Citat:
Ursprungligen postat av
winningfeast
Jag vet inte vem som är dummast utav oss, om du säger att Trump är på sjukhus. Vad jag vet så är han i Vita Huset och får fortsatt vård. Jag har aldrig påstått att han är frisk i detta skedde, dock påstår jag att han defintivt inte kommer att vara en smittorisk den 15 oktober.
Men du förstår väl att han inte har varit såpass dålig som du tror att han är, då hade han inte kunnat lämna sjukhuset eller för den delen spela in korta videosnuttar när han står i kostym och pratar som vanligt. Läkarteamet har såklart valt att ta det säkra före det osäkra och därmed har han antagligen övermedicineras av läkarateamet.
Kan garantera dig att han kommer att vara ute och kampanja efter den 15 oktober, men vi får se. Kan ta upp detta inlägg den 15 oktober så får vi se vem som hade rätt.
Det finns ett sjukhus i Vita Huset. Att han rör sig fritt på någon slags självpåtagen permission gör inte att han inte är sjuk och får mycket starka mediciner för att han är så sjuk. Hans lungor är inte i något bra skicka alls. Det är därför han fått kortison och det är det som gör honom hög som ett hus och det därför han pratar om att han är botad. Han är sinnespåverkad och inte sund.
Han är svullen i ansiktet, har svårt att andas, rösten är påverkad negativt och han är knallorange i synen med läggloss eller vad fan det heter.
Du kan garantera precis vad du vill för min del. Jag har ingen spåkula så jag kan se att Trump är ute och kampanjar om en vecka. Men det förefaller nog inte att bli så, men vi får se. Han tror sig ju inte ens kunna debattera med Biden.