Citat:
Ursprungligen postat av
Rasseltass
Jag minns det totala mörkret jag kände när Fredrik Reinfeldt och "Alliansen" gjorde upp med Miljöpartiet om invandringspolitiken 2011 eftersom de på detta sätt fick bort frågan från dagordningen (ända tills invandringspolitiken sedan kollapsade 2015). Nu känner jag inte alls på samma sätt. Svensk invandringspolitik kommer att läggas om i dansk riktning om Sverige ska förbli ett någorlunda stabilt samhälle. Frågan är bara när. Denna överenskommelse kan ha påskyndat omläggningen eftersom Socialdemokraterna inte kommer att kunna gå in i nästa valrörelse med någon trovärdighet och hävda att man förespråkar en stram invandringspolitik. Denna armkrok med det brett avskydda MP kommer med all säkerhet att innebära att sossarna förlorar röster i nästa val och också driva väljarna i famnen på de partier som vill se en radikal omläggning av svensk invandringspolitik.
Jag hoppas på detta du skriver.
Men bryr sig de flesta, läser de på!?
Detta var ju så givet förra valet, trodde man, men icke idiot svensken röstade återigen helt jävla galet, emot alla sveriges barn och deras framtid. Och det efter det galna flyktinginvällnings året 2015. Och nu kommer ÄNNU flera.
Det var inte länge sedan vi blev 10 miljoner, tja nu är vi 10,5 miljoner!
Tyvärr är svenskarna idioter och kvinnorna röstar fel.