2020-10-08, 22:14
Medlem
Så kan det gå .... när såssarna gräver sin egen grav om tio år finns dom nog inte ens i denna version.
Citera
2020-10-08, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gronladan
Sverige har försökt att ”integrera” dessa personer så länge jag har levt, och längre. Jag ser inte hur denna investering någonsin ska bära frukt när personer som du ”bara ska se till att de hamnar i arbete”, utan att ha en aning om hur. Ni har försökt i 30+ år med katastrofala efterföljder, du tycker inte att det räcker? Borde ni ens ha något att säga till om?

Finns inte en chans att ens en liten minoritet får jobb med de förutsättningarna. Hade inte svenska 19-åringar gjort för den delen heller.

Frågan är dock vilken bortförklaring de ska ha den gången. Nu kom ju coronan lägligt. Förhoppningsvis brakar regeringen samman innan de kan komma till ett nytt beslut, men det är mest önsketänkande. Sossar är som bekant de halaste jävlarna på denna jord. Det blir så när man har noll samvete eller moral.

Det enda ursäkten de kan ha är att coronakrisen I Afghanistan inte är säkert. Kanske att Afghanistan som land har portat alla inresor
Citera
2020-10-08, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Lycka till med det du...Bygga vad av vad? Sverige är förevigt ett arabland framöver och det är standarden vi har att se fram emot.
Inte ens araberns orkar med hybridkineserna
Citera
2020-10-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viejoverde
Tack för en påminnelse. I backspegeln blir det ännu mer klart hur mycket som misskötts.

Vet inte vilken video ni tittar på men Jimmy har ju absolut inget att komma med...
Citera
2020-10-08, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shlagerblad
Vet inte vilken video ni tittar på men Jimmy har ju absolut inget att komma med...
som sagt Åkesson får en hel del sagt Vi går mot krig om detta fprvfortsätta https://mobile.twitter.com/jimmieakesson/status/1313877812256927744
Citera
2020-10-08, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shlagerblad

Jimmy har väl inget att säga till om och är väl ingen politiker jag känns vid. Menar du Jimmie så behöver han inte komma med något eller yttra sig då andra gräver sina egna gravar så varför ska han komma med något då. Bara stå och titta på och låta dom fortsätta gräva själva.
Citera
2020-10-08, 22:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Sossarna är ett maktparti. Jag är imponerad Stefan löven att du kan behålla makten utan att bedriva din egna politik.

Jo man får ge honom det. Behålla makten det kan han och är expert på. Vet exakt hur det ska gå till. Att vi som land får lida är inget han bryr sig om.
Citera
2020-10-08, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
som sagt Åkesson får en hel del sagt Vi går mot krig om detta fprvfortsätta https://mobile.twitter.com/jimmieakesson/status/1313877812256927744

Nog för att jag kan hålla med om att MP är skit och borde åka ur riksdagen men fan Åkesson är en sån bedrövlig liten mupp verkligen
Citera
2020-10-08, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JKDSLNU
Jimmy har väl inget att säga till om och är väl ingen politiker jag känns vid. Menar du Jimmie så behöver han inte komma med något eller yttra sig då andra gräver sina egna gravar så varför ska han komma med något då. Bara stå och titta på och låta dom fortsätta gräva själva.

Jimmie eller Jimmy vem bryr sig, han är bara ett störningsmoment som ploppar upp i mediaflödet ibland
Citera
2020-10-08, 22:38
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo man får ge honom det. Behålla makten det kan han och är expert på. Vet exakt hur det ska gå till. Att vi som land får lida är inget han bryr sig om.
Det är det som är så tråkigt s är egentligen regeringsduglig i sakfrågor . Antar att det är toppen inom partiet som är genom rutten. Att dem går med på låta Mp bestämma för att rädda sina egna uppdrag.

Mp säger jag inget om dem är ett 5% parti och kan inte förväntas komma med ansvarsfull politik . Jag antar att deras väljare är super nöjda, till skillnad från s väljare som blir blåsta gång på gång . Mp ljuger åtminstone inte om vad dem vill.
Senast redigerad av LenaPaul 2020-10-08 kl. 22:44.
Citera
2020-10-08, 22:42
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nej klart v inte kommer fälla regeringen då släpper man fram M och SD får inflytande.Det är Sjöstedt och V största mardröm som får dom å ligga kallsvettiga på nätterna.

Det är möjligt, men då borde ju M syna Sjöstedts kort och avslöja bluffen.
Citera
2020-10-08, 22:45
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Mitt svar är C dom går över till C.

Hur tänker du nu? Min poäng var att de sista arbetarväljarna kommer att fly S därför att de driver en arbetarfientlig centerpolitik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in