Citat:
Ursprungligen postat av
Massonite
Varför?? är du arg , det handlar inte om dig. Det handlar om Cassie och hennes framtid.
Jag är inte arg men tycker du går över gränsen här. Mörderskan har fått sin framtid utstakad för ganska lång framtid, hon kunde gott fått längre. Så henne handlar det inte om. Tråden handlar om ett mord på Tim, som hon gjort sig skyldig till. Om inte så hade inte denna tråden funnits eller hur? Så sluta skriv en massa skit och tänk på anhöriga. Denna tråden kommer för alltid finnas kvar, även när Tims lille pojk blir så pass stor att han kanske får för sig att läsa. DET tycker jag du ska ha i åtanke. Vad som händer med henne i fängelset har vi inte med att göra och kan inte påverka heller. Det finns en anledning att folk ska sitta inlåsta, kan du förstå det? Sluta lek att du kommer från filadelfia och släpp det här nu. När hon suttit sina år kan du söka upp henne, tyvärr kommer du att få nobben. Hon är en sjuk och farlig mörderska och blir därför inlåst. Lägg din tid på något annat istället för hon är pass'e.
Nu får det vara bra med predikningar, guds ord går aldrig in i en idiot. Tidigast 2032 är hon ute. Tro mig, det är ingen härinne som håller med dig.