2020-10-05, 22:18
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Hon behöver bara sitta 2/3 av straffet vet du.. sen var hon häktad en lång tid det är avdrags giltigt.

Du kan ju prova räkna 16 delat på 3 .. till att börja med.
Jo, men du skrev "Nu är det väl bara runt 6 år kvar", precis som att hon redan har suttit av ett par år. Straffet har precis utdelats och det kommer alltså att dröja länge innan du får doppa veken. Typ 10 år.
Citera
2020-10-05, 22:19
Medlem
Citat:
Hon behöver bara sitta 2/3 av straffet vet du.. sen var hon häktad en lång tid det är avdrags giltigt.

Du kan ju prova räkna 16 delat på 3 .. till att börja med.
Lång tid satt hon inte häktad. Verkligen inte. Hon får sitta ca tio år med den där tredjedelen och den tid hon satt häktad avdragen. Ca 10 år. Och den resterande tredjedelen får hon vara fri om hon inte begår något brott under den tiden. Om hon gör det, så åker hon in för den resterande tredjedelen.
Citera
2020-10-05, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Jo, men du skrev "Nu är det väl bara runt 6 år kvar", precis som att hon redan har suttit av ett par år. Straffet har precis utdelats och det kommer alltså att dröja länge innan du får doppa veken. Typ 10 år.

Det handlar inte om att få doppa , det är inte så intressant som att se henne strålande glad pga vänlighet.
Citera
2020-10-06, 15:05
Medlem
Lavettes avatar
Citat:
Det handlar inte om att få doppa , det är inte så intressant som att se henne strålande glad pga vänlighet.
Vem faan är du egentligen??
Du måste vara riktigt sjuk eller så bara jävlas du? Tänk efter innan du skriver en massa skit! Du får gärna fortsätta med dina droger, mig gör det inget, men tänk åtminstone på Tim's familj. Dom ska inte behöva se sån här flum du skriver när du är påtänd. Du får vänta 10-12 år till kinesen kommer ut och då uppvakta henne men tills dess ger du faan i sånt här. Äckelgubbe!! 👊 Jag kommer i fortsättningen anmäla allt du skriver här..
Citera
2020-10-06, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lavette
Vem faan är du egentligen??
Du måste vara riktigt sjuk eller så bara jävlas du? Tänk efter innan du skriver en massa skit! Du får gärna fortsätta med dina droger, mig gör det inget, men tänk åtminstone på Tim's familj. Dom ska inte behöva se sån här flum du skriver när du är påtänd. Du får vänta 10-12 år till kinesen kommer ut och då uppvakta henne men tills dess ger du faan i sånt här. Äckelgubbe!! 👊 Jag kommer i fortsättningen anmäla allt du skriver här..
Varför?? är du arg , det handlar inte om dig. Det handlar om Cassie och hennes framtid.
Citera
2020-10-06, 23:01
Medlem
Lavettes avatar
Citat:
Varför?? är du arg , det handlar inte om dig. Det handlar om Cassie och hennes framtid.
Jag är inte arg men tycker du går över gränsen här. Mörderskan har fått sin framtid utstakad för ganska lång framtid, hon kunde gott fått längre. Så henne handlar det inte om. Tråden handlar om ett mord på Tim, som hon gjort sig skyldig till. Om inte så hade inte denna tråden funnits eller hur? Så sluta skriv en massa skit och tänk på anhöriga. Denna tråden kommer för alltid finnas kvar, även när Tims lille pojk blir så pass stor att han kanske får för sig att läsa. DET tycker jag du ska ha i åtanke. Vad som händer med henne i fängelset har vi inte med att göra och kan inte påverka heller. Det finns en anledning att folk ska sitta inlåsta, kan du förstå det? Sluta lek att du kommer från filadelfia och släpp det här nu. När hon suttit sina år kan du söka upp henne, tyvärr kommer du att få nobben. Hon är en sjuk och farlig mörderska och blir därför inlåst. Lägg din tid på något annat istället för hon är pass'e.
Nu får det vara bra med predikningar, guds ord går aldrig in i en idiot. Tidigast 2032 är hon ute. Tro mig, det är ingen härinne som håller med dig.
Citera
2020-10-06, 23:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lavette
Jag är inte arg men tycker du går över gränsen här. Mörderskan har fått sin framtid utstakad för ganska lång framtid, hon kunde gott fått längre. Så henne handlar det inte om. Tråden handlar om ett mord på Tim, som hon gjort sig skyldig till. Om inte så hade inte denna tråden funnits eller hur? Så sluta skriv en massa skit och tänk på anhöriga. Denna tråden kommer för alltid finnas kvar, även när Tims lille pojk blir så pass stor att han kanske får för sig att läsa. DET tycker jag du ska ha i åtanke. Vad som händer med henne i fängelset har vi inte med att göra och kan inte påverka heller. Det finns en anledning att folk ska sitta inlåsta, kan du förstå det? Sluta lek att du kommer från filadelfia och släpp det här nu. När hon suttit sina år kan du söka upp henne, tyvärr kommer du att få nobben. Hon är en sjuk och farlig mörderska och blir därför inlåst. Lägg din tid på något annat istället för hon är pass'e.
Nu får det vara bra med predikningar, guds ord går aldrig in i en idiot. Tidigast 2032 är hon ute. Tro mig, det är ingen härinne som håller med dig.

Jag tror inte på dig , ska vi ta resten i pm ?
Citera
2020-10-07, 11:26
Medlem
Lavettes avatar
Citat:
Jag tror inte på dig , ska vi ta resten i pm ?
Du tror inte på mig? Då tycker jag att du vänder dig till Ystad TR och begär att få ut häktningsframställan, dagboksblad, fup och dom. Sen får du bevisen mitt framför ögonen. Går det ändå inte in får du ha någon som läser för dig.
Med det lämnar jag detta.
Citera
2020-10-16, 12:05
Medlem
Knullkungens avatar
Hovrätten fastställer tingsrättens dom.

https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/var-gravid-nar-hon-dodade-sin-sambo/
Citera
2020-10-16, 12:22
Avslutad
Det står att Cassie var gravid ?? Är hon inte det mera ??
Citera
2020-10-16, 12:28
Medlem
5549s avatar
Citat:
Det står att Cassie var gravid ?? Är hon inte det mera ??
Jo det verkar så.

Citat:
Din klent ska vara gravid. Är det något som borde påverka påföljden?
– Jag kan tycka att det borde göra det, men det är inget som tagits upp.

Förhoppningsvis adopteras barnet omedelbart till en kärleksfull familj.
Citera
2020-10-16, 13:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Jo det verkar så.
6 - 7:e månaden nu då.

Förhoppningsvis adopteras barnet omedelbart till en kärleksfull familj.
Njae , visst finns möjlighet för adoption , men är det verkligen första hands valet..
Vill verkligen inte familjen ha barnet??

Nu handlar det ju faktiskt om Cassie och hennes barn med Tim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in