2020-10-05, 22:26
Medlem
Skillys avatar
Vilken fantastisk människa han är, clownen. Aldrig någonsin har någon varit så sjuk som honom. Och blivit så frisk, så snabbt.
Citera
2020-10-05, 22:27
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Därför att set skule innebära att den instabile Kejsar Trump får ett gratisår på sig att driva vidare sin show från Vita huset antar jag.

I nuläget bedömer jag att det enda realistiska som skulle kunna leda till att valet skjuts upp typ en månad är om Trump dör strax före valdagen eller blir så pass sjuk/mentalt inkapabel att han uppenbart inte längre kan fullgöra sina plikter som president.

Fast i så fall blir det väldigt orättvist mot det republikanska partiet. Folk kommer inte hinna anknyta till Pence tillräckligt mycket på bara en månad (inte ens i närheten), och hans vicepresidentkandidat (vem det nu skulle bli) skulle de inte hinna lära känna överhuvudtaget.

...men Trump ska inte dö. Det FÅR han inte! Vi är många över hela världen som skickar honom styrka genom etern, med våra PSI-krafter!
Citera
2020-10-05, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Ja det är det. Språkligt är det väldigt tydligt. Det han säger är, med andra ord, samma sak som om jag skulle säga att "jag önskar att man kunde ta fram något som rensar inälvorna lika bra som Avloppsrens".

Det betyder inte att jag vill att man ska dricka avloppsrens, eller injicera det, för den delen.

Jag förstår faktiskt.

Men det står ju så här - vilket ÄR otydligt.

"när jag såg hur bra ditt hus blev i Falu Rödfärg, tänkte man kunde göra nåt liknande med mitt hus, spruta på färgen kanske "

Innebär det att jag INTE vill ha Falu Rödfärg? Nej.
Bara att jag vill ha det som grannen - som alltså målat med Falu Rödfärg. Så går du till en färgaffär med denna mening får hem Falu Rödfärg...

Och visst det säger heller inte att det måste vara Falu rödfärg, men det är otydligt.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det var oansvarigt trumpen, men kanske du inte förstår innebörden?

Mer som du inte förstår innebörden. De är Secret Service agenter. De måste vara med han 24/7. Detta var ingen större fara än brukligt och det räddade nog många amerikanska jobb. Bara att se att presidenten var kry nog för detta.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
https://www.youtube.com/watch?v=zdXs_u6HXHY
Jag tänker inte titta igenom ett 1,5 timme långt NBC-klipp. Han fick syrgas I FREDAGS.
Senast redigerad av Zurfarn08 2020-10-05 kl. 22:31.
Citera
2020-10-05, 22:30
Medlem
Citat:
Det är bara remdesivir som faller under nått som kan hindra nått med viruset, det andra är för hindra symtomer och läka de skador viruset gör, där man använder dexametason.

Du jämför med folk som redan har ena foten i graven, har trumpen ena foten i graven?
Men antar att det är för du tycker diskussionen är jobbigt, och jämför med de som inte har några likheter mer än möjligtvis ålder.

Jag vet inte vad du yrar om nu men det är säkert något oväsentligt du kommer upprepa i tråden tills du hittar något nytt att snöa in på?

Tvärtom vad du och vissa andra påstår så används Dexa även på covid sjuka som inte har behov av andningshjälp.
Du är tyvärr hopplöst dåligt påläst. Google is your friend..

Dexa är såklart bara en ingrediens. Regenerons antikroppscoctail tillsammans med bla zink och D-vitamin är något som såg riktigt intressant ut redan för några månader sedan.

Alltså när du satt fast i ännu en av dina vinkelvolter...
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Sett till att dessa vakter ändå måste vara i samma rum som han. Vart är faran? De har ju skydd.

Ingen kan skydda sig mot Corona. Säg åt fanskapet att sluta spela Tarzan. trumpen är en 74-årig skör åldring med flera underliggande hälsorisker. Han är så jävla gammal så fick han Corona borde det blivit tack för kaffet" direkt, bara. Sätt in paleativ vård mot trumpen snarast. Snåla inte med morfinet.
Citera
Medlem
Citat:
Det är bara remdesivir som faller under nått som kan hindra nått med viruset, det andra är för hindra symtomer och läka de skador viruset gör, där man använder dexametason.

Du jämför med folk som redan har ena foten i graven, har trumpen ena foten i graven?
Men antar att det är för du tycker diskussionen är jobbigt, och jämför med de som inte har några likheter mer än möjligtvis ålder.

Ursäkta ena foten i graven? Vad menar du med det. Har du egna erfarenheter? Testade du besöka en ålderdomshem i socialdemokraternas Sverige innan sommaren iår - det var inget fint ska du veta!
Citera
2020-10-05, 22:31
Medlem
Citat:
Mer som du inte förstår innebörden. De är Secret Service agenter. De måste vara med han 24/7. Detta var ingen större fara än brukligt och det räddade nog många amerikanska jobb. Bara att se att presidenten var kry nog för detta.

Och nu måste de två sitta i karantän i minst 14 dagar. De kan vara smittade. De kan få men för livet och de kan dö. Det var onödigt.
Citera
2020-10-05, 22:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Nej, för Obama hyllade ju inte ett par hundratusen negrer för att samlas i mängder och bränna ner städer, familjeföretag och så vidare.

Det enda man ser från dig här är ju totalt hjärndöda stjärtstuckna NPC-inlägg "orange man hemsk buhuhu". Drar ner på sojan din jävla cuck.
Obama skulle aldrig någonsin ta SS på en biltur för sitta och vinka i en bil om han var inlagd som trumpen gjorde.
Det var oansvarigt av trumpen och ta denna tur med SS, det går inte prata bort, inte ens på något sätt.
Och absolut inte med whataboutism.
Citera
2020-10-05, 22:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Och nu måste de två sitta i karantän i minst 14 dagar. De kan vara smittade. De kan få men för livet och de kan dö. Det var onödigt.

Hur vet du det? Att inte visa sig skulle kunna få förödande konsekvenser på amerikansk ekonomi och även relationer sett till omvärlden. Någon Fi kanske skulle passa på och det hade inneburit en massa döda amerikanske soldater. Det är det man måste se detta. De som var med måste ju ändå vara i närheten av presidenten.
Citera
2020-10-05, 22:36
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det är fortfarande oansvarigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Ursäkta ena foten i graven? Vad menar du med det. Har du egna erfarenheter? Testade du besöka en ålderdomshem i socialdemokraternas Sverige innan sommaren iår - det var inget fint ska du veta!
Sitter trumpen på ålderdomshem med sjukvårds personal för sköta sina dagliga sysslor?(SOm äta, bajsa eller andra saker som dessa kan behöva hjälp med)
Jämförelsen haltar extremt, så ingen vet vad den var till för det sakliga.
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Jag vet inte vad du yrar om nu men det är säkert något oväsentligt du kommer upprepa i tråden tills du hittar något nytt att snöa in på?

Tvärtom vad du och vissa andra påstår så används Dexa även på covid sjuka som inte har behov av andningshjälp.
Du är tyvärr hopplöst dåligt påläst. Google is your friend..

Dexa är såklart bara en ingrediens. Regenerons antikroppscoctail tillsammans med bla zink och D-vitamin är något som såg riktigt intressant ut redan för några månader sedan.

Alltså när du satt fast i ännu en av dina vinkelvolter...
Dexametason är en steroid för påskynda läkandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in