män. Såatteee.

Hann inte läsa detta medans jag skrev mitt inlägg.
Du kan inte ta emot PM än, och blir lite utanför ämnet att diskutera BC mera här...
När du kan skicka pm, så skriv till mig så kanske jag kan ha något tips ang BC.
Citera
2020-10-09, 23:07
Medlem
Citat:
Du kan inte ta emot PM än, och blir lite utanför ämnet att diskutera BC mera här...

Ah. nice. men du har synpunkter eller idéer???
Citera
2020-10-09, 23:08
Medlem
Citat:

Ja precis. Ny. Men kan man starta egen chatt eller så här? aja. Annars får jag vänta. sparar din kontakt
Citera
2020-10-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ja precis. Ny. Men kan man starta egen chatt eller så här? aja. Annars får jag vänta. sparar din kontakt

Hör av dig då du kan skicka och ta emot PM

Tills dess får du kanske tips av andra, då det lär finnas fler med liknande storlek i denna tråd. Du borde ju rimligen inte vara den enda mannen som upplever problem med att få nyttja hela din storlek.
Citera
2020-10-09, 23:11
Bannlyst
Gäller kukstorlek slak eller eroderad penis?

Här tex:
https://cdn.buttercms.com/YaIWSDSsQJK61HNhRhhp
Svenska män har bara 15cm. Eller gäller det slaka kukar? Min kille påstår att det är eroderade och att hans 12cm pillesnopp inte är så illa. Själv är jag tveksam men jag hoppas förstås han har rätt.
I filmer ser man ju ofta slaka kukar som är betydligt större.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in