2019-07-25, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrstitch
Får tänka på det nästa gång. Första gången är inte lätt. Man får se det så här, båda blev nöjda.

Inget att stressa upp sig över, betalade själv överpris första gångerna man provade något nytt ifrån menyn. Då är det liksom mer att testa hela grejen och se vad det är och då kan det kosta lite mer.. blir lättare att tacka nej om priset är för högt om man vet vad man går miste om.

Lycka till.
Citera
2019-07-26, 09:51
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChoreaSanktiViti
Jag kan absolut känna igen mig givet att man varit på ett ställe som sög.

Framförallt tycker jag att det beror på sin egna mentala inställning innan man går in på en. Vill jag en dag ha och förväntar mig en fullservice och så blir det bara ett dyrt dåligt HJ känns det ju bittert. Men går man in för att bara få en skön avkopplande massage och eventuellt mer är bonus och man får en FS är det ju riktigt fint.

Har man bara inte för höga förväntningar på vad man ska få blir man ju lite mindre besviken. Fast det tycker jag själv är lättare sagt än gjort. När man dessutom går på thaimassage vill väl tots allt många ändå ha lite mer än massage.

Var häromdagen på ett ställe innanför tullarna i Stockholm. Hade bråttom och tog bara 30 minuter. Inga som helst förväntningar och salongen en chansning. Det blev riktigt bra massage och inte ens en fråga om HE trots näckande. Hon hade på sig en mask för mun och näsa. Har inte varit med om det tidigare. Var väl av hygieniska skäl eller luktade jag så illa? Tyckte faktiskt det var rätt skönt att för en gångs skull bara få skön massage och slippa deala och bli besviken.

Har hållit lite statistik på de gångerna jag inte blivit tillfrågad och det är ganska exakt 1/10.

Tror jag vet var du varit om de har draperier. Lugn och fin massage utan frågor i så fall.
Citera
2019-07-26, 15:28
Medlem
Är i Kiruna. Hittar endast två thaimassagesalonger. Inget ser direkt inspirerande ut. Är det ngn här som har ngn erfarenhet av TM i Kiruna som kan ge mig några generella råd 🌞
Citera
2019-07-26, 15:44
Medlem
Tjenare

Tänkte att jag börjar bidra med egna upplevelser efter jag tagit del av så många fantastiska recensioner här i tråden genom åren. Har ju även varit en massa mindre bra besök såklart så väljer att skriva om de som varit bra.

Efter många månaders uppehåll kände jag suget att besöka en salong och undersökte först i princip varenda salong i söderort via thaimassageguiden, facebook m.m.
Föredrar oftast lite äldre damer som gärna får vara kurviga, vet hur man tar hand om kunden på bästa sätt och att det är ömsesidig njutning.

Ny salong i söderort i villområde, våren 2019.
Blev mött av en glad kort kvinna i 40-50 års åldern på denna salong i söderort, ingen skönhet kanske men väldigt trevlig och med en välbehållen kropp, hon var ensam i salong denna dag och jag blev visad rummet och la mig ner näck i väntan.

Massagen tog sin början snabbt med sköna smekningar upp mot kuken, efter en kvart så greppar hon tag i kuken som nu blivit stenhård och utbrister "what is this, what is this", jag skrattar till och går halvt upp på knä så hon får ett ordentligt grepp och börjar runka, jag lägger mig sedan på rygg och hon frågar vad jag vill göra, allt säger jag och hon svarar direkt ja på det, uppenbarligen väldigt sugen hon med och kallar mig "you very handsome young man".
Hon sätter då igång och börjar suga av mig med en väldig fart, jag ber henne vänta lite bara så ska jag plocka fram en kondom som jag haft med mig och medans jag letar fram denna ståendes fortsätter hon suga av mig, riktigt skönt och stannade upp där en stund. Hennes kåthet har fått mig själv extremt kåt vid det här laget och vi sätter igång med olika ställningar innan avslut sker i kondomen ganska snart.

Ingen prisuppgörelse hade skett innan och hon verkade vara lite motvillig till att säga hur mycket hon önskade sig få, frågade om 700 kr var ok och hon accepterade detta.
Vi satt sen en stund och småpratade och hon informerade mig om att en ny yngre tjej kommer börja på salongen till sommaren om jag var intresserad av att besöka även henne.
Helt klart en av de bästa besöken hittills, funderat en del på ett återbesök med henne eller denna nya tjej som hon nämnde eller kanske båda 2 om man har lite charm och tur!
Citera
2019-07-26, 16:14
Medlem
Ny salong i söderort Juni 2019.
Läst att salongen drivs av en äldre dam som endast utför seriös klassisk thaimassage och blev lite nyfiken, stannade till direkt efter jobbet spontant, möttes av den äldre damen i denna mindre lokal, ganska slitet med en urringning som blottade ett par riktigt stora naturliga bröst, glatt överraskande.

Fick tid direkt och la mig näck på britsen, började helt ok, medelmåttig massage med en del pungsnudd och senare med fokus runt röven. Vände mig sedan på rygg, men med handduken täckandes paketet, hon såg inte glad eller sugen ut, kände ändå att det måste bli något här och frågan kom upp, hon visade 5 fingrar och jag kontrade bestämt med 3 och så blev det, 300.
Ville självklart ta del av dessa stora bröst så frågade om man fick känna, hon plockade fram dem direkt, kände och klämde och smakade på bröstvårtorna, fantastiska bröst. Hon var väldigt snabb med runkandet och bad henne ta det lungt då jag kände att jag höll på att komma alldeles för fort.
Frågade om jag fick lägga kuken mellan brösten, trodde inte hon skulle gå med på det men det gjorde hon, gick inte hålla sig länge och kom mellan brösten och råkade spruta upp lite på hennes haka vilket hon inte verkade helt nöjd med.

Endast halvtimmen hade gått vid det här laget av hela timmen och hon verkade tycka att allt var över, frågade om jag inte skulle få lite mer massage och hon blev både förvånad och irreterad men började massera halvtaskigt, jag tröttnade efter 5 min och bad henne sluta och frågade efter duschen.

Ok besök men blir nog inget återbesök då inställning och attityd var kass.
Citera
2019-07-26, 16:26
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mbp293
Är i Kiruna. Hittar endast två thaimassagesalonger. Inget ser direkt inspirerande ut. Är det ngn här som har ngn erfarenhet av TM i Kiruna som kan ge mig några generella råd 🌞
Är det bara två i hela stan, så blir väl det generella rådet: Besök ställena!
Citera
2019-07-26, 18:37
Medlem
Efter en lång paus under sommaren, besökte jag för första gången en salong innanför tullarna i Stockholm. Jag är inte ute efter extraservice, utan mer bra massage med den sköna känslan av beröring mot hud. Lite subtil beröring av underlivet är helt ok, men egentligen vill jag inte ha frågan om extra.

Idag var jag på ett ställe som fått bra omdöme i TM. Kliver in, får ett rum och efter en stund kommer hon in. Ser trevlig ut, pratade bra engelska. Lite förvånad blev jag över att hon hade göra tajta jeans på sig under massagen.

Jag hade kalsongerna på mig, har alltid det. Hoppas det ska ge en vink att jag inte vill ha extra. Brukar sällan fungera.

Tjejen börjar massera. Får direkt känslan att hon inte har utbildning, men hon gör ett bra massagejobb. Håller på länge med min rygg. Sedan benen. Hon Kommer lite nära underlivet, vilket var mysigt. Hon fortsätter dock med skön massage Efter vändning fortsätter hon med benen utan att anspela något sexuellt . Bara bra massage. Sist och slutligen hör jag en halv fråga om jag vill ha massage....?
Jag tittar upp och tror hon menar extra, men hon frågar istället om huvudmassage. Jag ler och tackar ja.

När massagen är slut säger hon hej då och smyger iväg. Glatt klär jag på mig och hoppas att det blir lika bra nästa gång jag för dit. I vänthallen väntar mamasan och en till tjej. Mycket glada och trevliga. Vill att jag ska komma ikväll igen eller dagen efter. Har troligt inte så många kunder nu på sommaren. Hoppas det inte är för att jag ska få se någon annan prislista. I vilket fall som helst för det inte bli massage för ofta. Måste hålla mig undan från gula febern...
Citera
2019-07-26, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mbp293
Samma råd som vid alla TM, betala för massage, lägg dig på bänken, klä på dig och gå ut när du är klar. Välj antingen 1 timme eller en annan tid.
Citera
2019-07-27, 01:17
Medlem
Har tagit en liten paus med massage, tyckte att det blev lite trist.
Men så plötsligt så drabbades jag av ett riktigt återfall.
Har i raskt takt besökt tre salonger ( i sthlm).

Läste i TMG om en salong i söderförort med många recensioner som verkade lovande.
Åkte dit och ringde på.
Tyvärr så visade det sig att alla var upptagna de bad mig vänta i 30 minuter. Tydligen en mycket populär inrättning.
Det hade jag inte lust till. Åkte i stället till en salong som ingår i en kedja som ligger i när söder förort.
Har inte varit där tidigare men stället hade uppenbarligen inga kunder och de två inte helt unga kvinnorna satt i entrén och var sysslolösa.
Den ena var snabbt framme, välkomnade mig och lovade bra massage.
Massagen var hygglig, inte mer. Frågan om extra kom efter en halvtimme. När vi enats om en rimlig summa åkte kläderna av. Nästan direkt när hos satt naken över mig så frågade hon om jag var intresserad av anal sex. Det var jag och för 400 extra så fick jag lite extra service som jag uppskattade.

Veckan efter försökte jag åter med den populära salongen i söderförort.
Nu blev jag insläppt av en attraktiv kvinna på runt 35. (Ruskigt svårt att veta)
Jo jag kunde få en timmes massage.
Hon ledde in mig i ett rum längst in i salongen. Sedan åkte jag på den klassiska blåsningen.
Kvinnan som kom in och masserade mig var någon annan betydlig äldre. Skulle tro runt 45?
Märkte inte det direkt var lite halvt slumrande eftersom jag fått vänta en stund i rummet.
Det första hon gjorde var att tvätta mitt anus. Därefter så under hela massagen av rygg och ben så sökte sig en av henne händer hela tiden till mitt anus. Inget penetrerande men hon smekte den hela tiden. Lite lustigt men inte direkt obehagligt.
Efter vändning så erbjöds FS för en ganska låg peng. Accepterade och det blev ganska bra. Hon hade för sin ålder en fast och fin kropp.

Var fortfarande sugen på mer massage. Några dagar senare gick jag till ett av mina stamställen i city.
Ett ganska stort ställe. Nu märkte man att sommarstiltjen hade brett ut sig.
Många tjejer och de verkade vara overksamma hela högen. Flera kom fram och såg intresserade ut.
Men en var med på hugget och lyckades fånga mig innan jag ens hade kommit in i salongen.
Allt gick som brukligt. Dock hände något lite lustigt som inte hänt mig tidigare. Efter akten då jag avslutade bakifrån doggy style och jag drog ut min pinne så kom en inte helt trevlig odör från hennes slida. Har aldrig varit med om något liknande. Vet inte vad som orsakade denna lukt men var glad att jag använde kondom.

Är nu lite uppeldad och funderar på ett besök någonstans även nästa vecka.
Citera
2019-07-27, 05:21
Medlem
s-täljes avatar
HERRE GUD! hade du förvänta dej mera? tar man av kalling! amatör!

Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
Efter en lång paus under sommaren, besökte jag för första gången en salong innanför tullarna i Stockholm. Jag är inte ute efter extraservice, utan mer bra massage med den sköna känslan av beröring mot hud. Lite subtil beröring av underlivet är helt ok, men egentligen vill jag inte ha frågan om extra.

Idag var jag på ett ställe som fått bra omdöme i TM. Kliver in, får ett rum och efter en stund kommer hon in. Ser trevlig ut, pratade bra engelska. Lite förvånad blev jag över att hon hade göra tajta jeans på sig under massagen.

Jag hade kalsongerna på mig, har alltid det. Hoppas det ska ge en vink att jag inte vill ha extra. Brukar sällan fungera.

Tjejen börjar massera. Får direkt känslan att hon inte har utbildning, men hon gör ett bra massagejobb. Håller på länge med min rygg. Sedan benen. Hon Kommer lite nära underlivet, vilket var mysigt. Hon fortsätter dock med skön massage Efter vändning fortsätter hon med benen utan att anspela något sexuellt . Bara bra massage. Sist och slutligen hör jag en halv fråga om jag vill ha massage....?
Jag tittar upp och tror hon menar extra, men hon frågar istället om huvudmassage. Jag ler och tackar ja.

När massagen är slut säger hon hej då och smyger iväg. Glatt klär jag på mig och hoppas att det blir lika bra nästa gång jag för dit. I vänthallen väntar mamasan och en till tjej. Mycket glada och trevliga. Vill att jag ska komma ikväll igen eller dagen efter. Har troligt inte så många kunder nu på sommaren. Hoppas det inte är för att jag ska få se någon annan prislista. I vilket fall som helst för det inte bli massage för ofta. Måste hålla mig undan från gula febern...
Citera
2019-07-27, 09:25
Medlem
gbg001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
HERRE GUD! hade du förvänta dej mera? tar man av kalling! amatör!

Han skriver ju att han INTE är ute efter extra. Och att det är därför han behåĺler kallingarna på.
Citera
2019-07-27, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg001
Han skriver ju att han INTE är ute efter extra. Och att det är därför han behåĺler kallingarna på.

Han kan ta av sig kalsonger ändå. Det underlättar vid massage. Det går alltid att tacka nej till extra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in