Citat:
Ursprungligen postat av
nitecore
Exakt, man behver inte bli en total bckling som ts bara fr att man r konsult och stlla sig p en stol och skrika som ett fruntimmer efter en mus nr en skruv behver dras t i trskeln.
Nr jag hantverkar i hyreslgenheter och ungdomar/socfall ligger och trynar brukar jag hitta ett armeringsjrn i vggen fr att hltagningen ska lta rejlt i hela kken. Upp och hoppa, sldder.
Haha, ibland kan man tnka s. Jag hller sjlv p med anlggning och ibland kan jag be gubbarna kra skopan lite extra hrt i backen nr nn jvel irriterat upp mig. Det gnlls s inihelvete ibland. Vad fan tror de?
Att vi kan fixa fram nya cykelbanor, parkeringar och vgar genom ett slag av trollspet. Det lter illa dr vi hller p och jag har full respekt fr de som jobbar ntter och behver sin smn. Samtidigt gr ju inte arbetet fortare fr att folk tjatar hl i huvudet p oss.
De som gnller mest fr att ngon gubbe tar en rkpaus r oftast de som uppehller oss mest med idiotgrejer vilket kostar hundrafalt jmfrt mot den dr ciggen. Sedan ser det vl inte bra ut nr folk str och rker p arbetstid. Men andra sidan tror jag gemene man skulle ha svrt att hlla tempot mina grabbar hller, framfrallt grovisarna. Men ven maskinisterna kr ju som jvla djur.
Privatkunder sysslar jag ht inte med, det r som att be om en hjrnbldning. Stller till det fr sig sjlv och gnller sedan p andra nr deras misslyckade projekt gr t helvete och man skall vara ngon jvla dadda t dem och stda upp i deras skit. N, fy fan.
Vissa bestllare r proffsiga och det r ju dem man har respekt fr och anstrnger sig allt man kan fr att lsa uppgiften s kostnadseffektivt som mjligt.
Vissa tar man sig bara fr pannan fr och tnker att du din dumma jvla idiot kommer f betala fr varje minut du str och gnlar i min nrhet