Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Rent spontant skulle man väl ändå kunna säga, eller tro, att det i ett så pass nationalistiskt och patriotiskt land som USA, efter 4 år med Trump, inte skulle ge ett så stort utslag nu. Vore konstigt om landets mediehus inte lyckats göra Trumpismen rumsren efter all denna tid.
Det är mycket svårt och sia om om bradleyeffekten ökat mot 2016, samma eller minskat.
Jag skulle mana till försiktighet i dessa polls, även om de har talat ett tydligt språk länge nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Det finns säkert de som tror att Trump redan är frisk nu och att allt kommer att fortsätta i samma spår. Men även om det inte skulle vara risk för hans liv så är hans ork naturligtvis nedsatt nu. Förutom den konstgjorde euforin och styrka han känner av medicinerna men det gör honom lite förryckt i stället.
Biden har väl börjat resa runt lite nu om jag fattat det rätt. Det hela tog en snabb vändning plötsligt. Trump borde varit försiktigare och mer rädd om sig.
Om andfåddheten är pga medicinerna, så är ju det tillfälligt.
Är andfåddheten pga COVID-19, så kommer detta spöka för trumpen och troligtvis ända in i valet.
Citat:
Ursprungligen postat av
borskungen
Enligt min undersökning leder Trump med 22 procentenheter.
Det vet vi redan inte ens stämmer.