2020-10-02, 17:43
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DongJung
Expressens ”spoiler alert” bekräftar nu hela grupp 2:

Gry Forssell & Mikael Tornving
Jan Guillou & Alex Schulman
Anders Lundin & Karin Magnusson
Josefin Johansson & Alexander Kronlund
Peter Magnusson & Christine Meltzer
Olof Lundh & Ebba von Sydow
Nike Nylander & Anders Holmberg
Kakan Hermansson & Jonas Gardell

https://www.expressen.se/noje/blogg/tvbloggen/2020/09/30/alla-mot-alla-sasong-4-gardell/

Usch, i stort sett inga nya ansikten. Nike Nylander & Anders Holmberg känns fräscht ändå
Citera
2020-10-03, 04:04
Medlem
MrSokratess avatar
Man blir ju jävligt förvånad när Frode plötsligt kan att det som ligger mellan kärnan och jordskorpan kallas manteln. Sånt ska hon fan inte kunna!
Citera
2020-10-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DongJung
Expressens ”spoiler alert” bekräftar nu hela grupp 2:

Gry Forssell & Mikael Tornving
Jan Guillou & Alex Schulman
Anders Lundin & Karin Magnusson
Josefin Johansson & Alexander Kronlund
Peter Magnusson & Christine Meltzer
Olof Lundh & Ebba von Sydow
Nike Nylander & Anders Holmberg
Kakan Hermansson & Jonas Gardell

https://www.expressen.se/noje/blogg/tvbloggen/2020/09/30/alla-mot-alla-sasong-4-gardell/

Karin Laserow är alltså inte med i år heller! Hon måste fått sig en rejäl törn när hon var med förrförra säsongen att hon inte kunde i princip en enda fråga! Vafan, vafan, ome vafan! Det var de enda hon tycktes säga!

Alexander Kronor är annars ganska underhållande tycker jag, väldigt sympatisk människa. Förvånad att han har tid att vara med dock med tanke på att han sitter i Idoljuryn samtidigt också. Olof och Ebba samt Micke och Gry lär komma topp 2 i gruppen.
Citera
2020-10-03, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruFri
Men visst lät det väl som han sa "hjortronsalt"? Borde ju i sann alla mot alla-anda inte godkännas. För övrigt en enkel fråga även för en hemmabagare. Tareq är ju proffs så knappast imponerande kunskap.

Tyckte också det först, men spolade tillbaka. Han säger hjorthornssalt.
Citera
2020-10-03, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Fredrik Wikingsson har inte sett en mask på 10 år. När det regnat brukar man väl se åtminstone nån mask om man inte är helt borta i huvudet? Antar det beror på var man har sitt fokus. Om han inte bryr sig om maskar kan det vara svårt att komma ihåg att man sett den, hjärnan registrerar det helt enkelt inte. I Vasastan eller var han bor kanske det är brist på maskar?

Kanske börjar bli lite närsynt med åldern. Kan vara svårt att se så långt som ner till marken då. Själv befinner jag mig betydligt närmare jordskorpan och har inte det problemet.
Citera
2020-10-03, 21:30
Medlem
Crapmagics avatar
I Klassfesten gav någon i frågesporten svaret "Ringaren från Notre dam"
varav Rene Nyberg gav rätt och rättade "Ringaren i Notre Dam"

Denna normala inställning borde F&F ta efter istället för att dumdryga sig
Citera
2020-10-03, 22:14
Medlem
shinystars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Vet inte varför jag tycker Lina Thomsgård är lite störig. Försöker vara rolig och skön hela tiden.

Mmm, jag gillar inte hennes stil heller.
Citera
2020-10-04, 12:36
Medlem
bfjs avatar
Riktigt spännande match nu i veckan mellan team Frode mot Moberg. Svängde riktigt ordentligt med oväntade kantbollar. Att bottenmatchen var säsongens mest spännande trodde jag inte.
Citera
2020-10-05, 21:53
Medlem
Gavins-Friends avatar
Har Molin nåt emot Krunegård? Säger emot honom när han känner sig rätt säker på att han har rätt och de verkar inte ha så skön stämning mellan varandra. Han är ju också väldigt kunnig.

Gillar inte Klas och Lina. De verkar lite irriterande. Men de är duktiga. Edit: Lina känns störig som en annan skrev.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2020-10-05 kl. 21:55.
Citera
2020-10-05, 22:52
Bannlyst
Det är väl inte säkert att Mount Everest var högst? Kanske precis innan ja, men med tanke på hur jorden förändrats så kanske det inte var så för mycket längre sedan.
Citera
2020-10-06, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend

Gillar inte Klas och Lina. De verkar lite irriterande. Men de är duktiga. Edit: Lina känns störig som en annan skrev.

Ja hon känns tillgjord på något sätt.
Citera
2020-10-06, 22:48
Medlem
Undrar om Ranelid tagit edibles innan inspelningen idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in