2020-09-02, 21:16
Medlem
fearreapers avatar
Jag tycker det hela är väldigt mystiskt.

Liksom. Vem ? Var ? Hur ? Vi börjar så här:

Vem tror ni har gjort detta ?,

1. Kristoffer ?, 2. Karatetränaren ?, 3. Någon okänd ?,

Var har det skett ?, Var har hon styckats ?, Kommer vi någonsin få veta svaret ?,

Hur har det gått till ?,
Med vad har den/de som gjort detta har de använt för att stycka hon just vid ljumsken,
Och inte styckat henne mer ?,
Hann de inte ?,
Tog det för mycket tid ?,
Var höll de hus ?,
Tror ni de ville sätta dit Kristoffer för mordet ?,
Via blodet på tejpen en liten droppe samt en lite mer mängd blod i bakluckan/skuffen samt en coop påse med lite stänk/droppar på med, Där de fann ETT enda fingeravtryck från Kristoffer & 5 andra okända fingeravtryck, De har kollat kassörskan var inte hennes, Vems är då fingeravtrycken ?, Mördarens ?, Pappan till Kristoffer ?, Mamman till Kristoffer ?, Karate tränarens ?, eller okänd gärningsman/gärningsmän ?, Så frågan är vem mördade Vatchareeya ?, Och med vad & hur & var ?,
Citera
2020-09-03, 07:23
Medlem
Gällande karatetränaren så har jag för mig jag läst han hade väldigt ”starkt-alibi” för tiden. Samtidigt så vet ju vad hans fru skrev om VB på Facebook. Är frun alibit?
Citera
2020-09-03, 15:54
Medlem
fearreapers avatar
Nej, Han hade inte alibi, Han sa han var ute, men ingen såg honom med det gäng han sa han var med,

Citat:
Ursprungligen postat av VeOchFasa
Gällande karatetränaren så har jag för mig jag läst han hade väldigt ”starkt-alibi” för tiden. Samtidigt så vet ju vad hans fru skrev om VB på Facebook. Är frun alibit?
Citera
2020-09-27, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Alltså jag blir så äcklad att jag ryser. Den slår verkligen alla rekord i sjuk i huvudet. Hoppas att nån knivar ihjäl den ASAP.

Edit: Hur i helvete kan någon tro att den ens är lite rehabiliterad? Den har inte ens erkänt att den utförde gärningen. Så vad i hela helvete gör den ute på gatorna? Man hade lika gärna kunnat släppt ut den direkt efter rättegången.

Är han utsläppt ur fängelse eller vad? Varför är han det redan? Fick han inte en morddom?
Citera
2020-09-27, 21:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Nej, Han hade inte alibi, Han sa han var ute, men ingen såg honom med det gäng han sa han var med,
Jo, han har alibi under kvällen, han och hans fru var på restaurang med ett annat par och tog sedan taxi hem.
Citera
2020-09-27, 22:02
Medlem
fearreapers avatar
Läst fup:en ? Märkligt två utsagor då. En där han är med frun & en Annan säger han var hemma.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jo, han har alibi under kvällen, han och hans fru var på restaurang med ett annat par och tog sedan taxi hem.
Citera
2020-09-27, 22:03
Medlem
fearreapers avatar
Jo han/hen är ute redan.Han har släppts ut i förtid pga avtjänat straff. Sjukt är det.
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Är han utsläppt ur fängelse eller vad? Varför är han det redan? Fick han inte en morddom?
Citera
2020-09-27, 22:22
Medlem
Citat:

Han blev inte dömd för mord.. Blev endast dömd för dråp och brott mot griftefriden om jag inte är helt ute och cyklar
Citera
2020-09-27, 22:30
Medlem
fearreapers avatar
dömdes i hovrätten för dråp och 10 års fängelse för dådet.
Citat:
Citera
2020-09-28, 08:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Läst fup:en ? Märkligt två utsagor då. En där han är med frun & en Annan säger han var hemma.
Jag har läst fupen, han avfördes från utredningen eftersom han har alibi.

Det flashback grottade ner sig i var att hans och hans frus utsagor inte återgav kvällen ordagrant exakt likadant. Struntinvändningar mao. Som misstänkt avfördes han.
Citera
2020-10-07, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har läst fupen, han avfördes från utredningen eftersom han har alibi.

Det flashback grottade ner sig i var att hans och hans frus utsagor inte återgav kvällen ordagrant exakt likadant. Struntinvändningar mao. Som misstänkt avfördes han.

Kanske har du rätt men det är inte 100% vattentätt. Från tråden angiva tider.

kl 18:40 Vatchareeya skickade sitt sista SMS
20.20:00 BETALAR NOTAN PÄR & MICKES KVITTO KORTKÖP PÄR OCH MICKES FUP s1006
20.23.45 Uppkoppling Bodens N (SAMTAL TILL BODEN TAXI?)
20.28:00 TAXIRESA START
ca 20:30 Vittne har sett den asiatiska kvinnan promenerande
20.38:00 TAXIRESA SLUT KVITTO KORTKÖP BODEN TAXI
23:53 V.Bs telefon onaturligt avstängd
Citera
2020-10-09, 06:12
Medlem
fearreapers avatar
Då undrar man vad hände de 3 timmarna & 20 minutrarna ?

Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Kanske har du rätt men det är inte 100% vattentätt. Från tråden angiva tider.

kl 18:40 Vatchareeya skickade sitt sista SMS
20.20:00 BETALAR NOTAN PÄR & MICKES KVITTO KORTKÖP PÄR OCH MICKES FUP s1006
20.23.45 Uppkoppling Bodens N (SAMTAL TILL BODEN TAXI?)
20.28:00 TAXIRESA START
ca 20:30 Vittne har sett den asiatiska kvinnan promenerande
20.38:00 TAXIRESA SLUT KVITTO KORTKÖP BODEN TAXI
23:53 V.Bs telefon onaturligt avstängd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här