2020-10-06, 00:17
Medlem
Jag skaffade nytt gymkort nyligen, dubbelt så dyrt som det gamla. Men.. inga niggers!

När jag säger neger, eller niggers, så syftar det inte till invandrare per se, utan det syftar till folk med utländsk bakgrund som inte kan bete sig och som uppvisar stereotypa otrevliga beteenden. Jag älskar svarta och bruna människor som beter sig som folk.

På sistone har det blivit populärt med biografer där man har en kypare, man kan beställa in mat och öl och istället för att sitta i en jävla flygstol så får man en bred soffa att sitta i med sin tjej. Men den största anledningen till att dessa biografer är på uppgång? De är dyra, och därför så slipper man niggers! Personligen skulle jag inte gå på SF Bio om det så kostade 25kr.

Vissa av er har säkert köpt en bostadsrätt, eller så betalar ni kanske 10 000kr i månaden för en tvåa. Är det för att det lyan är fint tapetserad? Eller för att utsikten är vacker? Nej! Det är för att slippa niggers!

Så frågeställningen är helt enkelt, var spenderar ni mer pengar än ni annars skulle bara för att slippa niggers?

Willys är billigare än Ica, men när man går på Ica.. Inga niggers! Willys alltså, fan, sån jävla vardagsångest.
Citera
2020-10-06, 00:33
Medlem
Inte särskilt mycket, det är däremot väldigt många som inte producerar särskilt mycket även om deras kompetens är väldigt hög. Negerskatten är låg, titta på vad alla lärare, läkare, soldater, sjuksköterskor, politiker, poliser och liknande kostar. Det är bara inte mat och hyra där(vilken egentligen är i princip ingenting). Och sen har vi den där kostnaden på allt vi köper och säljer, efter skatt som är vinsten för säljaren och inte vad varan kostade(judeskatten, enligt samma uttrycksform). Kvar blir kostnad minus 50-80%-30%minst vad som är skäligt prispåslag för vinst.

Neger motsvar ungefär arbetare, det är alla låtsasarbetare som är besväret. Konsekvenserna kommer av att arbetarna inte får ta del av det de produceras men som de som tjänar på det inte kunde klara sig utan.

Så i princip, går du förlust på allt alla arbetar, köper och säljer inom riket. Några få går plus dock!

Helt opolitiskt svar är arbetsgivaravgift, löneskatt och momser. (plus vinsten, eftersom någon bekostar dig med det)

Pengarna är sanningen.
Senast redigerad av heltjavlarandom 2020-10-06 kl. 00:42.
Citera
2020-10-06, 00:40
Bannlyst
Jag tror du behöver läsa på lite om skillnaden mellan skatt och avgift, så blir du kanske lite roligare nästa gång.

För att svara på din tråkiga frågeställning så ja, kanske 1-2000 mer i månaden för att undvika vissa konsekvenser av invandringen. En summa jag är helt okej med
Citera
2020-10-06, 00:45
Medlem
Exakt den frågan ställde jag mig när jag flyttade till Örebro och valde mellan en lägenhet mitt i centrum eller en i ett negerfritt område. Tror inte det bor en enda utlänning pundare eller alkis i området. Det är värt dom 8000 för 50kvm. Hade betalt mer om det behövdes för vetskapen om att jag kan sova med öppen altandörr eller olåst utterdörr.
Citera
2020-10-06, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heltjavlarandom
Inte särskilt mycket, det är däremot väldigt många som inte producerar särskilt mycket även om deras kompetens är väldigt hög. Negerskatten är låg, titta på vad alla lärare, läkare, soldater, sjuksköterskor, politiker, poliser och liknande kostar. Det är bara inte mat och hyra där(vilken egentligen är i princip ingenting). Och sen har vi den där kostnaden på allt vi köper och säljer, efter skatt som är vinsten för säljaren och inte vad varan kostade(judeskatten, enligt samma uttrycksform). Kvar blir kostnad minus 50-80%-30%minst vad som är skäligt prispåslag för vinst.

Neger motsvar ungefär arbetare, det är alla låtsasarbetare som är besväret. Konsekvenserna kommer av att arbetarna inte får ta del av det de produceras men som de som tjänar på det inte kunde klara sig utan.

Så i princip, går du förlust på allt alla arbetar, köper och säljer inom riket. Några få går plus dock!

Helt opolitiskt svar är arbetsgivaravgift, löneskatt och momser. (plus vinsten, eftersom någon bekostar dig med det)

Pengarna är sanningen.

Javisst, vi lever i ett jävla sossesamhälle, en jävla kommuniststat. Personligen skulle jag föredra att leva i en nattväktarstat, men det är en helt annan fråga som inte är relaterad till min frågeställning.

Citat:
Ursprungligen postat av MyMasterPiece
Jag tror du behöver läsa på lite om skillnaden mellan skatt och avgift, så blir du kanske lite roligare nästa gång.

För att svara på din tråkiga frågeställning så ja, kanske 1-2000 mer i månaden för att undvika vissa konsekvenser av invandringen. En summa jag är helt okej med

Ja, "negerskatten" är inte bokstavligen en skatt, utan snarare en metafor för de pengar man spenderar utöver vad man annars skulle för att undvika problem som är relaterade till invandringen. Det är ett vedertaget begrepp (iallafall i vissa kretsar) och du är ju tydligen kapabel att uttolka så pass mycket, så jag vet inte varför du beter dig så autistiskt. När man säger ordet "negerskatt" så förstår de flesta spontant vad man menar, även om de aldrig hört begreppet förut. Trevligt dock att få mothugg i en diskussion, även om det sker på ett så tafatt vis som i ditt fall.
Citera
2020-10-06, 01:32
Medlem
snoamers avatar
Kan du inte använda ordet blattar istället för niggers? Det order är ju mer eller mindre associerat med slavhandeln i USA. Ordet neger tycker jag är fine, det är ju ändå från den latinska benämningen för svart, negro/nigreo.
Citera
2020-10-06, 01:34
Medlem
note-its avatar
Jag köper bostadsrätt för att kunna välja vart jag vill bo. Jag har inget emot invandrare som gör skitjobben åt mig.
Citera
2020-10-06, 01:48
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Jag köper bostadsrätt för att kunna välja vart jag vill bo. Jag har inget emot invandrare som gör skitjobben åt mig.

Hur mycket betalar du extra för att slippa ha dom boende nära inpå?
Citera
2020-10-06, 01:51
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Hur mycket betalar du extra för att slippa ha dom boende nära inpå?
Dom bor i områden dom gillar. Jag skulle aldrig sätta min fot där. På så sätt hålls vi åtskilda.
Har inget med pengar att göra.
Citera
2020-10-06, 01:55
Medlem
tongzhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BKKBaby
På sistone har det blivit populärt med biografer där man har en kypare, man kan beställa in mat och öl och istället för att sitta i en jävla flygstol så får man en bred soffa att sitta i med sin tjej. Men den största anledningen till att dessa biografer är på uppgång? De är dyra, och därför så slipper man niggers!

Vad fan är detta? Har jag levt under en sten det senaste decenniet? Bio har varit uteslutet sedan länge just av anledningen att det är kaaaooz. Ge gärna några exempel.

Men jag betalar nog samma negerskatt som jag alltid gjort. Undviker som sagt numera aktiviteter där det kaosar, vilket drar ner antalet utgifter samtidigt som det man väljer att göra har dragit åt det dyrare hållet. Dvs färre men dyrare. Dessutom har jag upptäckt att ju längre från stadskärnor (och förorter) man är, desto färre niggers. Och mindre att spendera pengar på = mindre negerskatt.
Citera
2020-10-06, 02:03
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Dom bor i områden dom gillar. Jag skulle aldrig sätta min fot där. På så sätt hålls vi åtskilda.
Har inget med pengar att göra.

Blanda inte bort kortet.
Svenskdominerade områden är dyrare än berikade, till stor del just för att dom är oberikade.
Det rör sig om miljoner kr extra för villor och bostadsrätter, bara för att få en vit hemmiljö.
Betrakta det som en lyxskatt till multikultisamhället.
Citera
2020-10-06, 02:13
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Blanda inte bort kortet.
Svenskdominerade områden är dyrare än berikade, till stor del just för att dom är oberikade.
Det rör sig om miljoner kr extra för villor och bostadsrätter, bara för att få en vit hemmiljö.
Betrakta det som en lyxskatt till multikultisamhället.
Nej jag ser det inte på det sättet alls. Jag vill kunna välja var jag vill bo. Det kostar extra, det valet. Sen att negrerna inte har råd med det är inget jag direkt reflekterar över. Dom får gärna köra sin taxi i området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in