Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Jag kollade upp sökningarna på "Ivanka hot pictures" och de var många fler än sökningarna på "Pelosi hot pictures". Det måste betyda att Republikanerna är mycket populärare än Demokraterna, eller hur!
Vet ej vad ditt nakensökande på Pelosi betyder för valrörelsen, Dock så är mina noterade 'metrics' ganska enkla sökbegrepp som nyttjas av redan registrerade röstande, ingen knappar detta för skojs skull utan det finns en tanke från båda sidor, mao bra sökbegrepp att spåra på. Alla med ett uns logik håller med om detta.
Google Metrics anger tydligt är att det är väsentligt fler sökningar där Demokrater vill vet hur man röstar Republikanskt än tvärtom. Alla kan tolka in detta som dom vill, tyckte det var en intressant observation då Bidens ledning bara ökar i OU så visar dessa sökningar på det motsatta.
Min tolkning: Då antalet nyregistrerade i Swingstates inte är till någon större fördel för endera parti (dock en "lättare" fördel för Republikanerna som jag visat i Arizona, NC, Florida) så innebär detta att vi därmed ser liknande valutgång 2016 med tillägg att det ser ut som en rejäl övervikt för switch till Republikanerna vs switch till Demokraterna.
Four more years!