2020-10-06, 19:51
Medlem
En till i Vita Huset smittad, nu är de 15 stycken i VH som är drabbade men fördelen för dem är att de inte behöver oroa sig.
Citera
2020-10-06, 19:58
Medlem
Om ni hade frågat mig för en månad sen vem som skulle vinna hade jag sagt att Trump skulle ha stor chans att vinna, nu har han sumpat den chansen totalt lol. Om bara han tog corona på allvar hade han lätt kunnat vinna det här valet. Kanske han inte vill vinna?
Citera
2020-10-06, 20:00
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
13% är en bra siffra från fake news. Han hade ju 1% chans att vinna mot Hillary och vi alla vet hur det gick när han i bästa sändingstid fullständingt krossade demokraterna/vänstern. Folk satt o grät på SVT haha. Hoppas på en ny sån!

Det tycker du inte egentligen, du är riktigt orolig nu!

Du hade naturligtvis mycket hellre sett att Trump var i ledningen i Opinionsmätningarna.
Citera
2020-10-06, 20:02
Medlem
Tomfrukosts avatar
Citat:
President Donald Trump skrev i dag ett inlägg på sociala medier där han hävdar att vanlig influensa är farligare och dödligare än covid-19.

Facebook tog bort inlägget och Twitter försåg det med en varningstext.

I kväll bekräftade också Twitter att man tagit bort ett inlägg från Trump i går i vilket han publicerat en mejladress till en kolumnist på New York Post.
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/facebook-tog-bort-inlaegg-av-trump.o4Jhm4pXf

Bra att sociala medier bekämpar Trumps fake-news.
Citera
2020-10-06, 20:04
Medlem
mr.demons avatar
Vill inte Donald vinna valet längre? Han borde ju fatta vid det här laget att han måste ha andra väljare än sin kärnväljare. Han är att ganska märklig den gamla gubben.
Citera
2020-10-06, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vill inte Donald vinna valet längre? Han borde ju fatta vid det här laget att han måste ha andra väljare än sin kärnväljare. Han är att ganska märklig den gamla gubben.
den andre är ännu mer gamal gubbe
Citera
2020-10-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det inlägget du svarar på handlade om hur en person upplevde en kortisoninjektion i axel.
Jag tagit ett gäng och aldrig känt nått mer än axel blivit bättre, dvs ingen eufori alls.
trumpen har antingen fått IV eller tabletter, dessa ger de nämnda biverkningarna.

Kortisonet påverkar han inte på det sättet. Gissar att han får syrgas som extra energi blandat med något annat. Men det är knappast negativt att han mår bra och har energi.

Dock är valet förlorat för trump och det viktigaste kommer vara att utse scotus och sedan bekämpa resultatet i fler fler år + attackera biden och dems mer. Alla vet ju att trump sitter inne med smaskiga saker. Han gör vad som helst för att inte förlora

Val förlusten kommer bli hävstången för än mer polarisering, ytterkanterna kommer växa och hur tusan ska biden lösa det - gissar lågintensivt inbördeskrig inom 2024
Citera
2020-10-06, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Man ska inte tro allt vad man läser från Fake Media CNN. Men lite hög verkar han allt vara.
Jag tror att vem som helst skulle vara orolig att vara i ett hus med en eller flera smittade wtf.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreatVoid
Det är inte klart att Biden vinner.

Trump kämpar på så gott han kan och ingen sjukdom ska få stoppa honom, anser han.

Jag hejjar på MAGA - men jag tror inte det blir fyra år till. Trump har knappt fått en chans av media och dems. Biden kommer få det ännu tuffare. Han lär inte ens sitta 2021 ut - kamala tar 100% över
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Kortisonet påverkar han inte på det sättet. Gissar att han får syrgas som extra energi blandat med något annat. Men det är knappast negativt att han mår bra och har energi.

Dock är valet förlorat för trump och det viktigaste kommer vara att utse scotus och sedan bekämpa resultatet i fler fler år + attackera biden och dems mer. Alla vet ju att trump sitter inne med smaskiga saker. Han gör vad som helst för att inte förlora

Val förlusten kommer bli hävstången för än mer polarisering, ytterkanterna kommer växa och hur tusan ska biden lösa det - gissar lågintensivt inbördeskrig inom 2024

Scotus lär inte väljas dock, senaten är stängd i 2 veckor för att flera republikaner är sjuka
Citera
2020-10-06, 20:10
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
den andre är ännu mer gamal gubbe

Jag vet. Men uppenbart mer slipad. Även om han också är menlös.
Citera
2020-10-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Scotus lär inte väljas dock, senaten är stängd i 2 veckor för att flera republikaner är sjuka

Dom kommer trycka igenom den - de kör ju covid säkra hearings sen april. Omröstning innan valet.

Givet att den går igenom oavsett är det väl bara 1/3 av senaten som ska väljas om + hela kongress huset.

Tror rep behåller senaten o tar över kongressen men biden vinner presidentvalet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in