Citat:
Ursprungligen postat av
Grontarskont
När man ser alla kommentarer så är det en under att nån överhuvudtaget röstar på SD! Ni beter er som ryggradslösa velourkillar med offerkofta på!
Hmmmmm... Att diskutera med personer som tänker med hjärtat är som att pissa på en gås. Det är totalt meningslöst och istället för att tänka själv så gottar man sig bara...
Tråden rörde i och för sig invandring men mitt svar baserade sig på hela socialdemokratin
Vi kan ta några exempel:
När pengarna inte räckte så stal Sossarna stora summor från Pensionärerna, de skulle betala tillbaks men det har inte skett.
Staten/Sossarna ordnar med pensionsfonder men tar inte ansvar för de som tillåts verka där vilket innebär att stora summor pengar återigen har försvunnit från pensionärens ficka
Sossarna lånar upp emot en 1/4 del av våran årsbudget och ger bort den i bidrag
Sossarna fullkomligt skiter i den svenska sjukvården
Sossarna säljer ut den svenska miljövänliga elkraften för 3öre/kWh till utländska företag medan de höjer överföringsavgifterna till oss som bor här...
Däremot ser miljöpartiet till att vi ska ta hand om alla som inte kan ta hand om sig själva.... samtidigt som vi skickar hem personer som bott och är födda i Sverige.
Jag kan göra listan hur lång som helst....
Visst skyll på SD du .... Men betänk att de aldrig suttit i beslutande ställning de har alltid varit uteslutna så bara en idiot kan skylla på dem...
Nu är jag inte säker på att min röst faller på SD men står valet mellan tramsmajan Löven och SD då är valet glasklart