2020-10-07, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Det är runt 5 miljoner per dag?

Spelar han inte ofta på Mar a Lago som han äger?

Har du någon nedbrytning av kostnaden eller är det typ secret service shablonkostnad + transport?

Låter extremt dyrt för en dag på golfbanan var min spontana reaktion
Är väl Secret Service som kostar + alla resor + hotellrum + rum på Mar-a-Lago etc.

https://qresear.ch/q-posts/4817
https://qagg.news/?read=4817
Citat:
4817
Q !!Hs1Jq13jV6 10/07/2020 05:17:47 ID: 56d8e9
January 15, 2020:
1. USA CHINA Phase I deal executed [China bad day]
2. Impeachment articles released by Pelosi _walked [delivered] to Senate [attack v POTUS?][coordinated/planned for a specific day?]
3. 1st C19 case lands @ Seattle-Tacoma Airport [attack v POTUS?]
Mathematical probability [same day][natural vs controlled?]
WHO BENEFITS THE MOST?
Evil surrounds us.
Q

Panic in the White House!
Clock is ticking.
Citera
2020-10-07, 17:34
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post #4814

Facebook stänger ner alla QAnon konton och tillhörande grupper med omedelbar verkan. I äkta Sovjet stil där censuren användes flitigt. Det verkar vara en desperat åtgärd från ett panikslaget företag som anser sig ha ensamrätt på informationsspridning på offentliga plattformar. Även om FB är ett privat företag är det väl tänkt att allmänheten ska kunna använda plattformen utan att bli godtyckligt censurerad...

https://www.nbcnews.com/tech/tech-news/facebook-bans-qanon-across-its-platforms-n1242339

https://qagg.news/?read=4814

Detta är oväntat bra av Facebook, högern dominerar annars den plattformen och sidor som Daily Caller får sprida sitt jävla trams, bara bra att man begränsar galenskaperna lite grann så att Q-konton som raljerar om hur Hillary äter småbarn inte är välkomna, men Facebook måste göra sig av med betydligt fler högersidor för att jämna ut ställningarna om de vill vara neutrala
Citera
2020-10-07, 19:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Detta är oväntat bra av Facebook, högern dominerar annars den plattformen och sidor som Daily Caller får sprida sitt jävla trams, bara bra att man begränsar galenskaperna lite grann så att Q-konton som raljerar om hur Hillary äter småbarn inte är välkomna, men Facebook måste göra sig av med betydligt fler högersidor för att jämna ut ställningarna om de vill vara neutrala

Troligen så är det så att Facebook tar bort Q-kontona just för att de har insett att Trump förlorar nu i november, de vågar helt enkelt agera nu när de vet att den galenpanna som de dyrkar inte längre kommer att innehar samma typ av makt som denne har haft tidigare
Citera
2020-10-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ev1ld1ck
DECLAS Russia Gate samt Hillary Clinton Email
Scandal!

” I have fully authorized the total Declassification of any & all documents pertaining to the single greatest political CRIME in American History, the Russia Hoax. Likewise, the Hillary Clinton Email Scandal. No redactions!”

https://twitter.com/realdonaldtrump/status/1313640512025513984?s=21
Ovan får alldeles för lite uppmärksamhet här (bland allt brus)

Senaste nytt från Sidney Powell: “There’ll be another truth bomb coming shortly”
https://files.catbox.moe/9bo71i.mp4

SnakePlisken det är bara att skicka ett PM till mig med ditt nummer om du vill att jag swishar dig så att du har råd med nya popcorn!
Citera
2020-10-07, 22:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LebronJames23
Ovan får alldeles för lite uppmärksamhet här (bland allt brus)

Senaste nytt från Sidney Powell: “There’ll be another truth bomb coming shortly”
https://files.catbox.moe/9bo71i.mp4

SnakePlisken det är bara att skicka ett PM till mig med ditt nummer om du vill att jag swishar dig så att du har råd med nya popcorn!

Skicka dina pengar till cancerförbundet eller nåt istället. Men du får gärna kommentera det jag skrev i förmiddags om just det du citerar, nämligen:

Q skrev inget innan kongressen bannlyste hela qanonrörelsen förra veckan.

Q skrev ingenting innan Trump gick ut igår och berättade att han skulle släppa alla dokument i rysshärvan.

Q skrev ingenting innan Facebook och Instagram bestämde att fullständigt radera rörelsen från samtliga plattformar.

Vet Q överhuvud taget någonting alls om vad som pågår ”inne i finrummen”?
Citera
2020-10-07, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Troligen så är det så att Facebook tar bort Q-kontona just för att de har insett att Trump förlorar nu i november, de vågar helt enkelt agera nu när de vet att den galenpanna som de dyrkar inte längre kommer att innehar samma typ av makt som denne har haft tidigare

Försvinner hand makt den 4/11 eller har han inte makt 2 månader till?

Förstår att den kan vars vingklippt men han har väl makt?
Citera
2020-10-07, 23:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Där kom du med något vettigt för en gångs skull. Snyggt jobbat.

Har dessvärre varken intresse eller tid att diskutera dina frågeställningar (återkom den dagen du tillför något till den här tråden). Men du kanske har lust att diskutera mina?
Du tycker inte det tillför tråden om Q något om jag ställer frågor om Q och vill diskutera Q?

Citat:
Kan jag få en kommentar från dig på Jim Jordans uttalanden här:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=410753499884350&id=1808948309 317651
Vad säger han, och vad är kopplingen till Q?
Citera
2020-10-07, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019

Om man ska sammankoppla Q och Qanon med andra åsiktsintiktningar, fake newskällor och konspirationsteoretiker, vad ligger närmast till hands?
* Ryska trollfabriker?
* Högersnarkister, libertarianer?
* Vit makt-rörelsen?
* Hackers som Anonymous?
* Klimatförnekare?
* Flat earthers
* Kristen höger (anti-abort. kristna sionister och islamofober)
* Trumpfinansierad verksamhet
* Annat?
Citera
2020-10-07, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad säger han, och vad är kopplingen till Q?
Han bryter ner konspirationen mot Trump och General Flynn. Du kan säkert ge mig stats på hur många gånger Q har berört just det ämnet?

Ser fram emot att höra vad du anser om det Jordan presenterar..
Citera
2020-10-08, 01:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019

Han sitter kvar till den 10:e januari men han lär inte göra så mycket mer än att skrika om valfusk osv.

Att Facebook gör samma som twitter nu är en stark indikation på att även de vågar agera trots att Facebook annars brukar vara väldigt försiktig med att blocka bort sådant, speciellt om de är på högerkanten.
Senast redigerad av Ondahamstern 2020-10-08 kl. 01:06.
Citera
2020-10-08, 07:24
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Han bryter ner konspirationen mot Trump och General Flynn. Du kan säkert ge mig stats på hur många gånger Q har berört just det ämnet?

Ser fram emot att höra vad du anser om det Jordan presenterar..

En effektiv, lite aggressiv presentation av republikanernas syn på ryssutredningen och vissa höga demokraters och statstjänstemäns agerande inför valet.
Dock inget nytt vad jag kan se, och absolut ingenting som skulle kunna visa att Q är den han utger sig för att vara istället för ett källartroll eller liknande.
Citera
2020-10-08, 07:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille

Om man är neutral arbetar man väl inte för att jämna ut sidorna - man låter dem väl vara orörda eller agerar konsekvent över linjerna? Dock håller jag med dig om att det är bra att de begränsar spridandet av de värsta konspirationsteorierna – men jag skulle inte påstå att det är tecken på neutralt agerande från facebooks sida.

Om jag fick önska skulle jag snarare se att Facebook, google och andra jättar använde IT-resurser för att försöka spåra källan till Q och dra ner brallan på orsaken till det här kaoset - men inte ens om de kan visa att det är Putin och Kim Jong Un som gemensamt skriver Q's inlägg från Xi Ping's mammas källare tror jag det skulle få de värsta Qanon-fnattarna att ifrågasätta eller backa från sin religion..

EDIT: Se inlägget här under t.ex. - hur obildbar ska man inte vara för att fortfarande tro att det där är en missil avfyrad under fredstid över Seattle när vi i själva verket VET att det är en 20 sekunders exponering av helikopter N952's strålkastare (se t.ex. båtarna som på vattnet och bilarna som bildar precis likadana ljusspår...
Fotografen är identifierad och har berättat att det är en 20 sekunder lång exponering, helikoptern ifråga är identifierad och exakt synkad med tiden för fotot, helikopterpiloterna är spårade och har berättat att de flög precis där just då med strålkastaren/sökljuset tänt, helikoptern finns på fligtradars historiska data.
Därtill finns exakt noll vittnen för någon missil, och Trump som "missilen" påstås ha varit riktad mot befann sig vid tillfället på andra sidan USA.
https://www.metabunk.org/threads/explained-washington-state-island-mystery-missile-helicopter.9787/
Senast redigerad av SnakePlisssken 2020-10-08 kl. 08:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in