2020-10-08, 07:39
Medlem
Fittahoras avatar
Q #4829 aktualiserar min signatur...
Citat:
Q !!Hs1Jq13jV6 Oct 7 2020 20:54:18 (EST)
636646655287304742_NightCamcrop.jpg
636646641728294178_35062775_1907940475891576_66041 40906322853888_n.jpg
Do you remember when they told you this was a helicopter?
Q

Från min signatur:
Citat:
Mästertroll beskriver en helikopter.
Citera
2020-10-08, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Detta är oväntat bra av Facebook, högern dominerar annars den plattformen och sidor som Daily Caller får sprida sitt jävla trams, bara bra att man begränsar galenskaperna lite grann så att Q-konton som raljerar om hur Hillary äter småbarn inte är välkomna, men Facebook måste göra sig av med betydligt fler högersidor för att jämna ut ställningarna om de vill vara neutrala

Det finns bara en källa från Q, vilket är Q drops: https://qanon.pub/

Där finns inget att Hillary äter barn. På det sättet är det en fördel om FB stänger QAnon-konton som fortsätter och upprepar lögnen.
Citera
2020-10-08, 10:31
Medlem
Q post #4828

Citat:
Oct 7 2020

Do you remember when the media had wall-to-wall [live in fear] coverage re: NK?
Do you remember when Hawaii 'accidentally' sounded the incoming missile alarm?
What happened?
NK no longer a nuclear threat?
Mountain collapse?
China seeking NK commitment to fire short[long]-range ballistic missile(s) pre_election?
Q

Ja det var länge sedan man hörde om inkommande ICBM långdistansmissiler till USA från Nordkorea. Beroende på att 'strings cut' redan 2018. Black site stängd:

Citat:
Mar 9 2018

Thank you Kim.
Deal made.
Clowns out.
Strings cut.
We took control.
Iran next.
Q

https://qagg.news/?read=4828
https://qagg.news/?read=888
Citera
2020-10-08, 10:52
Medlem
Q post #4832

Citat:
Oct 7 2020

SHADOW PRESIDENT.
SHADOW GOVERNMENT.
INFORMATION WARFARE.
IRREGULAR WARFARE.
COLOR REVOLUTION.
INSURGENCY.
Q

'Color Revolution' - Där skuggpresident och skuggregering installeras runt om i världen...
Citera
2020-10-08, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Q #4829 aktualiserar min signatur...
Citat:
Q !!Hs1Jq13jV6 Oct 7 2020 20:54:18 (EST)
636646655287304742_NightCamcrop.jpg
636646641728294178_35062775_1907940475891576_66041 40906322853888_n.jpg
Do you remember when they told you this was a helicopter?
Q
Från min signatur:
Citat:
Mästertroll beskriver en helikopter.
Du skulle väl inte ens trott på det, även om du skulle varit i helikoptern.

Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Precis som att vi vet att det inte är ett hål i Estonia menar du, officiella utredningen hittade ju inget... En annan förklaring är att du låtsas dig veta för att du har valt att lita på nån annans ord för jag vet då inte facit på frågan.

Ingen expert på foto men om man har lång exponering på en helikopter som rör sig i luften med strålkastare på så borde rimligtvis ljuset från strålkastaren röra sig i sidleds och inte gå rakt upp. Det betyder alltså att helikoptern på sökuppdrag har stått helt still med sin strålkastare riktad rakt nedåt utan att röra sig alls för att ha nån chans att få till ljuset på detta vis med lång exponering, stämmer det eller är jag på cykelsemester?

3hjulings semester, möjligtvis.
Heliloptern var på väg från A till B, med en strålkastare på. Ej sökupdrag.
https://eu.kitsapsun.com/story/news/2018/06/15/hansville-image-alt-right-conspiracy-theories/705425002/

Citat:
Airlift Northwest confirmed that one of the its helicopters was flying from Bremerton to Bellingham – a path that took it directly over Skunk Bay – that morning, through the clouds, with its pilot using night vision goggles. The craft’s search light was retracted and pointed straight down but was not switched off, explaining the bright light the camera captured.
Finns mer intressant läsning i artikeln också.
Bilder etc, jag rekommenderar att kolla dessa.

Q posts 4818 till 4832 igår och inatt.

https://qresear.ch/q-posts/4818
https://qagg.news/?read=4818
4818
Citat:
Q !!Hs1Jq13jV6 10/07/2020 21:07:51 ID: 1808e1
Threats, bribes & blackmail being deployed @ unseen levels?
Dirty laundry [blackmail] controls DC?
Why are they protected?
Threats, bribes & blackmail or sharing of 'like-beliefs'?
Dark Secrets.
"Let's see what happens."
Q
Det där har Q faktist rätt i.
Ingen av Qanons som frågat sig själv, om varför så många anti-Trump har blivit Pro-Trump.
Inget mysko alls med det eller?

Panic in the White House!
Clock is ticking.
Citera
2020-10-08, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post #4832
Citat:
Oct 7 2020
SHADOW PRESIDENT.
SHADOW GOVERNMENT.
INFORMATION WARFARE.
IRREGULAR WARFARE.
COLOR REVOLUTION.
INSURGENCY.
Q
'Color Revolution' - Där skuggpresident och skuggregering installeras runt om i världen...
Japp och Trump hjälper till med detta, i USA.
Citera
2020-10-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han sitter kvar till den 10:e januari men han lär inte göra så mycket mer än att skrika om valfusk osv.

Att Facebook gör samma som twitter nu är en stark indikation på att även de vågar agera trots att Facebook annars brukar vara väldigt försiktig med att blocka bort sådant, speciellt om de är på högerkanten.

Har du ngn källa på ”brukar” - har det hänt innan?
Citera
2020-10-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Skicka dina pengar till cancerförbundet eller nåt istället. Men du får gärna kommentera det jag skrev i förmiddags om just det du citerar, nämligen:

Q skrev inget innan kongressen bannlyste hela qanonrörelsen förra veckan.

Q skrev ingenting innan Trump gick ut igår och berättade att han skulle släppa alla dokument i rysshärvan.

Q skrev ingenting innan Facebook och Instagram bestämde att fullständigt radera rörelsen från samtliga plattformar.

Vet Q överhuvud taget någonting alls om vad som pågår ”inne i finrummen”?

Ingen här känner "Q", vet vem det är, eller om det ens är en person.

Jag tillhör inte de mest insatta men har hängt med ett tag. Jag har några egna teorier om Q/Qanon. Inkl sannolikhet.

1. 5%: Q är Trump

2. 30%: Q är någon i, eller någon med nära kontakt med någon i Vita Huset, allierad med Trump.

3. 30%: Q är någon inom amerikansk militär (alternativt CIA eller NSA), allierad med Trump. Eller någon i nära kontakt.

4. 15%: Q är fake, en dubbelagent inom the Deep State (kan även innebära att Trump är en "dubbelagent", jag utesluter inte det)

5. 20%: Q är en "ensam galning", nån som trollar helt enkelt

Så när "Q" skriver något, så är det rätt omöjligt för någon som "följer Q" (alltså är nyfiken) att förklara varför Q skrev eller inte skrev något.

Jag tror att syftet med Q/Qanon är helt enkelt att läcka information till allmänheten som då kommer att starta en gräsrotsrörelse (QAnons) vilket ju är vad som har skett. När tiden är rätt (och det kan vara snart.. Red October?) kommer det börja hända saker.

Arresteringar (jag vet att du har hört det förut, jag med..), Declassifications (unredacted precis som Trump twittrade häromdagen att nu ska det ske).

När befolkningen är förberedd finns det en högre chans att majoriteten kommer att acceptera det som kommer att hända. Vilket de inte hade gjort om allt kom som en total överraskning från ingenstans. När saker och ting blir offentliggjorda, skapas en ny slags verklighet. I den verkligheten kommer Q/QAnon kanske vara ett helt överspelat kapitel, eller så blir QAnons den folkrörelse som skapar en ny värld från grunden. Bort med allt det gamla, all korruption och i alla fall en jäkligt stor del av orättvisor och grymhet i världen.

Att det tar så jääkla lång tid kan bero på att det finns en gigantisk plan med många delplaner i, som måste spela ut i rätt ordning för att det ska fungera, och kanske för att undvika ett inbördeskrig eller WW3. Om det stämmer ska vi vara jäkligt glada för att ingenting här stressas fram slarvigt. Det här måste göras grundligt.

Jag vet inte om det här stämmer, jag orkar inte leta reda på olika Q-posts som bevisar det ena eller andra, kan bara säga att jag sett mycket i detta som är jäkligt svårt att förklara på annat sätt än att Q är något verkligt och att The Great Awakening/The Storm är något som har planerats länge och som kommer att hända.

Den som lever får se.
Om inte annat skulle det bli en bra film, det kanske det blir snart.
Eller så är det redan en film vi ser nu.

Som Q har postat:
”You are watching a movie.”
“You’re going to love how this story ends.”
“A good movie needs good actors.”
“Patriots are in control.”
Citera
2020-10-08, 22:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Ingen här känner "Q", vet vem det är, eller om det ens är en person.

Jag tillhör inte de mest insatta men har hängt med ett tag. Jag har några egna teorier om Q/Qanon. Inkl sannolikhet.

1. 5%: Q är Trump

2. 30%: Q är någon i, eller någon med nära kontakt med någon i Vita Huset, allierad med Trump.

3. 30%: Q är någon inom amerikansk militär (alternativt CIA eller NSA), allierad med Trump. Eller någon i nära kontakt.

4. 15%: Q är fake, en dubbelagent inom the Deep State (kan även innebära att Trump är en "dubbelagent", jag utesluter inte det)

5. 20%: Q är en "ensam galning", nån som trollar helt enkelt

Så när "Q" skriver något, så är det rätt omöjligt för någon som "följer Q" (alltså är nyfiken) att förklara varför Q skrev eller inte skrev något.

Jag tror att syftet med Q/Qanon är helt enkelt att läcka information till allmänheten som då kommer att starta en gräsrotsrörelse (QAnons) vilket ju är vad som har skett. När tiden är rätt (och det kan vara snart.. Red October?) kommer det börja hända saker.

Arresteringar (jag vet att du har hört det förut, jag med..), Declassifications (unredacted precis som Trump twittrade häromdagen att nu ska det ske).

När befolkningen är förberedd finns det en högre chans att majoriteten kommer att acceptera det som kommer att hända. Vilket de inte hade gjort om allt kom som en total överraskning från ingenstans. När saker och ting blir offentliggjorda, skapas en ny slags verklighet. I den verkligheten kommer Q/QAnon kanske vara ett helt överspelat kapitel, eller så blir QAnons den folkrörelse som skapar en ny värld från grunden. Bort med allt det gamla, all korruption och i alla fall en jäkligt stor del av orättvisor och grymhet i världen.

Att det tar så jääkla lång tid kan bero på att det finns en gigantisk plan med många delplaner i, som måste spela ut i rätt ordning för att det ska fungera, och kanske för att undvika ett inbördeskrig eller WW3. Om det stämmer ska vi vara jäkligt glada för att ingenting här stressas fram slarvigt. Det här måste göras grundligt.

Jag vet inte om det här stämmer, jag orkar inte leta reda på olika Q-posts som bevisar det ena eller andra, kan bara säga att jag sett mycket i detta som är jäkligt svårt att förklara på annat sätt än att Q är något verkligt och att The Great Awakening/The Storm är något som har planerats länge och som kommer att hända.

Den som lever får se.
Om inte annat skulle det bli en bra film, det kanske det blir snart.
Eller så är det redan en film vi ser nu.

Som Q har postat:
”You are watching a movie.”
“You’re going to love how this story ends.”
“A good movie needs good actors.”
“Patriots are in control.”

Noll procent risk för utländsk underrättelsetjänst? Du utesluter helt att det t.ex kan vara en rysk, kinesisk, nordkoreansk påverka soperation? Hur vet du det?
Citera
2020-10-08, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Noll procent risk för utländsk underrättelsetjänst? Du utesluter helt att det t.ex kan vara en rysk, kinesisk, nordkoreansk påverka soperation? Hur vet du det?

Jag vet ingenting om det. Har du sett något som tyder på det?

Men det är sant, det skulle ju kunna vara det också.
Borde nog inte uteslutas helt.
Utrikisk propaganda kan få ~5 procentenheter av mina punkter 4-5 (Q är fake/troll)

Du hade inget annat att kommentera då nej.. ?
Citera
2020-10-08, 23:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag vet ingenting om det. Har du sett något som tyder på det?

Men det är sant, det skulle ju kunna vara det också.
Borde nog inte uteslutas helt.
Utrikisk propaganda kan få ~5 procentenheter av mina punkter 4-5 (Q är fake/troll)

Du hade inget annat att kommentera då nej.. ?

Nej jag vet inte vad jag ska säga om att du sitter och gissar procentsatser, det får du väl göra om du vill men eftersom vi inte har en aning om vem Q är tänker jag inte gissa ”tillbaka”.
Det enda jag vet om Q är att han/hon/de haft fel många gånger, nästan aldrig förutspått något okänt som slagit in och att ingenting jag sett tyder på att Q måste vara en insider.
Citera
2020-10-09, 00:14
Avslutad
Citat:
Declassified docs show CIA briefed Obama on Hillary's plan to link Trump to Russia: Rpt

https://youtu.be/KFVMttEyLZs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in