Citat:
Ursprungligen postat av
Postino
Ja det är skumt det här! Att SD verkligen har stöd av 19,9% av befolkningen är osannolikt. 10% vilsna själar kan jag möjligen tro på. Förtroende för Åkesson på 45% av männen? Vem kan tro på det? Det är ju ett hån mot männen som tänkande människor.
Tänkande och realistiska män och människor röstar SD för de ser vart andra politiska partier leder samhällsutvecklingen någonstans och SD är de enda som vill förändra den största frågan i vår tid; invandringen.
Hur kan man rösta för partier som medvetet importerar en underklass och göder brottslighet? Hur kan man rösta på partier som medvetet importerat en annan kultur än den svenska som snart försvinner?
Kanske om man är överklass, aldrig rört sig utanför sitt rikemansområde och har egna vakter så kan man möjligtvis rösta annorlunda men då bara av egoistiska skäl och girighet. Både arbetarklass och medelklass har idag stora skäl att vara oroliga att gå ut, rånen och våldtäkter har ökat enormt. Cirka hälften av svenskar känner otrygghet idag.
https://folkbladet.se/senaste-nytt/artikel/vander-ryggen-at-folket-i-den-viktigaste-fragan/4r1w4q3l
Widar - Regeringen vänder ryggen åt folket i den viktigaste frågan
Citat:
Ur ett S-perspektiv är det illavarslande att man på det här viset bidrar till att invandringsfrågans polariserande kraft stegras än mer. Ur ett riktiga-livet-perspektiv är det framförallt illavarslande för hundratusentals av de invandrare som redan kommit hit och som kämpar för att etablera sig på hederliga och hyggliga sätt i det nya landet. Fortsatt invandring på höga nivåer slår undan benen på dem gång efter gång. Det är inte konstigt att SD: s andelar växer band invandrarna.
Hur kan man rösta på politiska partier som spottar på svenska folket och som bara bryr sig om sig själva, makten och deras karriärer? När eliten slutar lyssna är det folkets ansvar att avsätta dom, det som kallas demokrati. Det var samma när Socialdemokraterna växte fram som parti, där har SD samma roll idag.
Förklara gärna för mig hur man kan rösta på något annat parti med gott samvete för svenska nationen och folkets skull än SD idag? Ser fram emot dina argument varför jag bör rösta på exempelvis S eller M.
Invandringen blir vår ödesfråga och det enda partiet som har förtroende i den är SD.
Dags att sätta ner foten och få staten att känna sig hotade av folket igen genom att rösta annorlunda.