2020-10-04, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Bara för att SD springer runt och lyser in i grannarnas hus och filmar genom fönster och är konstant otrogen i sex år gör absolut inte SD till en god medmänniska.
Det är ingen som påstått.Fundera på orsak och verkan..
Citera
2020-10-04, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Jag har försökt få svar på ditt påstående om att han älskade HD och på vilket vis du tycker att han visar på det efter sin otrohet och alla lögner.

Du vägrar att svara och skrivet något helt annat... jag har inte efterfrågat motivbild.

Avslutar nu mina försök att få svar från dig för det lönar sig inte!
Mina svar hittar du i mina inlägg.
Citera
2020-10-04, 11:27
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteinwayandSons
Bara för att man som L var singel betyder det inte per automatik att man ska vara egoistisk.Hon var egoistisk gentemot både H samt S.Dessutom sjunker man i värde automatiskt och knappast ett ämne för äktenskap

På vilket sätt var hon egoistisk mot HD och SD. LW har väl aldrig påstått att hon skulle gifta sej igen, Det var väl mästerlögnaren som lovade LW giftermål uppe på en fjälltopp.
Citera
2020-10-04, 11:32
Medlem
Citat:
Jag har försökt få svar på ditt påstående om att han älskade HD och på vilket vis du tycker att han visar på det efter sin otrohet och alla lögner.

Du vägrar att svara och skrivet något helt annat... jag har inte efterfrågat motivbild.

Avslutar nu mina försök att få svar från dig för det lönar sig inte!
Personligen är det omöjligt för mig att veta vem eller vilka han höll av.Det är inte orimligt att han älskade och höll av si fru och familj.
Citera
2020-10-04, 11:41
Medlem
Citat:
På vilket sätt var hon egoistisk mot HD och SD. LW har väl aldrig påstått att hon skulle gifta sej igen, Det var väl mästerlögnaren som lovade LW giftermål uppe på en fjälltopp.
Har man nån sorts mätbar moral så agerar man inte så som L.Hon riskerade inte sin familj.Inget stod på spel för henne. Så som det gjorde för S. Denna diskussion berikar ingenting då ni redan tagit ställning.
Citera
2020-10-04, 11:52
Medlem
Citat:
Enda anledningen att S trots avslöjanden till H från L till att han träffade L var att det ökande spänningen än mer.Ko ihåg att i S ögon var L enbart ett verktyg i sex.Ett hjälpmedel utan känslor och hjärna.En marionettdocka.Det var som sådan han stötte på he ne från början.Hon var för honom i klass med en prostituerad kinesluder.
Så det ökade hemlighetsmakeriet ännu mer efter avslökande. Jag är säker på att det är HD och familjen so är hans riktiga liv naturligtvis.Till slut fick det inte ske mer avslljanden för han spelade ett skyhögt spel.USA resan och återföreningen skulle bli början på slutet för det här med L.Han ville inte veta av denna simpla slyna.I mannens ögon är man som älskarinna simpel slya. Hon saboterade ju för honom och trakasserade paret.Hur kan man ens få för sig att tvi ga till sig kärleken? Så korkat

Om S tyckt att hon var en simpel slyna hade han inte umgåtts i samhörighet under så många år. I förhör säger han att han älskade henne. Han säger även att hon blev mördad "mot min vilja". I rätten berättade han om flera sätt de visade varandra sin "samhörighet". Nej, L var nog inte bara ett sexverktyg om man ska lita något på hans egna ord.
S var beroende av sina 3 mammor - "riktiga" mamma, H och L.

Vem ska bekräfta S nu? H, ensam? Orkar hon? Är sexlusten vaknad m hjälp av fiskegubben? Jelly och SOA är väl iaf inga han har sex med (om man ska tro hans kompis Medinsyn) , men de kan ju iaf bekräfta hur duktig han är om han hjälper dem med något.
Citera
2020-10-04, 12:00
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Något jag missat, har du Akt.nr eller vad kommer det ifrån?
Är det någon som presenterat sig som "feminist"?
Just VS gör väl ingen hemlighet att hon står rätt långt ute på kanten där, men i övrigt har jag inte sett att någon har "presenterat sig som feminist". Att många kanske väljer att inte gå ut öppet med sina ideologiska hemvist måste du väl förstå. Jag vet inte om aktionsgruppen Grupp 9 (som efter den friande domen skrev en insändare i en lokaltidning och hade jävsinvändningar mot domaren Björn Lindén) presenterade sig feminister. Kanske inte heller domaren Ulla Gustavsson som har gjort en del kontroversiella uttalande om bl.a. könsmaktsordning presenterar sig som feminist. Den kvinnliga rättsläkaren som i SD:s P7:a talade om mannens mentala och fysiska övertag kanske inte heller presenterar sig som feminist. Googlar du på åklagarens expertvittne Viveka Enander så hittar du kopplingar till både von Wachenfeldt och Eva Lundgren, men jag har inte sett att Viveka själv har presenterat sig som feminist.
Senast redigerad av Draifos 2020-10-04 kl. 12:06.
Citera
2020-10-04, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Det är väl ingen hemlighet att just VS står rätt långt ute på kanten där, men i övrigt har jag inte sett att någon har "presenterat sig som feminist". Att många kanske väljer att inte gå ut öppet med sina ideologiska hemvist måste du väl förstå. Jag vet inte om aktionsgruppen Grupp 9 (som efter den friande domen skrev en insändare i en lokaltidning och hade jävsinvändningar mot domaren Björn Lindén) presenterade sig feminister. Kanske inte heller domaren Ulla Gustavsson som har gjort en del kontroversiella uttalande om bl.a. könsmaktsordning presenterar sig som feminist. Den kvinnliga rättsläkaren som i SD:s P7:a talade om mannens mentala och fysiska övertag kanske inte heller presenterar sig som feminist. Googlar du på åklagarens expertvittne, socionomen Viveka Enander, så hittar du kopplingar till både von Wachenfeldt och Eva Lundgren, men jag har inte sett att Viveka själv har presenterat sig som feminist.

Var framkommer det att din utnämnda "feminist" skrivit att SD är en vandrande dildo mm som du skrev i ditt inlägg? Akt.nr tack!
Citera
2020-10-04, 12:21
Medlem
Citat:
Ni är så färgade av era värderingar och fast vem som är ond eller snäl. Nl har en generell bild av hur kvinnor är..Finns dumhuvud av båda kön.Alla får mörda men får ta konsekvenserna av det

Det var det sjukaste jag läst på länge. INGEN får lov att mörda och om man ändå gör det så ska man ta konsekvenserna av det.
Citera
2020-10-04, 12:29
Medlem
Citat:
Ni är så färgade av era värderingar och fast vem som är ond eller snäl. Nl har en generell bild av hur kvinnor är..Finns dumhuvud av båda kön.Alla får mörda men får ta konsekvenserna av det
Oookey? Var i lagen står det att man FÅR mörda? Det har jag missat fullständigt.

Nej, man får inte mörda som du påstår. Men OM man gör det, så skall man straffas för det. SD har ännu inte blivit straffad för det, och jag hoppas HR har en helt annan syn på indiciekedjan än vad TR hade.
Citera
2020-10-04, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Om S tyckt att hon var en simpel slyna hade han inte umgåtts i samhörighet under så många år. I förhör säger han att han älskade henne. Han säger även att hon blev mördad "mot min vilja". I rätten berättade han om flera sätt de visade varandra sin "samhörighet". Nej, L var nog inte bara ett sexverktyg om man ska lita något på hans egna ord.
S var beroende av sina 3 mammor - "riktiga" mamma, H och L.

Vem ska bekräfta S nu? H, ensam? Orkar hon? Är sexlusten vaknad m hjälp av fiskegubben? Jelly och SOA är väl iaf inga han har sex med (om man ska tro hans kompis Medinsyn) , men de kan ju iaf bekräfta hur duktig han är om han hjälper dem med något.
Den enda samhörighet han kände var det sexuella.Tro inget annat.Att han påstår att han älskade henne är taktik.Mot min vija.Det tog riktigt lång tid.HD var mamman L horn för S.Min teori
Citera
2020-10-04, 12:32
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
På vilket sätt var hon egoistiskt mot HD och SD.
Ytterligare en som hoppat över FUP och ifrågasätter dom som gjort det.

27 minuter in uttalar sig en riktig kvinnlig eukemeniapastor om det "fria" sex som den förtappade pastor Lena blev särskilt lockad av att ägna sig åt med gifta män. Är eukemenia Örebro en avfälld, gudlös ,sexsekt där sånt sopas under mattan ala' Knutby? Tystnaden smutsar ner församlingen mer är dom faktiska händelserna.
https://sverigesradio.se/avsnitt/1574782?programid=416

Javisst ja höhö SD lurade ner den 45 åriga flicksnärtan i sexträsket med en resa till Kilimanjaro
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-10-04 kl. 12:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in