2020-10-04, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
https://whca.press/2020/10/02/covid-update-from-whca-president-zeke-miller/

Kan du citera var ditt påstående styrks? Orkar inte läsa det 10ggr och leta efter nåt som inte står
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Om en senator dör fylls stolen direkt på något sätt tror jag. I alla fall enligt diverse filmer jag sett.

Vi får väl se hur detta slår i det republikanska lägret, om de fortfarande är sugna om en vecka.

Tror det är olika lagar beroende på delstat
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Allt känns planerat - märkligt. Så slulle två-fyra R-senatorer försvinna så skulle det per automatik bli dems (om de vinner) som utser då man inte hinner utse nya?

Kanske dems kan räkna bort en av sina för att vara snälla?

Det finns inga snälla människor i senaten längre, men det finns bitterhet och djup ömsesidig misstänksamhet. Ingendera sidan kommer att vika en tum med sina gruppledares goda minne.
Citera
2020-10-04, 19:20
Medlem
Citat:

Var i detta hittar du journalisternas vägran (enligt dig) att bära mask? Lögnare.
Citera
2020-10-04, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Är du inte ens klok nog att förstå den lätta?

Påståendet var att de inte hade tagit social distansering på allvar i USA. Varav jag svarar skojar du? Varenda pressträff dom haft sedan det startade har varenda stol på varenda pressträff stått minst 5 meter ifrån varandra.

Och social distansering bland medborgarna är ju medborgarnas ansvar o ta.. Du kan ju inte förvänta dig att Trump ska gå runt o peta på alla med en pekpinne o säga "öpp öpp öpp... Nu står ni lite för nära varandra. Var vänlig o håll avstånd..."

Vad folk sen väljer o göra är ju deras ansvar. O du länkar mig en video där folk uppenbart ville kramas och gå o hälsa på varandra efter lång tid i karantän? Tillåt mig att garva

Frågan är istället hur det kan komma sig att någon som var smittad lyckades o ta sig in där? Är inte WHO's riktlinjer att om man är sjuk ska man vara vänlig o stanna hemma? Så hur kom smittan in egentligen? Var det kanske någon ifrån China? Var det kanske någon vänstermupp som öppnade någon liten dold burk där inne i någon kamera som det kanske stod China på? Eller hade han till o med gått o blivit smittad utav någon helt annan? Tar ju några veckor att bli sjuk från det att man blev smittad ju!

Lär dig o läsa..

Silar mygg och sväljer kameler.

Så att Trump inte säger ett ord social distansering utan glatt visar upp folksamlingar det är ett bra sätt att visa hur man göra? Har rallies, bryter mot delstatslagar utan att blinka.... wow.
Men ok, Trump har aldrig något ansvar.

Tar för övrigt vanligtvis ca 5 dagar från det att man blir smittad tills dess det bryter ut...
Citera
2020-10-04, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Det tror jag inte. För hade det varit Presidenten så vet vi ju redan att han toppar över 2500 på alla tester och har gener som en viril TRAVHÄST!

Hade det varit han som var bäraren så hade ingen annan blivit smittad. Han hade återvunnit den med sina lungor och tagit död på den för alltid.

Tror mer på att det i så fall var någon Kines som sprang runt där.

Han ÄR en smittobärare NU.
Men du har en dröm iallafall.

Faktiskt, kul - LOL LOL
Citera
2020-10-04, 19:24
Medlem
Citat:

Så du hittade på att de kom från CNN, MSNBC och Reuters och att de vägrade bära mask?
Citera
2020-10-04, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Silar mygg och sväljer kameler.

Satte du i Halsen?

Citat:
Så att Trump inte säger ett ord social distansering utan glatt visar upp folksamlingar det är ett bra sätt att visa hur man göra? Har rallies, bryter mot delstatslagar utan att blinka.... wow.

Ja. Framförallt nu när det börjar komma såhär nära återval! Då måste han vara ute och jobba. Då måste han in o gröta runt i folkmassan. Han kan inte göra såsom Biden och sätta sig i någon bunker hela tiden.

Dessutom gör det ju absolut ingenting att han håller några pressträffar o torgmöten nu! Kolla bara på vänsterfolket, BLM och antifa! Hur många folksamlingar har inte dom startat sen det här började? Gått runt och hostat folk i nyllet och garvat. Så frågan är ju varför Trump helt plötsligt skulle behöva ta det här så superseriöst? Ingen av motståndarna har ju brytt sig. Varför skulle då Trump behöva sitta i karantän?

Du hörde ju själv vad doktorn sade. Han är pigg som en högviril travhäst. Lite Covid lär han inte dö utav. Oroa dig istället för Covid.
Senast redigerad av AlfaKennyBody 2020-10-04 kl. 19:30.
Citera
2020-10-04, 19:28
Medlem
Citat:
Han ÄR en smittobärare NU.
Men du har en dröm iallafall.

Faktiskt, kul - LOL LOL

Ja. O nu har dom låst in honom på ett sjukhus så han ska kunna DÖDA det!

Över 2500 på alla testerna! Dessutom är han i säkert förvar och också distanserad. Vilket bara är ren tur för er.
Citera
2020-10-04, 19:29
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Källa på att journalisterna ska ha vägrat ha ansiktsmask? Din egen fantasi som vanligt? Mitt tålamod med dig är nära att ta slut.
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Kan du citera var ditt påstående styrks? Orkar inte läsa det 10ggr och leta efter nåt som inte står
Ingenting där om att journalister skulle vägrat ansiktsmask. Trollvarning.
Citera
2020-10-04, 19:29
Medlem
Citat:
Det bästa vore om landet delades upp och delstaterna skapade egna nya förbund.

Vänstern (den riktiga) kommer vara växa ännu starkare speciellt i D delstater
Jag skulle nog säga att USA har blivit för stort och demografiskt/kulturellt brokigt för att tvåpartisystemet ska fungera särskilt bra längre. Men Trump hade heller aldrig blivit president i just USA utan detta system.
Citera
2020-10-04, 19:32
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
De lär få igenom det. Bara ha mask på sig. Men dör ngn av dem så blir det nog tuffare.

Allt känns planerat - märkligt. Så slulle två-fyra R-senatorer försvinna så skulle det per automatik bli dems (om de vinner) som utser då man inte hinner utse nya?

Kanske dems kan räkna bort en av sina för att vara snälla?

Får de inte rösta digitalt hemifrån om det behövs? Tror jag hörde nått sånt på FOX News.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in