2020-10-06, 18:29
Medlem
Biggedys avatar
Är det någon mer som har beställt från Roid Tech och som det tagit lång tid för leverans?

Börjar bli lite orolig, beställde från dom och Apoteksboden samma dag (söndag den 27 sept). Fick AB's på onsdagen och fredagen men inget från RT ännu.

Har mailat men inte fått nåt svar ännu.
Citera
2020-10-09, 13:31
Medlem
Väntat 7 arbetsdagar på leverans från mshop. Inget svar på mail..
Snälla svara
Citera
2020-10-09, 15:25
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detgyllenehaschet
Snälla svara

Deras countermail är nere, dem använder bara protonmail förnuvarande.
Mailade också förrut och fick inget svar sen såg jag på deras hemsida att dem enbart kör protonmail nu.
Citera
2020-10-09, 18:04
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Snälla svara

Du kan nog vara lugn, det löser sig. Mshop har varit kanon i flera år. Skicka som sagt på Proton mail istället.
Citera
2020-10-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Deras countermail är nere, dem använder bara protonmail förnuvarande.
Mailade också förrut och fick inget svar sen såg jag på deras hemsida att dem enbart kör protonmail nu.

Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Du kan nog vara lugn, det löser sig. Mshop har varit kanon i flera år. Skicka som sagt på Proton mail istället.

Såg det nu också! Skickade iväg ett mail nu!
Skumt för la en order till direkt efter och har fått den sista men inte den första. Tror det löser sig. Seriösa säljare är dom.
Citera
2020-10-10, 02:10
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Är det någon som har koll på en shop som säljer hederligt efedrin? Varför är det så satans svårt att få tag i detta underbara prep?

Ser att många grönar mshop, inte förvånande, superb shop(!), men undra varför dom säljer ut hela Pro-sortimentet till 20% rabatt?

Efedrin är knepigt att hitta eftersom det är en prekursor vid tillverkning av amfetamin(er) mm. Efedra däremot är inte kontrollerat, en tesked i kokande vatten i en halvtimme och sen lite grönt te i. Bästa PWO-n någonsin =)

Torkad efedra innehåller 5-10% alkaloider beroende på växtplats. Efedrin, pseudoefedrin, d-norpseudoefedrin och metylefedrin.

Finns att köpa på marknadsplatser på nätet. Sök och du skall finna.
Citera
2020-10-10, 16:54
Medlem
Mshop tokgrön
Citera
2020-10-10, 18:58
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Efedrin är knepigt att hitta eftersom det är en prekursor vid tillverkning av amfetamin(er) mm. Efedra däremot är inte kontrollerat, en tesked i kokande vatten i en halvtimme och sen lite grönt te i. Bästa PWO-n någonsin =)

Torkad efedra innehåller 5-10% alkaloider beroende på växtplats. Efedrin, pseudoefedrin, d-norpseudoefedrin och metylefedrin.

Finns att köpa på marknadsplatser på nätet. Sök och du skall finna.

Intressant. Du vill inte vara lite mer specifik?

Jag köpte efedrin random av en gatulangare runt 2015 till en deff och tyckte att det var extremt bra. Ska verkligen tillgången ha dött helt sen dess?
Citera
2020-10-10, 20:56
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Intressant. Du vill inte vara lite mer specifik?

Jag köpte efedrin random av en gatulangare runt 2015 till en deff och tyckte att det var extremt bra. Ska verkligen tillgången ha dött helt sen dess?

Du har meddelande, W.Smith :-)
Citera
2020-10-11, 01:17
Medlem
CokeLaRocks avatar
Har kollat in Roidtech och tycker att deras utbud verkar lovande. Va säger folket härinne som provat deras oljor?
Citera
2020-10-14, 15:07
Medlem
BFG9000s avatar
Citat:
Snälla svara
För mig har det alltid kommit fram från mshop. En gång tog det hela 13 dagar men kom fram till slut!
Citera
2020-10-14, 16:13
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BFG9000
För mig har det alltid kommit fram från mshop. En gång tog det hela 13 dagar men kom fram till slut!

Samma här. Däremot har posten varit sega som helvete sista 2v från en annan aktör. Paketen därifrån började trilla in igår, vissa har väntat 8-10 dagar. Så frågan är om något ställe på posten strulat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in