Citat:
Ursprungligen postat av
Legokatt
Det er som sagt bare bra å ha hypoteser om at hun ble drept i S4. Det skulle bare mangle. Alle muligheter må sees på. Men man kan altså ikke slå fast at hun ble drept i S4
Det jeg savner er en god hypotese på hvordan hun ble drept - og hva f.eks rollen til Hettemannen er? (Med tanke på at TH er skyldig)
Jeg har hverken lest eller hørt noen gode løsninger der alt henger sammen med tanke på at TH er skyldig..
Hvorfor skulle Hettemannen ta risiko med å dra til S4 hvis AEH allerede var drept?
Du kan kalle det for hypotese hvis du vil, men det kommer jo til et punkt der sannsynligheten for at hun har blitt drept i S4, er så overveiende at man kan slå det fast. Politiet, Rettsmedisinsk Institutt og Lagmannsretten mener at hun ble drept der, og det er jo de som til syvende og sist "slår fast", og så har vi TT her da, som prøver å slå løs.
Det er jo ikke noe å prøve å vri seg unna med å hele tiden skal snakke om hettemannen. Det er jo ikke han jeg snakker om.
Jeg merker en voldsom motstand fra opposisjonen når jeg lager et poeng ut av at AE ble drept hjemme. Hvorfor er det slik? Er det fordi at da blir kidnappingshypotesen usannsyneliggjordt, og at det dermed peker mot TH?
Samme når jeg snakker om psykopati, så blir det denne voldsomme motstanden.