2020-10-05, 22:39
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tänker inte titta igenom ett 1,5 timme långt NBC-klipp. Han fick syrgas I FREDAGS.

Lol. Du skojar va?
Citera
2020-10-05, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är fortfarande oansvarigt.

Sitter trumpen på ålderdomshem med sjukvårds personal för sköta sina dagliga sysslor?(SOm äta, bajsa eller andra saker som dessa kan behöva hjälp med)
Jämförelsen haltar extremt, så ingen vet vad den var till för det sakliga.

Dexametason är en steroid för påskynda läkandet.

Jag blir sur för du tar inte människoliv över 70 på allvar. Tror du alla 70 plusare behover hjälp med det? Du har du noll kompetens inom sjukvård.

Kommer trump köra hårt på att han har immunotet nu mot biden?

Biden måste gömma sig medans trump är helt fri. Tycker hela 2020 har varit bra skumt.
Citera
2020-10-05, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Lol. Du skojar va?
Nej, han fick syrgas I FREDAGS. Om han fick syrgas igår söndag vill jag se källa på det. Och då menar jag inte ett 1,5 timme långt klipp.
Citera
2020-10-05, 22:42
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Vilken fantastisk människa han är, clownen. Aldrig någonsin har någon varit så sjuk som honom. Och blivit så frisk, så snabbt.

Han var ju inte sjuk alls. Var har du fått det ifrån? Han har sagt från första början att han mått bra hela tiden.
Citera
2020-10-05, 22:43
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nej, han fick syrgas I FREDAGS. Om han fick syrgas igår söndag vill jag se källa på det. Och då menar jag inte ett 1,5 timme långt klipp.

Han fick ingen syrgas i fredags heller. Lol. Han hade ju knappt ens några symptom.

Eller jaha, du menar SYRGAS?? Jag trodde du pratade om ICU.
Citera
2020-10-05, 22:44
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Jag blir sur för du tar inte människoliv över 70 på allvar. Tror du alla 70 plusare behover hjälp med det? Du har du noll kompetens inom sjukvård.

Biden måste gömma sig medans trump är helt fri. Tycker hela 2020 har varit bra skumt.

Ja, när han har kommit igenom detta (och det gör han såklart, när han bärs upp av både sin egen inre styrka och all kärlek som strömmar emot honom ), är han ju immun och kan arbeta för fullt. Till skillnad från Biden. Som måste fortsätta att gömma sig i sin källare!
Citera
2020-10-05, 22:45
Medlem
Citat:
Det var oansvarigt trumpen, men kanske du inte förstår innebörden?

Ja, det är lite komiskt faktiskt, och det verkar som en hel del ser hyckleriet i detta.

Trams, pandemin slog till i början av året och framtill för nån månad sedan började man göra reella framsteg inom behandling av sjuka i covid-19 som faktiskt fick användas.
Knappast Trumps fel? Kina bär ett större ansvar som aldrig ens försökt att hjälpa till.

I Sverige trycker man in morfin i övrigt friska 74-åringar för att verkligen se till att dom slutar andas.. låt mig gissa.. det är Trumps fel det med?
Citera
2020-10-05, 22:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019

Du pratar om nått helt annat, är trumpen så sjuk att han måste vara på ålderdomshem för att få hjälpt med det dagliga livet?
Jämförelsen haltar så extremt att det är löjligt, vad det beror på vet jag inte.
Men jag har lärt mig när folk vill prata om annat, så skäms de över den nuvarande situationen.

trumpens tur med SS var oansvarigt, så enkelt är det.
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
”Obama skulle aldrig någonsin” är minst sagt stora växlar. Vi vet inte vad han skulle gjort. Inklusive Obama och dig.
Jo, vi vet med 100% att Obama inte skulle ta en sådan tur som trumpen gjorde.
Det hade räckt med att trumpen gick till fönstret och vinka därifrån.
Citera
2020-10-05, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast i så fall blir det väldigt orättvist mot det republikanska partiet. Folk kommer inte hinna anknyta till Pence tillräckligt mycket på bara en månad (inte ens i närheten), och hans vicepresidentkandidat (vem det nu skulle bli) skulle de inte hinna lära känna överhuvudtaget.

...men Trump ska inte dö. Det FÅR han inte! Vi är många över hela världen som skickar honom styrka genom etern, med våra PSI-krafter!

Det är i så fall utomordentligt självförvållat av republikanerna, som har surrat fast sig själva vid masten Trump i fyra år. Trots mängder av varningssignaler har de varit idiotiskt lojala mot honom.
Citera
2020-10-05, 22:49
Medlem
Citat:
Obama skulle aldrig någonsin ta SS på en biltur för sitta och vinka i en bil om han var inlagd som trumpen gjorde.
Det var oansvarigt av trumpen och ta denna tur med SS, det går inte prata bort, inte ens på något sätt.
Och absolut inte med whataboutism.

Har du nån källa på det? Hur Obama skulle agera i en liknande situation? Finns det något öht som stödjer det pinsamma påståendet om massmördaren Obama ens?
Citera
2020-10-05, 22:50
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det är i så fall utomordentligt självförvållat av republikanerna, som har surrat fast sig själva vid masten Trump i fyra år. Trots mängder av varningssignaler har de varit idiotiskt lojala mot honom.

Hur menar du då? Att republikanerna borde ha kunnat förutse a) coronapandemin och b) att Mr Trump skulle bli smittad..?
Citera
2020-10-05, 22:50
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, när han har kommit igenom detta (och det gör han såklart, när han bärs upp av både sin egen inre styrka och all kärlek som strömmar emot honom ), är han ju immun och kan arbeta för fullt. Till skillnad från Biden. Som måste fortsätta att gömma sig i sin källare!
Dvs om det 74-åriga fettot (BMI strax över 30) överlever ja. Förutsättningarna är inte ideala (om man gillar honom).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in