2020-10-08, 18:14
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Nu mår Trump som en prins. Hans kropp krossade viruset på en vecka. Immuniteten kommer säkert att hålla i sig ett år åtminstone vilket är en fördel framför Biden som sitter hemma i karantän. Hur han skall kunna sköta sitt jobb med bacillskräck fattar jag inte. Att vara president innebär att ha mycket sociala kontakter.

Läser din mamma fortfarande sagor för dig. Du pratar faktiskt på det sättet.
Trump kan bli helt återställd, men där är vi inte än.
Citera
2020-10-08, 18:21
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Biden frisk?
Kolla Trump besegrade Corona på ett par dagar med ett par magnrcyl i ett glas vatten snacka om krutgubbe!

Du menar de krutgubben som inte kan ta sig ner från ett scenpodie på West Point
https://www.youtube.com/watch?v=Cp775-4XSSU

Eller den här krutgubben som inte kan dricka ett glas vatten
https://www.youtube.com/watch?v=-yKBv9F1jhU

Eller den här Krutgubben som visar flinten
https://www.youtube.com/watch?v=vlxmiFF85yU

Eller de här krutgubbarna som vet hur man tränar
https://www.youtube.com/watch?v=_0Oc6RMj6Ak
Citera
2020-10-08, 18:31
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
President Trump säger att han inte kommer att delta i en virtuell debatt mot Joe Biden nästa vecka efter att arrangörerna meddelat en ändring av formatet

https://edition.cnn.com/2020/10/08/politics/second-presidential-debate-virtual/index.html

Med lite självinsikt förstår han att har inget att vinna genom att delta i en debatt med tanke på hur den förra kraschade. Han saknar ju helt en sansad debattförmåga. Han framgångskoncept är oemotsagda långa monologer framför Vita Huset.

Jag tror Trump är utsatt för ett våldsamt tryck från det Republikanska Partiet att avstå nästa debatt, speciellt skulle ha varit en Town Hall. Jag har skrivit det tidigare, och särskilt efter i går, så tror jag ännu mer på att vi får se Mike Pence debattera mot Joe Biden. Mike Pence är betydligt mer statsmannamässig, och skulle förmodligen åtminstone, som han gjorde i går med Kamala Harris, göra en jämn debatt med Joe Biden. Alternativet annars är en inställd debatt, men det skulle ju förklara Joe Biden som vinnare på WO. Vilket i sin tur skulle vara sista spiken i kistan.
Citera
2020-10-08, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Jag tror Trump är utsatt för ett våldsamt tryck från det Republikanska Partiet att avstå nästa debatt, speciellt skulle ha varit en Town Hall. Jag har skrivit det tidigare, och särskilt efter i går, så tror jag ännu mer på att vi får se Mike Pence debattera mot Joe Biden. Mike Pence är betydligt mer statsmannamässig, och skulle förmodligen åtminstone, som han gjorde i går med Kamala Harris, göra en jämn debatt med Joe Biden. Alternativet annars är en inställd debatt, men det skulle ju förklara Joe Biden som vinnare på WO. Vilket i sin tur skulle vara sista spiken i kistan.

Trump flipfloppar i vanlig ordning

Trump och Biden eniga om nytt debattdatum
och den 22 oktober kommer Trump och Biden
att mötas i en tv-debatt igen.
Citera
2020-10-08, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det har bara gått 5 dagar sedan Trump berättade att han har corona:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1311892190680014849

Och officiellt har han varit sjuk runt en vecka.

Det känns som en alldeles för kort tid för att vara säker på att någon är frisk. Boris Johnson fick besöka sjukhus akut 10 dagar efter han fått besked att han har corona. Efter 11 dagar var han på intensiven.

Boris Johnsson fick väll inga mediciner då?
Trump har ju fått den bästa behandlingen någonsin.
Citera
2020-10-08, 19:48
Medlem
Provider of Trump Covid drug is president's golf friend. Link to drug company boss raises questions about ‘cure’ claims and exclusive access
https://www.theguardian.com/world/2020/oct/08/provider-of-trump-covid-drug-is-presidents-golf-friend

Låter korrupt...
Citera
2020-10-08, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det finns ett sjukhus i Vita Huset. Att han rör sig fritt på någon slags självpåtagen permission gör inte att han inte är sjuk och får mycket starka mediciner för att han är så sjuk. Hans lungor är inte i något bra skicka alls. Det är därför han fått kortison och det är det som gör honom hög som ett hus och det därför han pratar om att han är botad. Han är sinnespåverkad och inte sund.

Han är svullen i ansiktet, har svårt att andas, rösten är påverkad negativt och han är knallorange i synen med läggloss eller vad fan det heter.

Du kan garantera precis vad du vill för min del. Jag har ingen spåkula så jag kan se att Trump är ute och kampanjar om en vecka. Men det förefaller nog inte att bli så, men vi får se. Han tror sig ju inte ens kunna debattera med Biden.

Du är helt galen. Kan du peka på en postiv sak trump har gjort?

Du ser väl att han mår superbra medans biden inte visar sig ut. Biden trycker i en källare. Kolla på trump han är stark. Var glad för att trump klarar sig från covid. Hoppas biden gör desamma om han vågar sig ut 🤣🤣🤣

Du hittar på att det är problem med hand lungot, källa?
Citera
2020-10-08, 20:20
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Provider of Trump Covid drug is president's golf friend. Link to drug company boss raises questions about ‘cure’ claims and exclusive access
https://www.theguardian.com/world/2020/oct/08/provider-of-trump-covid-drug-is-presidents-golf-friend

Låter korrupt...

Man kan ju också se det, som att Trump ställde upp som obetald försökskanin, för ett medel som inte var godkänt ännu. För ingen menar väl att han skulle ha LJUGIT om att han fått medlet (och haft läkarna att ljuga också), för att gynna sin vän?
Citera
2020-10-08, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
DU svarar ju på ett inlägg om dexametasonets beskaffenheten, och jag tänker inte prata om annat då det är en tråd om trumpens COVID-19.
Om inte trådens ämne passar dig, så byt ämne, så kanske du kan diskutera nått där.

Vi berättat detta redan = dexametasonen som trumpen tog.

Tror vi avslutar just denna del av diskussionen.
Citera
2020-10-08, 20:24
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Du är helt galen. Kan du peka på en postiv sak trump har gjort?

Du ser väl att han mår superbra medans biden inte visar sig ut. Biden trycker i en källare. Kolla på trump han är stark. Var glad för att trump klarar sig från covid. Hoppas biden gör desamma om han vågar sig ut 🤣🤣🤣

Du hittar på att det är problem med hand lungot, källa?
Hörru han går full pumpad på kortison och andra mediciner din store ledare, Klarar man inte av att se hur svullen han är i ansiktet av all kortisen måste man vara blind!

Jag fattar att alla Trump Fansen jublar och annat men problemet stavar COVID-19 som stängt ned hela Vita Huset, Den som förmodligen var & är Superspridaren NO 1 är Trump själv han är den som inte tagit distanseringar och annat och fortf gör han inte det så tror du ska ta det piano med att Trump är så stark!
Citera
2020-10-08, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hörru han går full pumpad på kortison och andra mediciner din store ledare, Klarar man inte av att se hur svullen han är i ansiktet av all kortisen måste man vara blind!

Jag fattar att alla Trump Fansen jublar och annat men problemet stavar COVID-19 som stängt ned hela Vita Huset, Den som förmodligen var & är Superspridaren NO 1 är Trump själv han är den som inte tagit distanseringar och annat och fortf gör han inte det så tror du ska ta det piano med att Trump är så stark!

Jag hejjae inte på trump alls - jag bryr mig inte men det är kul med er vänsterfånar. Jag tror på ett starkt drivit kapitalistiskt EU - vilken detta dårskap i USA Driver. Eu kommer ta över kapitalismen medans usa går åt pipan - DET är jag glad över så vi kan kasta ut vänstern ur eu än gång för alla.

Trump med sin corona hjälper till med det. Jag är inget usa fan!
Citera
2020-10-08, 20:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Jag hejjae inte på trump alls - jag bryr mig inte men det är kul med er vänsterfånar. Jag tror på ett starkt drivit kapitalistiskt EU - vilken detta dårskap i USA Driver. Eu kommer ta över kapitalismen medans usa går åt pipan - DET är jag glad över så vi kan kasta ut vänstern ur eu än gång för alla.

Trump med sin corona hjälper till med det. Jag är inget usa fan!
Vad surrar du om??
Vad gör du i denna denna del av FB månne??
Det finns massa konspirationstrådar på andra ställen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in